Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10464
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 09:56

Lijst update:

Van meerdere mensen heb ik ook top en flop lijsten ontvangen in meer of mindere mate. Al deze info mogen jullie mooi in het topic gaan delen :j alleen als er info is die je niet openbaar online wil hebben staan mag je mij nog even een extra pb sturen maar dingen als hobby's en voorkeur qua geuren smaken etc. mag allemaal in het topic gedeeld worden :j

Citaat:
1 Banjer
2 Ynskek
3 Bienotje
4 lotthje
5 Roosch
6 Momo94
7 Marjo
8 roosjenat
9 pradadaan
10 capopjekop
11 Apple
12 Jorex
13 Esmee_RS
14 snoopydogy
15 Dyphusion
16 carineken
17 Saul
18 D_akota
19 ryukapple
20 Jodym
21 Linnie050
22 Roulette_
23 Neonlight
24 Zertab
25 Chantaliiejj
26 _AB_
27 Charaz
28 suusje26
29 Tanya

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:58

Wat zie ik nou toch, Apple eens niet op een reservelijst. :))

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:00

Ah nou dan mijn korte tekst wat ik via pb had gestuurd. :))

Hoi, ik ben Roos, tegen die tijd 34 jaar oud, woon samen met m'n vriend en twee katten. Ik ben gek op Rituals maar kan inmiddels wel zelf een winkeltje ermee starten dus dat hoeft niet.  We houden van borrelen, speciaalbiertjes, wijntjes, hapjes en al dat soort -jes. 
Ik heb een wandbord waar IMO veeeel te veel tekstdingetjes op staan, dus iets anders leuks voor daarop is top.

De kleuren in huis zijn antraciet/grijs/wit/smaragdgroen. Ik heb een auto, Harry genaamd, die een luchtverfrissertje op zn tijd ook wel lekker vindt.

Hierboven wat inspiratie, maar ik heb niet echt een verlanglijstje eigenlijk. Er zijn duuuiiiizenden berichten te vinden van me dus ik hoop dat je daar wat uit kan vinden. Ik vind het iig superleuk dat je moeite doet en ga m'n best doen voor m'n eigen lootje ook wat leuks te verzinnen!

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:16

Roosch schreef:
Wat zie ik nou toch, Apple eens niet op een reservelijst. :))


Dit is al het tweede jaar achtereen dat het me is gelukt om niet op de reservelijst te komen :D :D

Ben er zelf ook verbaasd over :D

Nu zelfs aanmelding nummer 11 *\o/*

Nog een paar jaar oefenen en dan ben ik aanmelding nummer 1 :j

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:17

Ik ben trots! *\o/*
Oefening baart kunst!

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:23

Ja, maar ik zie dat degenen die boven mij staan ook al jarenlange ervaring hebben en lastig zijn te verslaan. Bijna Olympisch niveau zou ik zeggen :\

Esmee_RS

Berichten: 4887
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:27

Ik hou ook echt van de dingen die Roosch noemt; borreltjes, hapjes, kaasjes, worstjes, speciaalbieren, borrelplankjes, leuke smeermesjes, ik kan nog wel even doorgaan _O-
Ik vond de weekvraag zeker een goed initiatief vorig jaar!

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:31

Geeft niks Apple, het is ook een kwestie van timing. :') Ik was toen ik het las aan de reis naar huis bezig dus alle tijd.

Esmee, met jou kan ik praten. :)) borrelplanken hebben we voldoende (ook een aantal gepersonaliseerd) maar van die kleine mesjes: keileuk!

Om onze vakantie af te sluiten bij de boodschappen die vanavond komen ook brood besteld zodat we plukbrood kunnen maken en van die lekkere smeersels voor op stokbrood zoals kaas pesto dip. :9

Maar ik zal zo eerst maar gaan sporten want het wordt weer zo een weekend. :=

Esmee_RS

Berichten: 4887
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:33

Heeeeerlijk!
Ik ga vanavond uit eten, morgen uit eten en zondag hebben we een bier- en kaasproeverij. So I feel you :')
Om te compenseren sport ik ook een goede 5 - 6 keer per week (waarvan 1 keer kickboks) en let ik doordeweeks goed op mijn eten (en gelukkig is niet ieder weekend zo) :)

Bienotje

Berichten: 10887
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:43

Nou, ik doe ook weer mee. Ik was vlot dit jaar. Jammer dat het actieve reageren sommige tegen houdt. Ik reageer ook niet zo veel meer op bokt, vooral elk jaar Secret Santa eigenlijk en ik mag dit jaar ook gewoon weer mee doen zo te zien. Dus lekker mee doen allemaal :j

Ik had een top/ flop lijstje per pb gedeeld maar hoeft dus niet dit jaar ;-)

Hier Bienotje, 40 jaar inmiddels. Moeder van twee jongens, ik rij geen paard meer. Als huisdier een hamster. Mijn voorkeurskleuren zijn roze en paars (en unicorns).

