Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodym

Berichten: 4938
Geregistreerd: 19-11-06

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 19:00

Yesss ook ik doe weer mee! Leuk

Linnie050

Berichten: 11819
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 19:17

Leuk heb er ook weer zin in! *\o/*

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78607
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 20:46

Leuk, ik heb me ook weer aangemeld. *\o/*

Zertab

Berichten: 12401
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:05

Nou ik ga toch nog een poging wagen en hopen dat mijn lootje dit jaar wel het pakketje wil :D


Ik ben Zertab, 26 jaar oud en werk als hand-ergotherapeut.
In mijn dagelijks leven rijd ik 2x per week paard op een lease paard, daarnaast sport ik 3-4x per week. Waaronder X-core maar meestal bodypump. Verder lees ik graag en kijk ik natuurlijk naar Netflix series. Ik vind alle dieren leuk :o
Zelf heb ik twee katten en twee aquaria.
Lievelings kleur is en blijft geel!
Ik houd enorm van eten :+. Vooral sour cream chips, chocolade en alles wat ongezond is :')
Ik heb geen relatie, maar ben actief genoeg op het gebied van leuke dingen met vrienden doen :)

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:23

Ja leuk *\o/* heb me ook weer aangemeld. Nu al zin in.

Kaatastrof

Berichten: 6276
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:27

Ik twijfel := Ik vond het heel erg leuk vorig jaar. Maar ik merk nu ook bij de Secret Boekensanta dat ik het lastig heb om actief te zijn. Mijn werk slorpt heel wat energie van me op. Meelezen lukt wel maar op alles terug reageren kost blijkbaar een vermogen.. Ik heb geen idee waar dat precies vandaan komt. Maar dan gaat er dus zo veel tijd over en moet ik als gevolg van mijn uitstelgedrag op nog meer berichten reageren _O- Eindeloze cyclus zo. Ik heb wel nog wat bedenkingstijd gelukkig ;)

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:32

Heb er ook zin in lees wel alles
Zal proberen zo actief mogelijk mee te kletsen dit jaar

justdiesel
Berichten: 4959
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:50

*\o/* *\o/* *\o/*
Slaap er even een nachtje over of ik weer mee ga doen.

rockwitch

Berichten: 11757
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:59

Ik wil eigenlijk wel weer meedoen, maar ben niet meer echt heel actief op Bokt, dus ik zal er even over nadenken.

_AB_
Berichten: 3960
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 22:19

Ik heb me ook weer aangemeld!
Al zou ik al 3 jaar niet meer meedoen

_AB_
Berichten: 3960
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 22:38

Ik zal me ook meteen even voorstellen!
Mijn naam is Anne, 36 jaar oud.
Samen net mijn man, ons zoontje van dan 15 maanden en onze katten Jessie en Freya woon ik in Groningen Stad.
Ik vind heel veel leuk! Hou van koken, bakken, planten, ik heb het lezen weer ontdekt, hou van pure chocola, speciaalbier, streekproducten en laat me sowieso graag verrassen.
Een kleinigheidje voor m'n zoontje wordt ook erg gewaardeerd

Jodym

Berichten: 4938
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 23:18

Ook ik zal me even voorstellen!

Ik ben Jody, 32 jaar. Ik heb een zoontje van bijna 3.
Sindskort heb ik thuis 2 mini tinkers staan (maatje Shetlander), en m’n andere tinker topper Tiësto staat gestald (maatje cob). 8-)
Ook heb ik thuis 2 katten (met voedsel allergie dus liever geen snoep), en 5 kipjes.

Tweedehands (nette) spullen vind ik geen probleem.
Mijn zoontje is gek van Cars dus mocht je in de kringloop daarvan wat tegenkomen heb ik een hele blije peuter.

Onze decoratie thuis bestaat uit zwart/ goud en dan jungle/ Safari achtig. Jaguar, olifant, giraffe etc.
Spelletjes vind ik erg leuk, maar heb er al best wat dus dat is wel een uitdaging.
Ik houd van warme dingen; sokken, muts etc.

Ik vind het ontzettend leuk om hieraan mee te doen en ook dat iemand die je niet kent zoveel moeite doet! Dat kan ik echt waarderen <3
De tas van vorig jaar gebruik ik nog dagelijks! Ik ben er zo blij mee.

Charaz

Berichten: 24374
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 23:21

Jaaaa I’m in! Heb Ynske net een berichtje gestuurd.

Ik zal me morgen uitgebreid voorstellen

AfricanLady

Berichten: 8011
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 07:09

Kaatastrof schreef:
Ik twijfel := Ik vond het heel erg leuk vorig jaar. Maar ik merk nu ook bij de Secret Boekensanta dat ik het lastig heb om actief te zijn. Mijn werk slorpt heel wat energie van me op. Meelezen lukt wel maar op alles terug reageren kost blijkbaar een vermogen.. Ik heb geen idee waar dat precies vandaan komt. Maar dan gaat er dus zo veel tijd over en moet ik als gevolg van mijn uitstelgedrag op nog meer berichten reageren _O- Eindeloze cyclus zo. Ik heb wel nog wat bedenkingstijd gelukkig ;)


Ik heb precies hetzelfde ik vind d het altijd onwijs leuk maar lastig om actief te zijn.
Voornamelijk als ik al wat posts heb gedaan met wat ik wel of bv niet leuk vind of eigenlijk alles al heb verteld

suusje26

Berichten: 2430
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 07:59

Leuk!

