WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 11:41

Oef er komen echt wel foute dingen voorbij. de vibrator en het "pretpakket" zijn toch wel een grensje voorbij. :')

Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat er erg ondankbare reacties voorbijkomen. Ik ben zelf nooit zo moeilijk, ik stel het bijzonder op prijs als iemand zijn best heeft gedaan om iets voor mij uit te zoeken. En ja, dan heb je soms een boeket op tafel dat je zelf niet snel zou kopen maar het gaat om de gedachte die erachter zit.

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 11:45

Tazzey schreef:
Oef er komen echt wel foute dingen voorbij. de vibrator en het "pretpakket" zijn toch wel een grensje voorbij. :')

Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat er erg ondankbare reacties voorbijkomen. Ik ben zelf nooit zo moeilijk, ik stel het bijzonder op prijs als iemand zijn best heeft gedaan om iets voor mij uit te zoeken. En ja, dan heb je soms een boeket op tafel dat je zelf niet snel zou kopen maar het gaat om de gedachte die erachter zit.


Eens wel hoor.

Een kado dat iemand ergens zelf gratis heeft gekregen, maar op recht denkt dat de krijger er blij mee zou zijn, wat is daar dan op tegen?

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 11:51

Nou dat dus. Mijn man kreeg ooit voor zijn verjaardag een pakketje van een kennis die het niet zo heel breed had. Daar zat o.a. een houten spatel in die hij blijkbaar ergens gekregen had, er stond reclame op van een bedrijf. Maar ik was er wel blij mee want ik had mijn houten spatel in de vaatwasser gegooid die hem vakkundig om zeep geholpen had en ik vergat continu een nieuwe te kopen. De bewuste, gesponsorde houten spatel ligt al een jaar of zes in de lade en wordt bijna dagelijks gebruikt.
Goed presentje dus :D En het feit dat hij zo zijn best gedaan had, we hadden alleen zijn aanwezigheid op het feestje ook op prijs gesteld.

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:21

Ik lees vanaf het begin mee en nu ik al die kindertrauma's lees herinner ik mij er ook een (paar van dezelfde mensen)..
Als 9 jarige kwam ik bij een pleeggezin terecht. Dat waren echt de meest vreselijke mensen ooit. Zelf woonden ze in een groot huis met sauna en jacuzzi en hadden 2 eigen kinderen.
Behalve dat ik de eerste 2 maanden op de grond op bankkussens heb moeten slapen 'omdat ze niet wisten hoe lang ze mij wouden houden' waren zij echt geweldig in mij treiteren.
Zo kreeg ik voor mijn verjaardag een Barbie,echt zo'n mooie en nieuw in doos.
Toen ik oprecht blij was en haar uit de doos wou halen werd er besloten dat de Barbie toch te duur voor mij was en werd ie uit mijn handen getrokken en aan hun dochter gegeven. Ik kreeg als ruil een van haar oude Barbies waar ze zelf het haar van had lopen knippen.
Ik kan me dat gevoel van machteloosheid nog zo voor de geest halen.

Ze hadden wel meer van die pesterijtjes richting mij overigens, zo had ik een plakboek vol met verzamelde poëzie plaatjes, was echt mijn trots. Die hebben ze zonder mijn medeweten met Sinterklaas aan hun eigen dochter gegeven.

Man hoe meer ik erover nadenk hoe meer dingen naar boven komen. Wat een nare nare mensen waren dat. Hadden ook de meest bizarre straffen of grappen. Gelukkig ben ik er na 10 maanden verplaatst want ik denk dat ze mij echt kapot gemaakt zouden hebben. Ik was tevens ook hun laatste pleegkind, ze schenen een alcoholprobleem te hebben en hij had zichzelf later doodgereden.

Ilse_123

Berichten: 3783
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:27

Ania schreef:
Ik lees vanaf het begin mee en nu ik al die kindertrauma's lees herinner ik mij er ook een (paar van dezelfde mensen)..
Als 9 jarige kwam ik bij een pleeggezin terecht. Dat waren echt de meest vreselijke mensen ooit. Zelf woonden ze in een groot huis met sauna en jacuzzi en hadden 2 eigen kinderen.
Behalve dat ik de eerste 2 maanden op de grond op bankkussens heb moeten slapen 'omdat ze niet wisten hoe lang ze mij wouden houden' waren zij echt geweldig in mij treiteren.
Zo kreeg ik voor mijn verjaardag een Barbie,echt zo'n mooie en nieuw in doos.
Toen ik oprecht blij was en haar uit de doos wou halen werd er besloten dat de Barbie toch te duur voor mij was en werd ie uit mijn handen getrokken en aan hun dochter gegeven. Ik kreeg als ruil een van haar oude Barbies waar ze zelf het haar van had lopen knippen.
Ik kan me dat gevoel van machteloosheid nog zo voor de geest halen.

