Likmatten en voerpuzzels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50136
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 20:22

Juist hele mooie maaltijd zo +:)+
Fijn dat nu wel alles op ging!


Voor de liefhebbers: voor 24 uur is met de code Nova10 10% korting bij Kwispel en Relax!

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 20:29

Ik hoop dat ik hier zo binnen mag vallen. Zijn er bokkers die een set van Pawzler hebben? :)

Ceetje_bokt
Berichten: 5171
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 20:38

Sem_ schreef:
Ik hoop dat ik hier zo binnen mag vallen. Zijn er bokkers die een set van Pawzler hebben? :)

Ja, ik. :j Heb drie basis aan elkaar. Zag dat ze inmiddels nog meer onderdelen hebben, maar die vind ik niet zo interessant. De touwtjes bij de lades zijn noodzaak anders krijgen ze ze niet open. Weet niet of je hier vers vlees/kvv in wil voeren, maar dat zou ik niet doen, want het schoonmaken wordt dan wel een klus. Ik gebruik altijd een deel van de brokjes om mee te puzzelen.
Afbeelding

love_mandy

Berichten: 2935
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 22:02

Tribunals, we zijn ook fan van barfmenu! Heel fijn vlees en wat goed dat het nu wel op is gegaan.

Leo heeft ons geïnspireerd om ook iets zonsondergang achtigs te maken. Dus ik ben aan de slag gegaan
Afbeelding

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 22:44

Mooie bak love_mandy !

Hettieheks
Berichten: 1252
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 23:23

Mooie bakken weer! Hier zelf wat minder thuis geweest. Wat leuk is dat mijn man een aantal voerbeurten achtereen toch tot de conclusie komt dat enrichment niet zomaar voor de leuk alleen is |o

Dat kan ik hem natuurlijk 100 keer vertellen, maar dat willen ze dan niet aannemen :roll:
Maar goed fijn dat hij er zelf achterkomt!

mavantos

Berichten: 3597
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 23:43

Hettieheks schreef:
Mooie bakken weer! Hier zelf wat minder thuis geweest. Wat leuk is dat mijn man een aantal voerbeurten achtereen toch tot de conclusie komt dat enrichment niet zomaar voor de leuk alleen is |o

Dat kan ik hem natuurlijk 100 keer vertellen, maar dat willen ze dan niet aannemen :roll:
Maar goed fijn dat hij er zelf achterkomt!


Nu ben ik vooral benieuwd waaraan hij dit merkte :j

Hettieheks
Berichten: 1252
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 23:50

mavantos schreef:
Hettieheks schreef:
Mooie bakken weer! Hier zelf wat minder thuis geweest. Wat leuk is dat mijn man een aantal voerbeurten achtereen toch tot de conclusie komt dat enrichment niet zomaar voor de leuk alleen is |o

Dat kan ik hem natuurlijk 100 keer vertellen, maar dat willen ze dan niet aannemen :roll:
Maar goed fijn dat hij er zelf achterkomt!


Nu ben ik vooral benieuwd waaraan hij dit merkte :j


Het geeft veel meer rust. Honden zijn na het eten minder opgewonden en gaan gewoon lekker tevreden liggen tukken. Het geeft minder gedoe, ondanks een traphekje tussen de mannen zijn ze anders met elkaars bak bezig als er gewoon gevoerd wordt. Er is in het geheel meer ontspanning

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 05:19

Oh, dat is wel mooi dat het zulk effect heeft!

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 06:11

Tof love_mandy! Blijft een gave bak waar je zoveel leuks mee kan doen.

Hahaha Hettieheks, soms moet je het zelf ervaren om er echt achter te komen :=

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 10:10

Ceetje_bokt schreef:
Sem_ schreef:
Ik hoop dat ik hier zo binnen mag vallen. Zijn er bokkers die een set van Pawzler hebben? :)

Ja, ik. :j Heb drie basis aan elkaar. Zag dat ze inmiddels nog meer onderdelen hebben, maar die vind ik niet zo interessant. De touwtjes bij de lades zijn noodzaak anders krijgen ze ze niet open. Weet niet of je hier vers vlees/kvv in wil voeren, maar dat zou ik niet doen, want het schoonmaken wordt dan wel een klus. Ik gebruik altijd een deel van de brokjes om mee te puzzelen.
[ [url=m/ZeZj29.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor je reactie! Leuk zo met drie basissen. Ik wil het puur als hersenwerk gebruiken met trainers, dus geen vers vlees of KVV. :) Zou je hem aanraden?