Ik heb vorig jaar een mooi eerste jaar gehad. Ik, en de rest van de familie, was enorm verwend met een mooi pakket. Wil dit jaar graag weer meedoen :)

Zal me later voorstellen. 8-)

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 08:11

Jaaa leuk ga me zo aanmelden :D

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 08:31

Ik zal me ook even voor stellen
Ben willemieke
En heb samen met mijn vriend een zoontje van nu 9 maanden
Hebben 2 katten lopen
En 3 leuke Shetlanders
Mijn zoon is gek op alles wat rammelt en geluit maakt tot nu toe
2de hands is hier zkker welkom als het er maar netjes uit ziet

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48660
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:14

Ik stel me ook voor :D

Mijn naam is Vera, geboren in 1977, en woonachtig in de prov. Groningen. Ik woon samen met mijn man en onze beestenboel: 2 honden, 3 katten, 4 paarden, 5 tamme ratten, 2 konijnen, 4 gekko's en een kameleon.

In het dagelijks leven werk ik als secretaresse bij de Rijksoverheid, en in mijn vrije tijd geef ik Zumba. Ook doe ik vrijwilligerswerk. Ik help met de mail bij Stichting Rattenpootjes en bij Opvang Konijnenparadijs.

Mijn hobby's zijn paardrijden (duh!), met de honden wandelen, Zumba, paaldansen, uitslapen, uit eten gaan en nog veel meer. Paaldansen staat momenteel op een laag pitje vanwege een langdurige blessure in mijn bovenarm/schouder.

Ik ben enorm fan van Tineke Schouten en Släpstick. Chipz is ook een van mijn favorieten <3

Ik eet vegetarisch, en ben verder as vegan as possible. Mijn grootste verslaving is witte chocolademelk <3 en verder ben ik ook gek op witte chocolade. Eigenlijk lust ik heel veel chocolade, alleen geen puur en karamel zeezout.

Tweedehands is voor mij geen bezwaar, en zelfgemaakt ook niet.

Ik ben gek op hele vrolijke kleuren, of natuurkleuren. Tops en flops zal ik in de loop dan dit topic met jullie delen... :D

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10486
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 09:22

Beste dames (en mogelijk heren),

Ik plaats hier nog even het afsluitende bericht van vorig jaar opnieuw. Dit jaar zullen we, naar aanleiding van alle comentaren en opmerkingen van vorig jaar, niet werken met top en flop lijsten. Dit mag je allemaal in het topic plaatsen.

Het enige dat wij in de PB met de lootjes door zullen geven is informatie die je niet openbaar wil doorgeven maar die wel voor jouw Santa van belang is.

Citaat:
Secret Santa Beheermededeling

Nu ook het laatste pakket van het jaar ontvangen en uitgepakt is en alle Santa's geraden zijn willen wij ook vanuit de organisatie een korte evaluatie doen van waar tegen aan gelopen is deze editie.

Laten we vooropstellen dat we deze actie met liefde en vaak veel plezier organiseren maar dat er ook zeker minder leuke en stressvolle kanten aan zitten. We proberen al jaren het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken en met iedereen rekening te houden maar dit wordt wel steeds lastiger door alle wensen en eisen die er inmiddels gesteld worden.

Dit jaar was het eerste jaar dat we echt een aantal posts per week genoemd hebben voor wat er onder activiteit binnen het topic valt. Voorgaande jaren hebben we wel gekeken naar post gedrag maar hadden we geen specifieke richtlijnen. Op het moment dat Banjer de eerste PB's verstuurd heeft omtrent de activiteit in het topic hebben we daar dit jaar in het topic maar nog veel meer via PB commentaar op gehad. Echter waren er ook dit jaar weer klachten over de activiteit van de lootjes of het gebrek daaraan. Voor komende editie zullen we richtlijnen voor een specifiek aantal berichten per week weer loslaten. Wel zullen we blijven monitoren of we alle deelnemers met enige regelmaat in het topic langs zien komen.

Daarnaast zijn we aangelopen tegen wat nu wel en wat geen onderwerpen zijn om in het algemene topic te bespreken en wat onderwerpen zijn voor in het kippenhok. Onze conclusie is dat onderwerpen als gezinssamenstelling (in welke vorm dan ook), het wel of geen voorkeur hebben voor alcohol/thee/koffie etc. in het hoofdtopic thuis horen. Onderwerpen zoals wat je gedaan hebt die ochtend of wat er gegeten is horen in het kippenhok.