Ze hadden wel meer van die pesterijtjes richting mij overigens, zo had ik een plakboek vol met verzamelde poëzie plaatjes, was echt mijn trots. Die hebben ze zonder mijn medeweten met Sinterklaas aan hun eigen dochter gegeven.

Man hoe meer ik erover nadenk hoe meer dingen naar boven komen. Wat een nare nare mensen waren dat. Hadden ook de meest bizarre straffen of grappen. Gelukkig ben ik er na 10 maanden verplaatst want ik denk dat ze mij echt kapot gemaakt zouden hebben. Ik was tevens ook hun laatste pleegkind, ze schenen een alcoholprobleem te hebben en hij had zichzelf later doodgereden.


Wat vreselijk :(:). Hoe kunnen mensen zo zijn.

ElfBeau_067

Berichten: 2010
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:32

Ania schreef:
Ik lees vanaf het begin mee en nu ik al die kindertrauma's lees herinner ik mij er ook een (paar van dezelfde mensen)..
Als 9 jarige kwam ik bij een pleeggezin terecht. Dat waren echt de meest vreselijke mensen ooit. Zelf woonden ze in een groot huis met sauna en jacuzzi en hadden 2 eigen kinderen.
Behalve dat ik de eerste 2 maanden op de grond op bankkussens heb moeten slapen 'omdat ze niet wisten hoe lang ze mij wouden houden' waren zij echt geweldig in mij treiteren.
Zo kreeg ik voor mijn verjaardag een Barbie,echt zo'n mooie en nieuw in doos.
Toen ik oprecht blij was en haar uit de doos wou halen werd er besloten dat de Barbie toch te duur voor mij was en werd ie uit mijn handen getrokken en aan hun dochter gegeven. Ik kreeg als ruil een van haar oude Barbies waar ze zelf het haar van had lopen knippen.
Ik kan me dat gevoel van machteloosheid nog zo voor de geest halen.

Ze hadden wel meer van die pesterijtjes richting mij overigens, zo had ik een plakboek vol met verzamelde poëzie plaatjes, was echt mijn trots. Die hebben ze zonder mijn medeweten met Sinterklaas aan hun eigen dochter gegeven.

Man hoe meer ik erover nadenk hoe meer dingen naar boven komen. Wat een nare nare mensen waren dat. Hadden ook de meest bizarre straffen of grappen. Gelukkig ben ik er na 10 maanden verplaatst want ik denk dat ze mij echt kapot gemaakt zouden hebben. Ik was tevens ook hun laatste pleegkind, ze schenen een alcoholprobleem te hebben en hij had zichzelf later doodgereden.


Mn hart breekt gewoon nu ik lees. Wat vreselijk, hoe gemeen kunnen mensen zijn. :knuffel:

Temeraire

Berichten: 3539
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:39

Wat triest, en wat een sneu verhaal.
Ik dacht dat pleeggezinnen altijd zo goed gescreend werden van tevoren. Valt dus ook tegen. Ik snap niet waarom zulke mensen een kind zouden willen opvangen.

Surprises op de basisschool waren inderdaad een ellende. Hier werd vaak een platte doos als boek van sinterklaas gemaakt voor kinderen die geen moeite wilden doen of de mogelijkheden niet hadden.
Ze zouden idd een paar surprises achter de hand moeten hebben. Of het gewoon afschaffen, vraag me af hoeveel kinderen er nou daadwerkelijk plezier van hebben.

Ik vind cadeautjes die per ongeluk onhandig zijn, zoals iets waar je te oud voor bent, trouwens een stuk minder erg dan cadeaus doe bedoelt zijn om te plagen.
Doen alsof je kind een pony krijgt terwijl dat niet zo is, is gewoon sneu. Helemaal als je het later gewoon nog een keer doet terwijl je al hebt kunnen zien dat het de eerste keer niet goed was ontvangen -O-

Mjelleke
Berichten: 697
Geregistreerd: 07-01-18

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:51

Ik vind die veel te mooie surprises die duidelijk door ouders zijn gemaakt eerlijk gezegd veel erger. Er zijn echt veel kinderen die thuis die ondersteuning niet hebben; die vrijwel geen knutselspullen in huis hebben en die het echt allemaal zelf maar moeten uitzoeken. Die dan ontzettend hun best doen om er toch wat van te maken, en dan uitgelachen worden omdat het niet goed genoeg is.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:53

Surprises breek mij de bek niet open… ik had geen vriendjes op school dus had vaak ook geen leuke surprise. Er is mij geen bij gebleven want heb mijn jeugd een beetje verdrukt.

