Januari
We begonnen uiteraard in de regen en kou, we trainden lekker door. Helaas kreeg Magic half januari een dikke kogel, hij was alles behalve kreupel en nadat rust, koelen en stappen alleen maar zorgde voor een nog dikker been en kliergedrag in de paddock (Magic woont 24/7 buiten in een Paddock Paradise) zijn we maar gewoon rustig door gaan rijden.

Februari

Sneeuw! Dat betekend niks doen, want de paddock en bak zijn bevroren.
Maart

Na de ergste kou moet die veel te dikke winterbuik er weer vanaf. We oefenen hard voor de eerste (onderlinge) wedstrijd die we in april gaan doen!
April
Voor het eerst op wedstrijd, het was een onderlinge wedstrijd, maar erg leuk om zo even te proeven van de western wedstrijden. Vorig jaar in maart zijn we begonnen met western rijden.

Niet geheel onverdienstelijk: 1e in de Pleasure, 1e in de Horsemanship, 1e in de Ranch Riding en 2e in de Trail. Al met al uiteindelijk Champion of the day!

Mijn moeder deed mee in de Showmanship, ook een 1e plaats!
Topic van de wedstrijd
Ook hadden we deze maand onze eerste fotomeeting in 't Twiske! Hieronder 'Team Magic', mijn moeder, Magic en ik

Topic met meer foto's van de fotomeeting
Mei
Het was heerlijk weer, voor het eerst met mijn beste vriendin en haar paard samen weg naar Spaarnwoude. Zij met de trailer en wij gewoon lopend en dan met de pont

Ondanks dat we al bijna 5 jaar allebei een paard hebben, hebben de paarden elkaar nog nooit gezien

Ruim 10 jaar terug: zoek de verschillen
Juni
Onze eerste échte wedstrijd bij de WRAN op stal Wennekers
Magic deed het super, we reden een 1e plek in de Trail en een 1e plek in de Ranch Riding. Helaas in de Pleasure en Horsemanship geen plaatsing, in de Pleasure sprong Magic over in de verkeerde galop door een verkeerd getimede inhaalmanoeuvre en in de Horsemanship stond het parcour ieeeeets kleiner dan we geoefend hadden

In de avond nog terug geweest omdat we de hoogste score van de dag hadden in de Ranch Riding samen met een combinatie uit de L2. Er was een leuke prijs voor de hoogste score dus we moesten erom loten, loting verloren maar wel trots op de punten

Topic van ons debuut
Juli & Augustus
Heerlijke ritjes door het bos, door de duinen en dan even zwemmen in zee en weer terug. Zeepaard

Topic met meer zwemfoto's
September
en we trainen lekker verder

Topic met rijfoto's
Oktober
We beginnen met lessen bij Peggy de Kraa, geen foto's van, maar wat een fijne manier van lesgeven! Ik merk nu al dat we vooruit gaan

November
Op een hele mooie dag nog even lekker naar Spaarnwoude geweest, en zeepaard zou zeepaard niet zijn als hij het op een rennen zet en het water in duikt

En dat resulteerde in dit...
En hier het eerste stukje buiten van mijn moeder op Magic

[http://i65.tinypic.com/zji3if.jpg
Zo gaan we trouwens met de pont naar Spaarnwoude En als we pech hebben staan we tussen de auto's op 3 m2

Doelen voor 2017: verder met wedstrijden rijden, sowieso wil ik graag weer naar Wennekers begin van het jaar. Lekker lessen bij Peggy in Woubrugge en flink vooruitgang boeken en natuurlijk nog een heeeeleboel lekkere ritjes door het bos, duin en strand

Bedankt voor het kijken en een reactie is leuk!!