Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AfricanLady

Berichten: 8011
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:26

Ik zal mij ook maar weer even voorstellen.
Na de super leuke voorgaande jaren begon het weer te kriebelen haha

Ik ben Andrea ik wordt 25 september 31 en ik ben woonachtig in Harlingen.
Ik heb 2 katten Millie en Mollie en een Rottweiler genaamd Leslie.

Sinds augustus vorig jaar trotse eigenaar van mijn eigen Trimsalon TimeLess in Makkum.

Mijn hobby's zijn gamen sinds een aantal maanden heb ik nu een game pc, wandelen was ook echt mijn sport maar helaas is mijn beknelde zenuw nu zo aanwezig dat 5km voor mij al veel is.
Ik ben een echte foodie en geniet 1 a 2x per maand van een etentje buiten huis.

Daarnaast ben ik al ruim anderhalfjaar samen met mijn vriend en staat het op de planning om te gaan samenwonen.

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:43

Yesss, ik sta op de lijst dus bij deze mijn voorstelrondje :D

Ik ben Mariska, 28 jaar en mama van 2 meiden van bijna 6 en 10.. Ik heb al meerdere keren meegedaan aan Secret Santa dus ook in de andere topics is er een en ander wel te vinden.
Als huisdieren hebben we een golden retriever van 1 jaar <3
Hobby's heb ik niet zoveel.. mijn bezigheden buiten werken en huishouden en dagelijkse dingen zijn vooral wandelen met de hond, afentoe eens een uitje met de kinderen, verder lees ik graag, kijk ik wel eens een serie.. sinds er een uitbreiding is voor paarden op de sims 4 speel ik dat ook nog wel eens.
Paarden in het echte leven doe ik helemaal niets meer mee, ik vind ze nog steeds geweldig en heb wel de wens om het ooit nog op te pakken maar dat is voor de toekomst.
Op bokt ben ik ook niet heel actief met plaatsen, ik lees vooral heel veel mee.. ik ben wel van plan om hier actief mee te doen :D
Tops en flops zal ik later nog even toevoegen.

_AB_
Berichten: 3960
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:47

Ik heb er alweer zoveel zin in!
Ben nu op vakantie op Kreta ook al aan het kijken of ik leuks zie voor m'n secret santa :)

Roosch

Berichten: 36750
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:47

Neem maar een paar liter ouzo mee dan! :))

_AB_
Berichten: 3960
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 15:27

Haha ja, das goed!

Bienotje

Berichten: 10889
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:25

Leuk die voorstelrondje, ik las iets over bakken bij iemand als hobby en dat vind ik ook erg leuk!

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:46

Hierbij mijn voorstel rondje :)


Ik ben Danielle, 27 jaar. Ik ben erg gek op al mijn dieren.
Ik heb op het moment namelijk 2 honden, 6 katten en 3 paarden, waarvan Giv drachtig is van haar 3e veulen <3
Al mijn dieren volgen geen dieet of iets, dus mogen feitelijk alles hebben aan lekkers.

Ik zelf ben fan van koken, voornamelijk BBQ en low carb (om de bbq te compenseren :+ ) vind ik leuk.
Kookboeken zijn bij mij ook altijd welkom!
Ik ben ook gek op speciaal bier. Ik heb een app op mijn telefoon (untappd) waardoor ik de hobby heb ontwikkeld om zo veel mogelijk unieke biertjes te proeven. Een streek biertje ofzo maak je mij dus echt gelukkig mee! :j
Ook hou ik erg van tekenen. Leuke kleurboeken voor volwassen vind ik ook top!
Festivals zijn ook wel mijn ding dus leuke gekke festival-proof brillen of kettingen ofzo vind ik ook top!

Mijn enige ‘flop’ is dat ik niet zo ben van de zoetigheid. Een pakket met snoep is dus niet echt iets voor mij.

Oh en qua douche spullen gebruik ik enkel Rituals en the bodyshop. Maar dat is erg duur en heb ik een voorraad van minstens 5 jaar van staan :=

Verder zal ik actief blijven posten en ik doe al meerdere jaren mee dus ik denk dat er wel het een en ander over mij te vinden is :j

_AB_
Berichten: 3960
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:06

Ohja, hier is wat lekkers in m'n pakket prima, maar ook echt geen snoep pakket idd!

Zertab

Berichten: 12401
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:07

Oh hier ook iets van chocolade lekker! Maar graag ook iets wat langer blijft dan 5 minuten :o

Ga nog even nadenken over tops en flops verder!

