Boktbeheer Bulletin Augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Boktbeheer Bulletin Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:58

Het Boktbeheer Bulletin van juli is hier te vinden.

Inhoudelijk

Horse Event

Over twee weken is alweer het weekend van Horse Event. Zoals je eerder hebt kunnen lezen is Bokt.nl dit jaar aanwezig op Horse Event met een Bokt.nl Lounge waarvoor we nu druk bezig zijn met de voorbereidingen. We gaan proberen een aantal internet (Bokt.nl Haha!) computers neer te zetten en er zijn constant mensen van het team aanwezig zodat je eens kunt zien wie de site nou draaiende houden. Hiernaast gaan we samen met Academy Bartels zorgen dat clinicgevers naar de Bokt.nl Lounge komen zodat ze beschikbaar zijn voor vragen of een discussie met het publiek. Wij hebben er in ieder geval al heel erg veel zin in en we hopen dan ook veel Bokkers te mogen verwelkomen in de Bokt.nl Lounge! Als je nog geen kaartjes hebt voor Horse Event kun je ze via Bokt.nl bestellen met 20% korting Lachen

Binnenkort kun je ook weer kaarten winnen in een nieuwe '... beantwoordt vragen van Bokkers'. Vorige keer was dit met Annemarie van der Toorn, aan wie je dit keer vragen kunt stellen houden we nog even geheim Lachen

Technisch

Aangezien Bart in augustus vooral op vakantie is geweest zijn er technisch niet veel spannende dingen gebeurd behalve dan een grote crash van de Bokt.nl servers rond 6 augustus Scheve mond Op dat moment zat Bart in Noorwegen waardoor het een heel stuk langer heeft geduurd dan normaal voor de site weer helemaal draaide. De oorzaak van de uitval was een defect hardware onderdeel dat zorgt voor de stroom van de servers. Zonder stroom helaas geen Bokt en door een opeenstapeling van problemen duurde het vervolgens meer dan een dag voor de site weer in de lucht was. Ondertussen zou Bokt echter weer helemaal moeten draaien en we zijn aan het kijken hoe we dit soort toestanden in de toekomst kunnen voorkomen.

Beleid - Forumspecifiek

Enquête HAW

Al geruime tijd ontving het moderatorteam signalen dat Horses At Work, één van de meest populaire fora op Bokt, niet helemaal lekker liep. Wij hebben vanwege de aanhoudende problemen via een vragentopic in HAW om jullie mening gevraagd; meer dan 100 mensen hebben de vragen beantwoord. Aan de hand van hun reacties en eerdere topics op ForumZaken hebben we, zoals jullie gemerkt hebben, de regels op HAW aangepast.
Je vindt deze enquête via deze link. Eventuele vragen of opmerkingen over de enquête kun je in dit topic kwijt. De vragenlijst blijft is nog 5 dagen actief, tot en met vrijdag 5 september.

Nieuwe charter Medisch

Op het forum Medisch is er een nieuwe charter, oftewel een welkomtekst gekomen. De diverse oude mededelingen zijn samengevoegd in 1 overzichtelijk topic. Je kunt alle richtlijnen en regels die op Medisch gelden dus nog eens duidelijk op een rijtje nakijken. Voor de charter kun je hier klikken.

Nieuwe tag op Fokkerij mbt Kleurengenetica

Op het subforum [F-AM] Fokkerij, Algemeen van FA is er een nieuwe TAG toegevoegd. Voor wie vragen heeft over een kleur of kleurengenetica moet in de titel de Tag [KG] toevoegen. Dit voor het overzicht om dergelijke vragen makkelijk terug te kunnen vinden.

Oneliners op Nieuws

Op de Voorpagina- en Overig Nieuws komen steeds vaker reacties voor die alleen bestaan uit "wat erg" "wat leuk" "topper!" of "wat zielig". Dit soort reacties hebben nagenoeg geen toegevoegde waarde. En dit terwijl er uit meer doordachte en onderbouwde, uitgebreidere meningen zeer interessante discussies kunnen komen. Bij deze het verzoek om de uitdaging aan te gaan en onderbouwde meningen te plaatsen.

Team

Nieuw lid bezwaarcommissie

We hebben in Vikki een nieuw lid voor de Bezwaarcommissie gevonden. Vikki is al even bezig, maar we wensen haar alsnog veel succes!