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 13:06

Ik kan me oprecht niet herinneren of wij op (de basis)school aan sinterklaas/lootjes trekken deden ...

Coco4life
Berichten: 1235
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 14:41

Qimm schreef:
Ik kan me oprecht niet herinneren of wij op (de basis)school aan sinterklaas/lootjes trekken deden ...

Geen lootjes = geen verdriet

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102115
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 14:48

Ik kan mij vrijwel niets van de basisschool herinneren. Niet dat ik dat jammer vind, ik werd toch altijd gepest.

eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 14:58

Ania schreef:
Ik lees vanaf het begin mee en nu ik al die kindertrauma's lees herinner ik mij er ook een (paar van dezelfde mensen)..
Als 9 jarige kwam ik bij een pleeggezin terecht. Dat waren echt de meest vreselijke mensen ooit. Zelf woonden ze in een groot huis met sauna en jacuzzi en hadden 2 eigen kinderen.
Behalve dat ik de eerste 2 maanden op de grond op bankkussens heb moeten slapen 'omdat ze niet wisten hoe lang ze mij wouden houden' waren zij echt geweldig in mij treiteren.
Zo kreeg ik voor mijn verjaardag een Barbie,echt zo'n mooie en nieuw in doos.
Toen ik oprecht blij was en haar uit de doos wou halen werd er besloten dat de Barbie toch te duur voor mij was en werd ie uit mijn handen getrokken en aan hun dochter gegeven. Ik kreeg als ruil een van haar oude Barbies waar ze zelf het haar van had lopen knippen.
Ik kan me dat gevoel van machteloosheid nog zo voor de geest halen.

Ze hadden wel meer van die pesterijtjes richting mij overigens, zo had ik een plakboek vol met verzamelde poëzie plaatjes, was echt mijn trots. Die hebben ze zonder mijn medeweten met Sinterklaas aan hun eigen dochter gegeven.

Man hoe meer ik erover nadenk hoe meer dingen naar boven komen. Wat een nare nare mensen waren dat. Hadden ook de meest bizarre straffen of grappen. Gelukkig ben ik er na 10 maanden verplaatst want ik denk dat ze mij echt kapot gemaakt zouden hebben. Ik was tevens ook hun laatste pleegkind, ze schenen een alcoholprobleem te hebben en hij had zichzelf later doodgereden.

Ik zou zo graag de kleine jij een keertje aan de hand meenemen naar de speelgoedwinkel. Dan mocht je de grootste en duurste barbie uitzoeken die ze hadden :knuffel: Wat afschuwelijk om zo behandeld te worden :knuffel:

Mama3
Berichten: 1813
Geregistreerd: 04-06-14

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 15:26

Surprises moeten bij de school van mijn kinderen in vuilniszak een paar dagen voor de viering ingeleverd worden. De ze worden door de leerkracht gecontroleerd en als zij hem niet geschikt vinden dan bellen ze met de ouders, de surprise moet dan weer mee naar huis en afgemaakt/verbeterd worden zodat iedereen een mooie surprise ontvangt.

In al die jaren nog nooit een foute surprise gezien, altijd mooie surprises waar veel tijd in is gestoken.

Sintviering met familie/vrienden; spreek vooraf een budget en aantal cadeaus af, zo kun je voorkomen dat de ene een spelcomputer krijgt en de andere een paar sokken.

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:20

Mjelleke schreef:
Ik vind die veel te mooie surprises die duidelijk door ouders zijn gemaakt eerlijk gezegd veel erger. Er zijn echt veel kinderen die thuis die ondersteuning niet hebben; die vrijwel geen knutselspullen in huis hebben en die het echt allemaal zelf maar moeten uitzoeken. Die dan ontzettend hun best doen om er toch wat van te maken, en dan uitgelachen worden omdat het niet goed genoeg is.



Nou eens... iemand die ik ken vertelde ook nog dat ze een soort van tentoonstelling hadden van alle surprises van te voren om met je ouders te bekijken. Echt de mooiste en duurste surprises die echt geen kind had gemaakt, en dan een paar minder.handig gefreubelde die wel door de kinderen zelf was gemaakt. Heel sneu.... laat kinderen gewoon zelf knutselen - met mate natuurlijk, geen pestsurprises.

