Toch nog succesje op JIM

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Toch nog succesje op JIM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 16:16

Vandaag is Lotje Schoots 2e geworden in de finale Amev Hippo tijdens JIM.
De halve finale in Deurne was best wel een teleurstelling voor mij persoonlijk want ik had (naar mijn idee) 5 potentiële kandidaten met een kür van mij er bij zitten. Helaas hadden er maar 2 zich weten te kwalificeren voor de kür en in eerste instantie zaten er na de kür geen cliënten van mij bij de eerste 5.
Naderhand bleek er door een fout in de telling dat Lotje Schoots zich wel bij de eerste 5 had geplaatst, dus mocht ze alsnog meedoen ten koste van Patrick v/d Meer.
Gisteren stond ze na de proef 3e (achter Imke Bartels met 007 en Wendy Fokker met Darwin). Maar vandaag heeft ze door de kür haar positie weten te verbeteren en is ze 2e geworden.
Dat was (m.i.) het hoogst haalbare want 007 is natuurlijk wel een klasse apart.
Toch ben ik apetrots op Lotje en het doet mij iig goed dat ik er weer bij zit.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:22

Hee gaaf Eyes, en natuurlijk ook een geweldige prestatie van Lotje tussen dat dressuurgeweld. Moet toch een speciaal gevoel zijn om een combinatie op jouw muziek in een ambiance als JIM te zien lopen. Dat zal in de toekomst vast steeds vaker gebeuren.

En ik ben het met je eens dat 007 een klasse apart is, anders had ik hem niet als partner voor Jet gekozen natuurlijk *LOL* .

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:01

Ik had het al gelezen!! Knap hoor, toch maar even Wendy Fokker op Darwin eruit gereden.
Ik doe het haar niet na, zelfs niet met jouw muziek Knipoog Haha!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 20:27

astridh schreef:
Moet toch een speciaal gevoel zijn om een combinatie op jouw muziek in een ambiance als JIM te zien lopen. Dat zal in de toekomst vast steeds vaker gebeuren.


Dank je Astrid. Alleen....ik heb ze niet gezien want ik was niet in Maastricht. Eerlijk gezegd vond ik om 08.00 uur aanwezig zijn in Maastricht toch wel een beetje heel erg vroeg Gaaaap . Ik heb ze wel per telefoon gesproken en ze waren blij... o zo blij.

Maar ik ken het gevoel van een fantastische ambiance hoor. Het mooiste moment was 2 jaar terug, tijdens Jumping A'dam. Een afgeladen uitverkochte Europahal ( wel tig-duizend mensen). Een hele belangrijke avond, de Amev/Hippo finale, Wereldbeker kür en het afscheid van Bonfire in A'dam. Ik had 2 küren in de finale, Liseon Kamper met Broere Montecristo en Angelique Loenen met Jewel.
Ik al de hele dag in de zenuwen (ben volgens mij nog zenuwachtiger dan de deelnemers) en dan gaat het beginnen hoor. Alle lichten uit, tromgeroffel, lasershow, en dan de aankondiging. De finale. Die arme Jura zag door mijn rookgordijn bijna niets meer (stak de ene na de andere op). Een fantastische geluidsinstallatie en dan zie en voel je(door de trillingen in je buik) de combinaties gaan op jouw muziek. De spanning is dan te snijden hoor, af en toe doorbroken door een kleine vloek mijnerzijds ( als ze niet precies uitkwamen) maar niet waarneembaar voor het publiek of de jury. Je bent toch een paar maanden met de combinaties bezig geweest om naar dit punt toe te werken. En dan na afloop de gespannen blik op het grote scorebord boven de ring.
Ja,.... en dan de uitslag he? De eerste en de tweede plaats. Nou, op zo'n moment ga je uit je dak hoor!!! Helemaal als je naderhand ook nog eens je küren op de televisie ziet. Een geweldige ervaring (en goed voor de opdrachten) Haha! .
Naderhand op Indoor Brabant,Wanroy en Nijmegen ook nog zulke momenten mee mogen maken, en wat dat betreft, inderdaad,.....het werkt verslavend!!!
Better than sex!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:56

Hartstikke leuk voor je, Eyes. Gefeliciteerd!
Maar dat je daar niet eens je bed voor uitkomt ... je zegt nog wel dat het better than sex is Knipoog

Het is jammer dat Jasmijn en ik jouw küren nog niet tot echte winners gemaakt hebben Haha!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 21:38

Geeft niks Fitz. niet alle begin is makkelijk.
Vertrouwen hebben/houden in jezelf is het allerbelangrijkste en vooral niet het koppie laten hangen.
Er komen andere tijden! Let maar op!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 09:33

Gelukkig is ze Fokker met Darwin voor gebleven,
ik krijg echt krampen in mijn buik als ik die combinatie voorbij zie komen...
Zo'n leuk paard en dan met zo gigantisch veel hand en gepush rijden, dat paard verdient beter.