Nieuwe moderators

We hebben deze maand twee nieuwe moderators. Als eerste komt Yellowfish voor de fora [JITP] Jeugd In The Picture, en [WZ] WikiZaken en [STW] School, Studietijd en Werk.

Ook mogen we oud-moderator Jacimatho weer terug verwelkomen. Jacimatho zal op [VMR] Vraag Maar Raak en [EA] Eenmaal Andermaal modden.

Wijzigingen

Ook zijn er deze maand zijn er weer enkele modwijzigingen :

Zwartwitje neemt er het forum [MW] MensenWelzijn bij.
Amanda zal stoppen op [WZ] WikiZaken en [STW] School, Studietijd en Werk. Daarnaast begint zij op de fora. [NA] Naturals, [NH] Natural Horsemanship en [DRS] Draf en Rensport.

Overig

Nieuw record

We hebben een nieuw record gehaald tijdens de Olympische Spelen! Het grootste aantal gebruikers online was 1774 op 13 aug 2008, 15:58.

Topic van de maand

Ook deze maand zijn er weer diverse topics opgevallen. We hebben ons erg vermaakt tijdens het lezen van het volgende verhaal : [UK] [VER] de Afkickkliniek - Kort en af . Een andere interessant topic was deze : [RT-D] Ik ben de enige die op mijn paard kan rijden... maar hét topic van de maand vonden wij toch wel dit bijzondere verslag van Aimee van de Olympische Spelen : [VN] Bokker Aimee: Nihao, Beijing huanyingni!

Persoonlijk

Eline is als jullie dit lezen op vakantie, sturen jullie nog wat mooi weer richting Frankrijk?
Mickey heeft mooi weer winstpunten gereden aan het einde van de maand en is met haar kleuterklas op kamp als dit bericht op FZ geplaatst wordt. Maar vooraf heeft ze met alle plezier jullie vragen beantwoord Knipoog .
A_lette Na zo'n 10 jaar weer ponyloos is. Pony Mies heeft een goed plekje gekregen bij haar oude verzorgster. En Alette gaat 12, 13 en 14 september verhuizen en hoopt dat ze daarna weer snel internet heeft. (en anders maar bokken op school, vanaf 28 augustus mag ze weer aan de bak!)
Tamara heeft 14 augustus de sleutel van d'r huisje heeft gekregen en in het weekend van 30/31 augustus wil verhuizen, hopelijk met snel daarna ook weer internet!
Vie heeft een zalig ontspannende vakantie achter de rug en haar batterijtjes zijn weer hélemaal opgeladen. Ze heeft in één klap ook weer verschillende paardjes om te rijden: Jikil, Suusje en Kimberley.
Tellie heeft na 1,5 maand vakantie veel zin om weer met de studie te beginnen! Niets doen begint uiteindelijk dus toch te vervelen. Haha!
TeeGee heeft een nieuwe baan als marketing-assistent per 1 september. Pling
Berdien is 21 geworden, en is op het moment dat deze BBB uitkomt op vakantie in Marrakech, Marokko Cool Daarna gaat ze weer een poging doen om haar bachelor te halen Slim
Angela's buik groeit steeds verder, en ondertussen is het duidelijk te zien dat er toch echt een kindje in groeit! Verder is ze bijna klaar met haar scriptie, dus straks alle tijd om de babykamer aan te pakken! Ja
Amanda heeft haar eerste eigen paard gekocht na 15 jaar bijrijden en verzorgen. Hij heet Jim en is een echte haflinger. Klik hier voor een foto van deze ondeugende, brutale man Haha!
Mocca is verhuisd naar Leeuwarden en heeft inmiddels ook de introductieweek van haar nieuwe studie International Hospitality Management achter de rug.
Katja zit op dit moment in Cuba om nog even op te laden voor het volgende schooljaar.
Justy heeft een week drama en muziek gegeven op een vakantiekamp met gehandicapte kinderen voor http://www.wigwamvakanties.nl en is moe maar zeer voldaan thuisgekomen Lachen
Olympia gaat vanaf september een nieuwe studie beginnen en heeft daar erg veel zin in Ja
Zwartwitje heeft samen met haar vriend een Canon 450D spiegelreflexcamera gekocht en is daar errug blij mee *LOL*
Apple heeft haar winstpunt B springen gereden en mag nu officieel SGW starten Go jij! Go jij!
Gomir is afgestudeerd, verhuisd naar haar eigen plekje en begint op 1 september aan haar eerste echte baan in het Medisch Centrum Leeuwarden.
Banjer heeft haar angsten overwonnen en tijdens de springles voor het eerst in haar leven een tripple bar gesprongen, samen met de echte Banjer Haha! Hopelijk gaat het 14 september in de springclinic ook zo goed Haha!
Rinske is zich aan het voorbereiden op een carrièreswitch (en op de verbouwing van de keuken Haha! )!
Oscar heeft het momenteel erg druk met vakantie vieren. Groeten uit een zonnig oord aan allemaal! Lachen