Koffie of alcohol doe je mij geen plezier mee, ik hoef ook geen eetpakket.

Ik pak het pakket samen met mijn jongens uit, maar het hoeft zeker geen pakket voor hun te zijn. Ze weten heel goed dat dit voor mama bedoeld is O:)

Waar je mij sowieso plezier mee doet zijn:
Nagellak, sokken, waxmelts en/ of kaarsen ((snoepjes)-zoete geuren), beautyproducten, streekproducten, plantjes.

Zelfgemaakt of evt. tweedehands helemaal prima!

En verder vind ik mezelf niet zo moeilijk, het is leuk om zelf een pakket te maken en vind het ontzettend leuk dat iemand terug moeite neemt voor je te winkelen en een verrassingspakket te maken. Ik vind veel dingen leuk :)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78569
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:50

Aangezien ik net mijn boek uit heb en we nog 251 km moeten rijden naar de volgende camping zal ik me ook voorstellen.

Ik ben Maaike en ben al enkele jaren 18. O:) Jong van geest maar in werkelijkheid zal ik Sara ontmoeten einde van deze maand. >;)

Getrouwd en kinderloos. Hoewel mijn hond ook wel mijn kindje is. Heb dus een stippenhond waar ik detectie speuren mee doe. Daarnaast een prachtige stippen merrie, die als fokmerrie gebruikt werd. Werd, want er ging veel tijd in zitten op momenten die slecht uit kwamen, en het verkopen valt best tegen.
Heb daarom ook nog een 2de pony, een prachtige jaarling hengst, lief maar een pubervent. :))
Ik werk fulltime als troubleshooter bij een groot beursgenoteerd bedrijf in het zuiden, die machines maken voor de chip industrie. Inmiddels al weer 25 jaar, en daar heb ik mijn man ook leren kennen, die daar ook nog steeds werkt.

De tuin is een hobby van me, heb ook een prachtige vijver met vissen, padden, kikkers en salamanders. Verder nog 100en vogels in de tuin, die graag snacken in het afhaalrestaurant in de tuin. :)) En gezegend met 3 egeltjes die ook iedere avond hun buikje komen vullen. <3
Vakanties zijn altijd reizen met de camper, doorgaans einde van het seizoen. Zijn nu een week onderweg en nog bijna 3 te gaan. :D
Waar ik van houd zal later genoeg terug komen in mijn reacties.

Zo, nu nog 222 km te gaan. :))

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:28

Fijn vakantie Neonlight! :D

Ik zal mij ook even kort voorstellen:

Mijn naam is Nathalie en ik ben 21 jaar. De dierenverzameling is iets gegroeid ten opzichte van vorig jaar, 6 paarden, 4 katten, 1 hond, 2 konijnen, 4 kippen en 1 waterschildpad :o

Ik werk parttime in de logistiek en daarnaast ben ik bezig met mijn eigen bedrijf in de administratieve sector. Doordat ik nu mijn eigen werktijden kan bepalen heb ik overdag meer tijd voor de paarden waar ik erg blij mee ben.

Naast de paardensport ben ik ook graag op reis. Dit jaar alweer 10 landen mogen bezoeken, in november staat er nog een week Dubai op de planning {:}

capopjekop

Berichten: 30679
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:40

Yes we staan op de lijst en dan is het tijd voor een kort voorstelrondje.

Ik ben Kristel, 35 jaar. Nog steeds fanatiek Vitessesupporter. Paardrijden doe ik niet meer, maar sinds een paar maanden heb ik een leuke bijrijdster voor m'n pony en ben ik zelf ook weer met ze aan het werk vanaf de grond. Daarvoor stonden ze alleen maar te eten eigenlijk.

Verder ben ik graag creatief bezig. Ik heb een 3dprinter en een cricut waarmee ik mooie dingen probeer te maken. En ik werk graag met epoxy. Dus spullen die daarvoor te gebruiken zijn zijn een echte top.

Lezen doe ik ook graag. Ik heb kobo plus maar het lijkt me best leuk om oude paardenboekenseries te gaan verzamelen. Mss moet ik de komende vakantie eens gaan zoeken welke ik nog bij m'n ouders heb liggen

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 12:58

Jaaa, ik ben er ook weer bij *\o/*
Zo even rustig gaan zitten voor mijn inschrijving

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:05

Ik twijfel ook nog of ik ga meedoen.
De afgelopen twee jaren heb ik met plezier meegedaan maar het actief deelnemen blijft toch een dingetje.
Hoewel ik zelf vast wel weer aan het minimum aantal kom maar dat lukt lang niet bij iedereen.

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:14

Leuk weer een nieuwe ss

Heb er zin in!

Handig weer de vragen in het topic!
Goed idee.