Roosch

Berichten: 36750
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:08

Hier graag hetzelfde. Ik vind iets lekkers heerlijk maar ik heb een eeuwige strijd tegen de kilo's. :') een doos met witte Kinder Buenos vol: HEERLIJK. Maar dan moet ik minstens 9 uur per dag op mijn crosstrainer genaamd Foxy staan. Daar heb ik de puf niet voor. :')

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:39

Ohhh iets van chocolade ofzo is heerlijk. Maar ook ik probeer (nog steeds) behoorlijk wat kilo's kwijt te raken :+

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:16

Hoi allemaal,

Mijn naam is Chantal, 28 jaar en woon in noord-Holland. Helaas heb ik geen huisdieren vanwege allergieën en doe niks meer in de paarden.
Echte grote hobby’s heb ik niet, heb verschillende dingen wat ik leuk vind om te doen. Reizen, wandelen, diamond painting, bakken, tekenen, kleurboeken voor volwassenen zijn top, ik ben verslaafd aan thee en pindakaas (beetje gekke verslaving), hou van films/series kijken, notie boekjes en dekentjes zijn ook een top en unicorn.
Ik hou totaal niet van live laugh love borden, letters of iets wat er op lijkt.
ik heb al een paar keer eerder mee gedaan, in de andere topics zal er misschien ook nog wat over me te vinden zijn en hier in het topic zal er vast nog wel tips/tops voorbij komen.
Heb er weer zin in. :D

suusje26

Berichten: 2430
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:25

Hierbij mijn voorstelronde.

Ik ben Susanne, 33 jaar, en woon samen met mijn lieve vriend, 2 kinderen (meisje van 6 en een jongen van 4), hond Elmo en kippen Tik Tok en Tessa. Daarnaast ook nog een paard. Mijn hobby's zijn hardlopen, crossfit en ik werk in het onderwijs. Op bokt ben ik paard gerelateerd helemaal niet meer actief, in het hardlooptopic probeer ik wel bij te blijven.

Vorig jaar voor het eerst mee gedaan, dus in dat topic is vast ook nog het e.e.a te vinden.

Misschien wel goed om te vermelden dat ik de dagen voor kerst niet thuis ben. Maar gok dat dit geen probleem hoeft te zijn.

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:33

Ik zal me ook even voorstellen. Ga er vanuit dat t nog niet vol zit.

Ik ben Maaike, 38 jaar en woon met mijn man en onze zoon in het Drentse Zuidwolde. Ik heb een bijrijdpaard genaamd Ivy, met haar rij ik 2x in de week dressuur. Vorig jaar heb ik mijn eigen paard verkocht, dus gelukkig kan ik er weer eentje rijden.

Ik werk voor de overheid in de verhuur van vastgoed en groen. Verder reis ik graag (slechts 6 vakanties dit jaar :+ ) en maken we af en toe graag een wandeling.

Ik heb al een aantal edities mee gedaan dus ook in voorgaande jaren is genoeg over mij te vinden. M'n zoon vindt het altijd leuk om iets te krijgen, maar dit is uiteraard geen verplichting. M'n zoontje heet Simon en hij is 7 jaar.

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:48

Heb mij aangemeld! Voorstel komt later, ik sta op het punt om op vakantie te gaan 8-)

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 21:15

rink schreef:
Heb mij aangemeld! Voorstel komt later, ik sta op het punt om op vakantie te gaan 8-)


Fijne vakantie!

mariekeoo

Berichten: 3652
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Zuidhorn

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 22:47

Hallohallo,

Ik doe ook dit jaar weer mee! Erg leuk en zou actief mee doen met de weekvragen etc. Maar buiten bokt nog vrij druk leventje.

Marieke 27 jaar oud (dan 28 jaar). Alleenwonend met 3 katten. Focus flair en flash, waarvan de laatste 2 een ragdoll en maincoon zijn. Mijn kindertjes. Krijgen alles wat hun hartje begeerd zegmaar.

Woon in het noorden, werk in het ziekenhuis, op de intensive care voor te vroeg geboren baby’s. Maar inmiddels ook deels in de volwassen kliniek.
Daar gaat best veel tijd heen.

Daarnaast geef ik in het middag van het land nog les aan een groep meiden die aan colorguard doen (gewoon maar even googlen). Heel leuk, mijn 2e familie zowat.

Ben ik dit jaar heel erg goed bezig met afvallen, dus veel snoeperij zou niet heel erg op zijn plek vallen. Nu 18/19 kilo eraf om precies te zijn.

