Hebben jullie hier ook last van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Hebben jullie hier ook last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 12:07

Ik probeer me nou al tijden van te voren op te geven voor een wedstrijd maar bij ons in de buurt lijkt alles vol te zitten. Er is haast geen mogelijkheid om dit jaar nog te starten. Er zijn zoveel mensen die een wedstrijd rijden ergens en dan meteen de coupon inleveren voor de volgende wedstrijd dat als de paard en sport binnen komt en je gaat bellen dan zitten er een heleboel wedstrijden dus al vol. Ligt dit aan mij of hebben jullie dat ook.
En ik vindt het heus niet erg om een stuk te rijden maar anderhalf tot twee uur voor 1 proefje wordt me wat te gek.

mzzl,
michèle

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:03

Nee, geen last van. Kwestie van ruim van tevoren plannen, kort van tevoren opgeven is er nou eenmaal niet meer bij. Als die andere mensen zich zo kunnen opgeven, dan kun jij dat ook?
Steeds meer verenigingen hebben tegenwoordig een website waar de planning voor het hele jaar op staat, daar maak ik dankbaar gebruik van!

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:14

ik schrijf me meestal 5 weken van te voren in en heb daardoor nergens last van.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:18

musje schreef:
ik schrijf me meestal 5 weken van te voren in en heb daardoor nergens last van.
Voor waar ik wil starten is dat neit vroeg genoeg. Daar zitten ze tot en met februari al vol. ik zou me nu dus voor maart meoten opgeven. Doe ik ook want ik weet toch dat ik die wedstrijden daar ga starten. Als je zoasl in mijn geval, afhankelijk bent van iemand die rijdt en die heeft wisseldiensten is het wel lastig plannen. Ik weet nu niet wanneer hij in februari, maart en april moet werken. Als ik plan meot hij daarop vrij vragen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:46

Diana, als ik jou een keer kan helpen met vervoer dan zeg je het he!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 01:08

Michele, als het goed is heeft de wedstrijdsecretaresse van je club een wedstrijdprogramma van komende winter. Als je die hebt, kan je ruimschoots van tevoren jezelf opgeven voor de wedstrijden!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:22

nee dat heb je hier niet echt, maar ik moet zeggen dat onze paarden dressuur wedstrijd in februari al vol zit! nou dat zie je niet snel!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:45

je kan alvast op internet kijken, daar zie je een overzicht van alle komende wedstrijden, en al verder vooruit dan dat in de paard&sport staat!

ik heb dat ook weleens gehad, dan stond het net in de paard&sport, dus ik bellen, zat het al vol, ja via internet hadden veel mensen t al gezien zeiden ze toen.

maar de laatste tijd heb ik nergens last van heb me vandaag opgegeven voor wedstrijden in januari&februari via onze wedstrijdsecretaresse, we hebben nu een nieuwe die alles ruim van te voren opgeeft!

Lobbes
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:15

Je kunt je ook op een reservelijst laten zetten, ik heb voor verschillende wedstrijden reserve gestaan, voor zowel de L1 als de M2. Tot nu toe heb ik nog altijd kunnen starten. Er zijn blijkbaar toch te veel mensen die te ver vooruit plannen.

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 20:27

Ik plan ook wel een tijd van tevoren, maar ik heb dus laatst ook al opmoeten geven voor een wedstrijd op 29 maart 2003 en snel want het was al bijna vol. Nou ik vond dat toch wel erg ver gaan, maar als ik hier ook al lees over februari en al bijna vol.
En bij ons op de club geven ze geen overzicht ze hangen gewoon een aantal wedstrijden op, alleen hangen ze heel vaak alleen de wedstrijden in de buurt op waar je maar 1 proef kan rijden.
En eerder kreeg je je eigen coupons ook niet omdat het secretariaat dit in eigen beheer wilden houden, gelukkig is er dan nu een ander die wel je coupons geeft zodat je op een wedstrijd je ook al kan opgeven voor de volgende keer.

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:37

ik kijk ook op internet voor wedstrijden
soms krijg ik de paard en sport na het weekend en als je pech hebt zit alles dan al vol

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:45

reddytobias schreef:
nee dat heb je hier niet echt, maar ik moet zeggen dat onze paarden dressuur wedstrijd in februari al vol zit! nou dat zie je niet snel!


Dus mijn eerstgeplande wedstrijd van 8 februari kan ik niet eens rijden *LOL* Volgens mij is hij bij ons op de club nog niet eens opgestuurd...Of ik heb het gewoon niet gezien! Laten we dat maar hopen Haha!

Kirsti
Berichten: 63
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:11

Ik schrijf gewoon bij één vereniging in één keer voor alle wedstrijden van het komende half jaar in. Dan hoef ik er niet meer achteraan en is alles in een keer geregeld. Wel zo makkelijk.
Maar misschien is het zo dat niet alle verenigingen dit accepteren. Dat weet ik niet. Maar je kunt het altijd proberen.

En de wedstrijden van mijn eigen vereniging zijn nooit een probleem met optijd inschrijven.