KimD schreef:Ja dat is inderdaad normaal.
Ik moest het even opzoeken, maar meende het nog van vorig jaar te herinneren
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Citaat:Boktnaam: Esaqar
Naam hond(en): Floyd
Ras(sen): Tervuerense Herder
Leeftijd hon(en): 6
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: /
Top lijst voor mijn hond(en): SNACKIES! Hersenwerk spelletjes, drijvend speelgoed, uhm- Floyd vind eigenlijk alles leuk!
Flop lijst voor mijn hond(en): Álles met een vissmaak. Floyd trekt er zijn neus voor op, mannen..
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en): Floyd is mijn grote knuffelkont. Mijn maatje. Floyd kijkt eerst de kat uit de boom bij onbekende mensen, maar wanneer hij je een paar keer heeft gezien móet je hem aaien! Floyd is enthousiast en druk, maar kan ook een ongelofelijke luilak zijn en de hele dag slapen. Zijn grootste hobby is mij beschermen. Onbekende mensen wegjagen is iets wat Floyd héél goed kan en daarom mag hij buiten niet (uitzonderingen daargelaten) meer los. Arme Floyd.
KimD schreef:AfricanLady schreef:Wanneer worden de lootjes verdeeld?
Inschrijven kan tot en met vandaag, dan ga ik morgen of maandag even alles verzamelen en dan trekken we komende week de lootjes.
We moeten vandaag nog even 8 mensen ronselen, dan hebben we de 50 mensen weer!
Citaat:Boktnaam: Blinnii
Naam hond(en): Ferro (Gradon of Miracle Colors)
Ras(sen): Australian Shepherd
Leeftijd hond(en): bijna 8 (jarig op 10-10)
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: liever geen rawhide
Top lijst voor mijn hond(en): burrow speeltjes, grote touwen
Flop lijst voor mijn hond(en): eigenlijk niets
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en): Hij is al vanaf dag 1 mijn maatje. Mijn rots in de branding. Mijn knuffelhond met kwispelkont. Ik zal in het topic ook weetjes over hem delen
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten!
Blinnii schreef:Citaat:Boktnaam: Lotthke
Naam hond(en): Daisy
Ras(sen): Duitse herder x labrador
Leeftijd hond(en): 2
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Nee, mormel eet alles
Top lijst voor mijn hond(en): Grote touwen, knuffels, denkspelletjes of snuffeldingetjes.
Flop lijst voor mijn hond(en): Niet dat ik weet!
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en): Daisy is een schatje, mega enthousiast en houd heel erg van snuffelen. Ze vangt ook muizen!
RoosDeG schreef:Ik meld me ook voor de 1e keer aan:D
Boktnaam:
RoosDeG
Naam hond(en):
Heer Gimli van de glinsterende Grotten
Ras(sen):
Shih tzu x boerenfox
Leeftijd hon(en):
Bijna 1 jaar
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Geen allergieën of iets dergelijks.
Top lijst voor mijn hond(en):
• ballen
• knuffels met piepjes
• kluiven, kauwstaafjes.
• alles waarmee hij samen kan spelen met z'n beste maat.
Flop lijst voor mijn hond(en):
•alles wat met water te maken heeft vind hij niet zo tof
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Gimli is een energieke puber van bijna 1 jaar.
Gaat graag mee wandelen, naar stal en auto rijden.
Ook geniet hij enorm van op het terras zitten en is hij dol op kinderen.
Hij speelt ook graag met zijn beste vriend Murphy of thuis met de kittens.
Gimli is een sociale hond, die graag met een tak of stro of iets in z'n bek loopt te paraderen.
Citaat:Boktnaam:
Dennis
Naam hond(en):
Quinn
Ras(sen):
Parson Russel Terriër
Leeftijd hon(en):
1,5
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Geen
Top lijst voor mijn hond(en):
Burrow speeltjes, denk spelletjes, en dingen die ik als nieuwe honden eigenaar nog steeds aan het ontdekken ben
Flop lijst voor mijn hond(en):
Hebben we niet echt, tot nu toe lijkt ze alles leuk te vinden.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Quinn is onze eerste hond, een terriër meisje dus af en toe een lekkere arrogante heks. Als de wereld maar zo leuk was als zij hem vind dan woonde we in een paradijs.
We zijn nog steeds aan het ontdekken wat echt leuk is en wat niet samen.
Vorig jaar zijn we begonnen met puppy jacht training en aansluitend jonge honden jacht training. De juf was top, dummy's halen was flop . Daarna even pauze en balans en coördinatie gedaan bij de zelfde juf. Nu opzoek naar een ander plekje om te trainen aangezien juf echt een jacht trainer is eigenlijk.
Ze scharrelend veel bij ons op het erf, we wandelen als we er zin in hebben en ze gaat regelmatig mee te werk.
8nnemiek schreef:Ohh wat lastig zeg, ik twijfel nog steeds of ik mee moet doen
Ik vind het altijd zo leuk om kadootjes te zoeken en in te pakken, maar nu dat Faizah wat ouder is speelt ze niet veel meer, kan/mag ze alleen nog kleine snoepjes eten en ik zou echt niet weten waar ik haar verder nog blij mee kan maken
Maar ik ben het topic sowieso aan het volgen Ik geniet van alle foto’s!