Of gewoon NIET. Zulke schrijnende verhalen....

Ik kreeg ooit eens een kattenbak met poep er in. Gelukkig geen echte. Maar dat was ook een steek onderwater van iemand die mij pesten.

Boras
Berichten: 9968
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:28

Urielle schreef:
Aranel schreef:
Blijkbaar gaat het dus zo vaak mis, ik hoop dat scholen hier tegenwoordig beter op toezien.. op de school van mijn dochter (zij zit in groep 2 dus nog geen surprises) laten ze de bovenbouw kinderen vrijdag de surprises brengen en tentoonstellen in de hal, en dan wordt het feest dinsdag gevierd. Ik denk dat dit mede gedaan is zodat de leerkrachten kunnen controleren of alles er een beetje oké uit ziet.

Ik zie dan weer voor me dat een kind wat gruwelijk zijn best gedaan heeft maar gewoon creatieve skills mist, keihard gekwetst wordt omdat Troela Van De Basisschool het niet goed genoeg vindt...

Mijn zoon zit in groep 8. Drie keer raden wie vandaag de surprise afwerkt. Ja, ik dus, want alle ouders maken de surprises in praktijk,en die enkeling die het wel zelf doet valt dus ook (negatief) op.


Nou, dat gaat dan mijn dochter misschien zijn :) Maar intussen ben ik wel trots op haar dat ze de suprise helemaal zelf heeft gemaakt. Als haar juf na controle (echt? :? ) commentaar heeft op hoe het eruit ziet of er iets aan durft te veranderen, dan krijgt ze met mij te maken :D

Wat een poppenkast allemaal als het zo moet.

Thats_Me

Berichten: 10954
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:33

Jeetje, wat een verhalen komen er voorbij. Wat betreft de surprises op school is het echt om te huilen wat ik lees. Onbegrijpelijk dat ouders daar niet op controleren als eerste schakel en dat ook de leraren met zoiets akkoord gaan, belachelijk. Die zouden toch beter moeten controleren en ook wat achter de hand moeten hebben in geval van nood.

Ik heb een keer een babytrommel gewonnen, zo eentje die leuk is als je net een beetje de motoriek begint te ontwikkelen tot een jaar of 3-4. Dat was met een kleurwedstrijd en ik was toen een jaar of 11. Ik kan je zeggen dat zoiets bij de hele familie wel aankwam als een WTF moment.

eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:40

Er zit wat mij betreft ook echt verschil in; iemand die moeite heeft gedaan om een leuke surprise te maken wat misschien een beetje gek is gelukt(iemand heeft ooit een olifant proberen te maken met schoenen dozen en panties _O- ) of iemand echt pesten met een lelijke surprise....

Kimbers

Berichten: 5107
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:41

Ik heb als 25 jarige eens een verrekijker gekregen van de vriendin van mijn schoonvader.
Was misschien leuk geweest als ik veel wandelde of aan vogels spotten deed ofzo maar dat was dus absoluut niet het geval :')

Vond het erg ongemakkelikk want mijn gezicht spreekt altijd boekdelen.

Zij gaven sowieso altijs flutcadeaus. Kochten nooit iets nieuw, was altijd meuk wat al in huis lag. En als het dan nog bij de persoon pastte die het kreeg.. prima.. maar dat was dus nooit het geval :+

Mijn toen 3 jarige dochter heeft eens een plastic tas vol met van die gratis ah kersthuisjes gekregen als verjaardagscadeau. Leuk joh.

Hier op school doen ze niet aan surprises verder trouwens. Enkel aan leuk inpakken. Bijvoorbeeld gewoon met wit papier wat ze zelf dan voltekenen. Leuk genoeg en aardig drama vrij geloof ik.

Brainless

Berichten: 29763
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:45

Thats_Me schreef:
Onbegrijpelijk dat ouders daar niet op controleren als eerste schakel en dat ook de leraren met zoiets akkoord gaan, belachelijk.

En dan nog.. bij ons stond er in het briefje: laat kinderen zelf knutselen en help alleen als het nodig is.
Dan nog kwamen er hele gefiguurzaagde en (soms) bewegende surprise binnen waar duidelijk de ouders alles hebben gedaan. En de ouders van de kinderen die aangeven: schat je moet echt iets zelf maken, werden half uitgelachten omdat die kinderen een scheve boot hadden geknutseld.

