welkom bij het jaarverslag van Biscaja. Om een inzicht te krijgen waar we vandaan komen: [ITP] Haflinger Biscaja, van verzorgpony naar eigen pony . Ik deel Bis met mijn zusje Flo (wolfopdetop op Bokt), bijna alle rij foto's zijn met haar erop. Voor wie Bis niet kent (wat niet raar is omdat ik eigenlijk nooit een topic open), hier een klein paspoortje:
Naam: Biscaja v. h. Kirstenbosch
Ouders: Liz Aufwind X Brenda (v. Megchelino)
Ras: Haflinger
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 14
Verzorgpony sinds 2012
Eigen pony sinds 2014
En voor wie Bis wil volgen op Instagram: haflingerbiscaja.

En dan nu de foto's!

2015, het jaar waarin...

Er sneeuw lag

Dikke wintervachten ons er niet van weerhielden om door te trainen

Er plezier gemaakt werd

Bis heeft laten zien dat dressuur wel haar ding is

Bis opsteeg en net niet wegvloog

De Haflinger Squad!

Er een oefen dressuur en spring wedstrijd werd gereden

Bis manen werden bij gesnoeid en we bitloos op pad gingen

Genoten van de zon, de zee: het strand

We ritten maken door de natuur

Er mooie foto's werden geschoten op het strand

Bis van weiland veranderde

Het gaspedaal hard werd ingedrukt

We vooral heel veel genieten

Er een foto kwam waar wij aller drie opstaan

Mijn dank gaat uit naar:
Flo, die mij helpt met de knopen doorhakken, mij moed inspreekt en een ontzettend lief zusje (kan zijn)

Julia, Sanne en Femke, onze beste paarden vriendinnen en fotograves. Frituren en op stal slapen, we doen het en het is altijd super gezellig. Julia verzorgt de muziek (Arctic Monkeys & Acda en de Munnik

Tijd voor de reclame:

Lonneke, mijn topinstructrice! Zonder haar had ik nu heel anders rondgereden. Ik ben niet altijd de makkelijkste leerling (tikkeltje eigenwijs soms

Onze stalgenootjes, omdat ze altijd een oogje in het zeil houden en altijd klaarstaan met hun adviezen.
Mijn ouders, omdat zij het mogelijk maken dat Flo en ik zoveel plezier van Bis kunnen beleven.

Dit was het dan weer, tot volgend jaar!
XXX