Ceetje_bokt
Berichten: 5171
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 12:09

Sem_ schreef:
Ceetje_bokt schreef:
Ja, ik. :j Heb drie basis aan elkaar. Zag dat ze inmiddels nog meer onderdelen hebben, maar die vind ik niet zo interessant. De touwtjes bij de lades zijn noodzaak anders krijgen ze ze niet open. Weet niet of je hier vers vlees/kvv in wil voeren, maar dat zou ik niet doen, want het schoonmaken wordt dan wel een klus. Ik gebruik altijd een deel van de brokjes om mee te puzzelen.
[ [url=m/ZeZj29.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor je reactie! Leuk zo met drie basissen. Ik wil het puur als hersenwerk gebruiken met trainers, dus geen vers vlees of KVV. :) Zou je hem aanraden?

Absoluut, behalve als je een erg lompe puzzelaar hebt. Dan is de pokerbox van Trixie beter want grotere onderdelen.
Afbeelding

Zelf verander ik niks aan de opstelling, maar dat kan dus wel. De kwaliteit van de onderdelen is goed en de technieken zijn verschillend en de puzzel is vaatwassersafe. Bijzonder is wel dat mijn oudere hond het onderdeel (die groene met huisje erop) steeds als laatste doet. Deze heb ik later aangeschaft en toch apart aangeleerd.

Hettieheks
Berichten: 1252
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 00:52

Hier een foto sessie van hersenwerkje met mijn knappie <3 die na die tijd lekker voldaan gaat tukken!
Spoiler:
Sorry voor de spam!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 06:28

Ah wat heerlijk zeg <3 Vooral die laatste foto!

Leo

Berichten: 50136
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 06:46

Ahh zo leuk <3

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 06:50

Ahhh die laatste foto, moe maar voldaan <3

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:12

Wat een heerlijke foto's! <3
Lijkt het ook heel beheerst te doen? Superleuk!

Taifoen

Berichten: 1031
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 19:37

De bak van Hilde!
Butterbut met brok, zalmolie, prebiotica, sportjes, kippenhartje en long van ik weet niet wie :')

Afbeelding

anca

Berichten: 1781
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 19:54

Ha ha hier nog een bak van Hilde


Afbeelding

Leo

Berichten: 50136
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 20:09

Die hebben een nuttig tweede leven zo!! :D Super leuk!

Fitzie zijn bakje vanavond:
Afbeelding

De paardenbloemen had ik vers geplukt omdat ik eens wilde testen of hij ze zo zou eten. Big fat nope :')
Maar de rest ging er weer heerlijk in!

Hettieheks
Berichten: 1252
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 20:27

Myfairytale schreef:
Wat een heerlijke foto's! <3
Lijkt het ook heel beheerst te doen? Superleuk!


Klopt hij doet het heel voorzichtig en beheerst. Hebben we samen heel erg op geoefend hoor. Maar hij haalt er nu zoveel meer plezier uit. Het is een knapzak <3

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 20:57

Oh wat heerlijk dat de bakken goed terecht zijn gekomen <3 Heel veel plezier er van!

Knappe Fitz met een mooie bak! En die paardenbloemen :') Dat het duidelijk mag zijn.

Bandhu heeft vanmiddag zijn kruisband gescheurd… in april operatie :\ Zie er erg tegenop omdat hij al een enorme stresskip is en hij is voor een hond van bijna tien ook al echt ‘oud’ aan het worden. Arme jongen. Dit topic zal ons goed van pas komen zullen we maar zeggen…

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 21:35

Hhilde schreef:
Oh wat heerlijk dat de bakken goed terecht zijn gekomen <3 Heel veel plezier er van!

Knappe Fitz met een mooie bak! En die paardenbloemen :') Dat het duidelijk mag zijn.

Bandhu heeft vanmiddag zijn kruisband gescheurd… in april operatie : Zie er erg tegenop omdat hij al een enorme stresskip is en hij is voor een hond van bijna tien ook al echt ‘oud’ aan het worden. Arme jongen. Dit topic zal ons goed van pas komen zullen we maar zeggen…


Sterkte en alvast een voorspoedig herstel gewenst voor Bandhu. :(:)

Leo

Berichten: 50136
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 21:36

Oh nee wat sneu! ;( sterkte en veel beterschap! :(:)

anca

Berichten: 1781
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 22:34

Wat erg voor Bandhu |( . Beterschap