Mijn naam is Linda 41 jaar
Woon samen met mijn vriend en wij hebben samen een dochter van 6 jaar.

Ik rij geen paard meer en sporten staat op een laag pitje.
Wij hebben alleen vissen als huisdieren.

Sinds dit jaar heb ik een platenspeler.
Kom je een leuke plaat of single 2e hands tegen is dit zeker welkom.
Muziek smaak is heel breed.
Ik doe al wat jaartjes mee in de oude topics is ook veel informatie te vinden.
Ik heb zo eigenlijk geen flops.

Doucheproducten, bodylotions, nagellak of planten ook allemaal leuk.
Ik drink niet veel alcohol
Soms een gin tonic en een rose biertje van liefmans.

Meer weet ik zo even niet te vertellen.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10464
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 13:29

Citaat:
1 Banjer
2 Ynskek
3 Bienotje
4 lotthje
5 Roosch
6 Momo94
7 Marjo
8 roosjenat
9 pradadaan
10 capopjekop
11 Apple
12 Jorex
13 Esmee_RS
14 snoopydogy
15 Dyphusion
16 carineken
17 Saul
18 D_akota
19 ryukapple
20 Jodym
21 Linnie050
22 Roulette_
23 Neonlight
24 Zertab
25 Chantaliiejj
26 _AB_
27 Charaz
28 suusje26
29 Tanya
30 StonedRomy
31 mariekeoo
32 Nala
33 boeflover
34 Lavitabella
35 Thats_Me
36 M_D_H

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:57

Ik heb me ook aangemeld <3 maar wacht even met voorstellen totdat ik zeker op de lijst sta.
Ik vond de weekvragen vorig jaar trouwens heel fijn. Ben uit mezelf ook niet mega kletserig / actief.

Momo94
Berichten: 1125
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 14:07

Hallo!
Ik ben Naomi en 29 jaar, alleen en thuis wonend. Heb 2 honden en 2 katten. (Hier hoef je niks voor te doen. Doe ook mee aan de SS voor huisdieren.) Hobbies heb ik eigenlijk niet zo veel. Nja, meer dan dat ik denk. Alleen heb vanwege een eigen zaak weinig tijd. Ik vind het leuk om op de switch te spelen, bordspellen te doen, serie kijken, boek lezen (hoef je niks voor te doen doe mee met de SS seizoensboeken editie), lekker met de honden het bos in, lekker wandelen en mennen. En ik verzamel inkari alpaca's! :D Zo zacht en fluffy!

Ik hou heel erg van verrassingen en ik ben altijd wel heel snel tevreden. Vorig jaar met kerst heb ik van iemand en ik weet nog steeds niet wie. Een Secret Santa pakket gehad. Een leuk pakket met van alles! Aangezien ik een eigen zaak heb, heb ik ook geen kerstpakket. Was hier helemaal happy mee.

Flops die ik op dit moment kan noemen zijn chocoladepepernoten (brrr...), kokos, cremé, shampoo, douchegel. :')

Weekvragen lijkt mij echt een goed idee! *\o/*

Annuuuhh

Berichten: 1136
Geregistreerd: 31-12-09
Woonplaats: Tromsø

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 14:21

Hi iedereen,

Ik ben Anna, 29 jaar. Ik heb mij nog niet officieel aangemeld, maar ik was benieuwd of iemand ook een
pakje naar Noorwegen wil sturen. Vanaf mid oktober verhuis ik voor minimaal 5 maanden naar Noorwegen
(Tromsø) voor werk.

Ik zou iemand graag verblijden met een pakje uit Noorwegen :D , maar is er ook iemand die iets naar Noorwegen
wil sturen?

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 14:36

Ik zou met liefde en plezier iets naar Noorwegen sturen.

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 14:37

Ja hoor!
Heb even gespiekt op je profiel wat voor werk je doet.. wat gaaf <3

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10464
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 14:41

Secret Santa mededeling

Als er meer mensen zijn die het geen probleem vinden om naar Noorwegen te versturen mogen deze mij een PB doen.

Zertab

Berichten: 12328
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 14:49

Gezellig druk al! *\o/*

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10464
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 14:49

Citaat:
1 Banjer
2 Ynskek
3 Bienotje
4 lotthje
5 Roosch
6 Momo94
7 Marjo
8 roosjenat
9 pradadaan
10 capopjekop
11 Apple
12 Jorex
13 Esmee_RS
14 snoopydogy
15 Dyphusion
16 carineken
17 Saul
18 D_akota
19 ryukapple
20 Jodym
21 Linnie050
22 Roulette_
23 Neonlight
24 Zertab
25 Chantaliiejj
26 _AB_
27 Charaz
28 suusje26
29 Tanya
30 StonedRomy
31 mariekeoo
32 Nala
33 boeflover
34 Lavitabella
35 Thats_Me
36 M_D_H
37 KM_Ris