Er was eens een (kleine) werkende tafelvoetbal spel geknutseld met echte Playmobil poppetjes als voetballers, daar kan geen kind tegenop.
Ook als het bedrag 5 of 10E was, zag je dat er (veel) duurdere cadeautjes tussen zaten.
Toen werd gemeld: echt max X bedrag en was er een ouder die dacht slim te zijn en een bestuurbare auto als surprise gebruikte. Dus alsnog kreeg degene veel meer dan de rest.

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 19:14

Die met het hobbelpaard in de schuur is pijnlijk herkenbaar maar dan met een hond.

Ik wilde al heel lang een hond.
Mijn ouders waren op vakantie en belden elke dag even op. Al snel begonnen ze te hinten dat ze een geweldig cadeau voor me hadden. Lief, zacht, knuffelbaar en het blafte. Elke dag was er een nieuwe hint en elke dag was ik er meer van overtuigd dat ze met een hond thuis zouden komen.

Dat kwamen ze ook alleen was hij van pluche en blaffen deed hij inderdaad, als de batterij niet op was.
Mijn teleurstelling begrepen ze niet echt.

Een paar jaar later heb ik wel vreselijk moeten lachen om het cadeau wat ze voor me meebrachten. Een longeerzweep voor mijn paardje.
Ze hadden die ergens in een etalage zien liggen en vol trots overhandigden ze die aan mij. Eenmaal uitgepakt lag bezoek helemaal dubbel want wat zij voor een longeerzweep hadden aangezien was een sm zweep voor in de slaapkamer :')

Weenck

Berichten: 433
Geregistreerd: 28-05-11
Woonplaats: Leiden

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 19:27

Ach, sommige verhalen hier zijn wel echt heel sneu zeg...

Mijne is gelukkig lang niet zo erg, maar ik kan me nog goed herinneren hoe enorm teleurgesteld ik was. Op de middelbare school (ik denk ik de tweede klas of zo) gingen we lootjes trekken voor sinterklaas. De bedoeling was dat iedereen een cadeautje én gedicht zou geven. Ik weet nog dat ik echt mijn best had gedaan om iets leuks te kopen en een gedichtje te schrijven. Toen ik zelf eindelijk aan de beurt was kreeg ik een een enorme poster van Spongebob, zonder gedicht... Ik had echt helemaal niets met Spongebob, maar ik was vooral enorm teleurgesteld dat het meisje dat mij had getrokken niet eens de moeite had genomen om een gedicht te schrijven.

Picopico
Berichten: 899
Geregistreerd: 10-05-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 19:50

Bij mijn zusje op de middelbare school had de mentor bedacht om geen surprises te doen. In plaats daarvan moest iedereen een leuk en een wtf cadeautje kopen voor x bedrag. De cadeaus werden dan dmv een dobbelspel verdeeld. Mijn zusje had toen als wtf cadeautje een aardappel + de uitgeprinte wikipedia tekst daarvan ingepakt. Achteraf waren er wel leerlingen die iets ruilden, maar gezeur was er niet. Veel lol juist om alle wtf cadeaus :D

Maflinger_S
Berichten: 12175
Geregistreerd: 01-07-08

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 20:03

@eclair98: ik vind je nu al een tof mens, ook al ken ik je niet.

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 20:19

Ibbel schreef:
Lau07 schreef:
Deze is vooral heel erg WTF: Iemand in mijn kennissenkring vond het ooit een goed idee om een stripper cadeau te doen aan een 80-jarige oom. En die stripper kwam dus naar de verjaardag. Zo'n oerhollandse kringverjaardag, waarbij het merendeel van de aanwezigen 75+ én gereformeerd was. Toen de stripper binnenkwam zaten de jarige en zijn vrouw gezellig hand in hand over koetjes en kalfjes te praten. De schok was dus nogal groot toen de dame in kwestie ineens halfnaakt voor ze stond, die arme mensen wisten niet wat ze overkwam. De aanwezigen hebben er wekenlang schande van gesproken, en de kennis is nooit meer uitgenodigd voor een verjaardag. :')


Dan ben je als stripper ook niet erg slim bezig. Zo iemand moet toch ook zien en denken, ho, dit is niet mijn normale publiek?


Ik denk totaal niet dat een stripper een normaal publiek heeft. De broers en vrienden van mijn ex (bouwvakkers uit een klein dorp) die lieten bij iedere verjaardag een stripper langskomen en die stond gewoon haar ding te doen tussen de kinderen van 5 tot en met de opa van 93. :')

Als ze aankomen (alsin, de strippers bij het huis) dan willen ze zich graag ergens omkleden en nog een make-up en haarcheck doen. En ik heb er regelmatig mee zitten kletsen. Die zijn wel wat gewend. :D