We snappen dat niet iedereen ieder onderwerp even fijn vind om te bespreken maar zeker de onderwerpen zoals de voorbeelden hierboven voor het hoofdtopic zijn wel onderwerpen die interessant zijn voor Santa's om te weten.

Wat betreft het verdelen van de lootjes en het hierbij rekening houden met alle top/flop lijsten. Eventueel in het topic gemaakte aanvullende opmerkingen en waar mogelijk ook voorgaande edities aan gekoppelde santa/lootjes.

Hier gaan we komende editie wijzigingen in aanbrengen. We zullen mensen niet meer naar een top/flop lijst vragen. Wat we wel gaan vragen is of er dingen zijn die we aan Santa door moeten geven die je niet openbaar in het topic wil hebben staan. Daarnaast mag je opgeven of je wel of niet naar BE wil versturen en wie je lootje dit jaar was. Vervolgens zullen we rekening hiermee houdend de lootjes at random gaan verdelen.

Op deze manier hopen we dat jullie je tops en flops meer in het topic gaan delen en dat er meer openheid is in wie waar interesse in heeft.

De communicatie vanuit de organisatie zal waar nodig in het topic geplaatst worden maar waar het specifieke dingen betreft zullen we ook gebruik blijven maken van PB's zodat niet iedereen er gelijk de gevolgen van heeft terwijl ze er lang niet altijd wat mee te maken hebben.

Dit jaar zijn er wel een hoop klachten geweest zowel in het topic als via pb omdat mensen elkaar niet goed liggen. Verdraagzaamheid zou hierin fijn zijn, mag je elkaar niet, ga dan ook niet op elkaar reageren, maar negeer elkaar. Dit zou de sfeer in het topic ten goede komen, waardoor we minder vaak brandjes hoeven te blussen.

Wel willen we jullie uitdrukkelijk vragen om als je tegen problemen aanloopt die bij ons als organisatie te melden. Dit jaar is het ons opgevallen dat er veel onderling PB verkeer tussen deelnemers is geweest over dingen waar zij tegen aan liepen terwijl wij hier niet van op de hoogte gesteld waren. "Problemen" waar we niet van afweten kunnen we ook niet op inspelen.

Tot slot willen we iedereen een goed jaar wensen en hopen we iedereen in de laatste maanden weer te mogen verwelkomen bij eventueel een nieuwe Secret Santa.

Banjer, M_D_H en YnskeK

Fem

Berichten: 12525
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:25

Pfoe, ik doe al jaren mee, maar ben een beetje in twijfel, net als sommige anderen in het topic.
Ik denk er even over na, of het mij lukt om actief genoeg te zijn.

StonedRomy

Berichten: 7549
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:43

Ik twijfel ook even. Vind het altijd ontzettend leuk, maar voel me de gehele periode enorm opgelaten omdat ik niet mega actief mee praat.

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:48

snoopydogy schreef:
Ik zal me ook even voor stellen
Ben willemieke
En heb samen met mijn vriend een zoontje van nu 9 maanden
Hebben 2 katten lopen
En 3 leuke Shetlanders
Mijn zoon is gek op alles wat rammelt en geluit maakt tot nu toe
2de hands is hier zkker welkom als het er maar netjes uit ziet

SINDS WANNEER HEB JIJ 3 SHETLANDERS EN WAAROM WEET IK DAT NIET EN WAAROM HEB JIJ DAT NIET VERTELD?????

Wat leuk :oo

Nymphe

Berichten: 509
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:49

Leuk! Ik heb een paar jaar geleden meegedaan en het lijkt me weer eens leuk, maar nu lees ik van meerderen dat ze bang zijn niet actief genoeg te zijn. Wat wordt onder 'actief genoeg' verstaan?

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:50

Voor wat betreft het actieve gedeelte: Vorig jaar hebben wij voor het eerst weekvragen geïntroduceerd, dat hielp een heleboel mensen met de activiteit, hier kunnen wij dit jaar gewoon mee doorgaan. Het beantwoorden van de vragen is niet verplicht, maar als je moeite heb met de activiteit kan dit je wel makkelijker maken.

(De weekvragen worden door de organisatie geplaatst)

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:52

M_D_H schreef:
snoopydogy schreef:
Ik zal me ook even voor stellen
Ben willemieke
En heb samen met mijn vriend een zoontje van nu 9 maanden
Hebben 2 katten lopen
En 3 leuke Shetlanders
Mijn zoon is gek op alles wat rammelt en geluit maakt tot nu toe
2de hands is hier zkker welkom als het er maar netjes uit ziet

SINDS WANNEER HEB JIJ 3 SHETLANDERS EN WAAROM WEET IK DAT NIET EN WAAROM HEB JIJ DAT NIET VERTELD?????

Wat leuk :oo
2 heb ik al staan de 3de gaan we morgen ophalen 1 zijn we nu aan het op pakken om te gaan beleren voor de wagen heb de 2 shetten denk ik nu al 2 jaar staan denk oepsi hihi staan bij mijn schoon ouders aan huis
Morgen gaan we een hengstje op halen