Heb ik een chronische ziekte, ben ik veel mee in het ziekenhuis voor behandelingen. Ga niet dood, maar ziekte neemt wel veel leven over.

Ben 1,5 jaar terug in deze nieuwbouw woning komen wonen en ben mijn hele tuin enzo vanuit stekjes aan het opbouwen, dus dat soort dingen maak je me heel erg blij mee. Dingen om te tuin makkelijker te doen. Of een kantjes maaier dat is ook altijd handig…

Verder heb ik het altijd koud. Ik leef voor warme truien enzo.

Ben een kleurrijk/ creatief persoon.

Rijd tegenwoordig niet meer paard, maar wie weet in de toekomst.

Laura_1986
Berichten: 117
Geregistreerd: 22-09-09

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 00:06

Ook ik heb me aangemeld voor deze editie, de eerste keer. Wel de vorige edities meegelezen.

Ik ben Laura, 36 jaar (in oktober word ik 37 jaar) en ik woon in Noord-Brabant. Samenwonend met vriend Edo en onze twee katten Mickey en Nora. We hebben geen kinderen, een bewuste keuze.

Ik ben werkzaam als verloskundige en echoscopiste en heb een eigen praktijk, waar ik flink druk mee ben. In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig: van houtbranden tot vlinders preparen en van bakken tot armbandjes maken. Verder reis ik graag, waarbij vooral warme en zonnige landen bezocht worden. Daarnaast duik ik graag, maar niet in Nederland. Verder ga ik ook graag naar de sauna. Ik speel graag een bord-of kaartspel en ook op de Switch en Steam Deck ben ik te vinden, vooral cosy games zijn favoriet.

Op dit moment ben ik niet actief bezig met paarden. Ik heb wel vele jaren paard gereden en nu sporadisch nog een bos-of strandrit, in binnen- en buitenland.

Ik ben een snoepkont, maar chocola en koekjes zijn minder mijn ding. Helaas moet ik ook op de kilo’s letten, dus ook weer niet teveel snoepgoed graag. Ik word niet blij van kokosgeur, maar wel van de kleur roze! Ik word vrolijk van doucheproducten, maar niet van make-up of olie-achtig spul om te smeren (denk aan massage-olie, dry-oil etc.). Ik ben dol op de geur ‘Monoï de Tahiti’.

Ik ga hier regelmatig reageren, maar in andere topics ben ik doorgaans een meelezer.

Fem

Berichten: 12525
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 07:03

Omdat ik er achter kwam dat dit mijn jubileum jaar is/wordt als ik wel meedoe, heb ik mij toch maar wél aangemeld O:)

Er vanuit gaand dat ik nog mee kan doen, wordt dit mijn 10e jaar SSS :):) :wow:

Zertab

Berichten: 12401
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 08:29

Wat leuk Fem! *\o/*

Angelaa2
Berichten: 4232
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 09:09

Wat leuk Fem, dan moet je wel mee doen idd *\o/*

Hier ook flink aan het minderen met snoepen. Mag wel iets in maar liever niet te veel zoetigheid.
Verder gek op (groene) thee zonder toevoegingen van suikers en maltodextrine.
En eindelijk langere nagels dus nagellak vind ik ook erg leuk.

Leuk om alle voorstelrondjes te lezen :D !
Hoop dat het goed bij te benen blijft :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48660
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 09:57

Wat leuk Fem, een jubileum…krijgen we nu gebak?

Matheno

Berichten: 7962
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 10:12

Ik heb me ook weer ingeschreven!

Marijke hier, getrouwd, moeder van een zoontje Hidde. We hebben een nieuw huis gekocht en de sleutel krijgen we rond december *\o/* Kunnen eindelijk de paarden aan huis staan <3

We hebben 2 paarden. Cabana en Ed. Onze Zep hebben we helaas in moeten laten slapen. Verder hebben we 2 poezen, Max en Willem. Ook een hoop kippen en straks bij het nieuwe huis zouden we graag wat geitjes en minivarkens erbij willen.

Lavitabella

Berichten: 1747
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 11:02

Oh ik lees al iets over lange nagels! Nagellak is echt een flop voor mij. Ik kan die niet gebruiken ivm mijn werk. Kwa thee lust ik eigenlijk alleen rooibos thee en aardbeien thee. :=

Jeetje Fem, alweer 10 jaar. Leuk!

Jodym

Berichten: 4938
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 11:03

Hmm ik houd niet van eten in m’n pakket maar ”kinder” of haribo is niet te weerstaan :9