Testrecept

Het testrecept van de maand augustus was witlofsalade Dit is de link naar het VT-topic: [VT] witlofsalade

De eerste tester (bokker Jelle6) bleek eigenlijk geen witlof te lusten en gaf daarom een lage beoordeling. De overige testers zijn wel positief, met uitzondering van het broertje van Berdien, maar die heeft (nog) niets te vertellen dus zijn eindcijfer heeft hij niet mogen noemen Huilen van het lachen

Het gemiddelde eindcijfer voor dit recept: 7,4 En exclusief het cijfer van Jelle6 zou het zelfs een 7,7 opgeleverd hebben. Zeker voor herhaling vatbaar dus! Go jij! Go jij!

Foto van Jacimatho:
Afbeelding

Het testrecept voor september is [VT] Testrecept september: chocomuffins met witte chocolade

Wil je meedoen met het bokt-testpanel, meld je dan even in het topic op VT! : [VT] Testrecept september: chocomuffins met witte chocolade

Tien vragen aan...

Dit is je kans om meer te weten te komen over de mensen-met-een-kleurtje: volgende maand zal Zwartwitje jullie kruisverhoor beantwoorden, rond de 20ste openen we daar weer een topic voor op forumzaken. Hieronder de antwoorden op jullie 10 vragen aan Mickey

De antwoorden op de tien vragen aan Mickey.

Citaat:
1. Vertel nog eens een leuke anekdote uit je dagelijks leven als juf?
Ik heb een kleuter in de klas gehad en op een schoolreisje aan een speelstrandje was hij te ver het water in gegaan. Het water kwam tot zijn oksels. Nadat hij uit het water was vroeg ik hem:"Waarom ga je zo ver het water in? Jij kunt toch nog niet zwemmen?"
"Oh ja, vergeten " zei hij.

Of

Tijdens een les waarbij de kinderen voor mij op de grond zitten, is er een kleuter voor me in zijn broek te knijpen. Dat doen ze op zich wel eens vaker als ze bijvoorbeeld nodig moeten plassen. Alsof ze hun piemeltje dichtknijpen zeg maar.
Dus ik vraag aan hem of hij misschien naar het toilet wil om te plassen. Waarop de kleuter antwoord: "Nee hoor. Ik hoef niet te plassen."
Ik antwoordde: "Nou dan hoef je toch ook niet zo te knijpen?"
Antwoord die kleuter: "Jawel Ja want mijn piemeltje is helemaal hard Ja "
Tsja, kleuters zijn nu eenmaal nog lekker direct in hun antwoorden Haha!
Dus ik zeg: "Als je wil dat die weer zacht wordt, kun je beter er af blijven en even gewoon gaan zitten, wordt die vanzelf weer zacht van."
Waarop een andere kleuter hem te hulp wil schieten en zegt: "Ja en gewoon aan iets denken"
"Ja, aan een taart bijvoorbeeld Ja ", zegt een andere kleuter.
Je begrijpt ik moet regelmatig mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden Haha!

2. Hoelang ben jij al juf? heb jij altijd al juf willen worden? Als je opnieuw een beroep mocht kiezen werd je dan weer juf? Of iets anders? Wat vind je het allermooiste/leukste aan juf zijn?
Ik ben al juf sinds april 1997. Ik heb in die 11,5 jaar groep 1 t/m 6 gedraaid. Waarvan nu al weer voor het zesde jaar kleuters. Ik zou me eigenlijk geen beroep kunnen bedenken wat ik nu leuker vind om te doen dan dit. Er zijn ook wel dingen die mijn interesse hebben, maar daar kan ik me niet van voorstellen dat ik die dag in dag uit zou willen doen. Wat die dingen dan zijn? Speltherapeute vind ik wel iets hebben, of het ontwikkelen van nieuwe speelleermaterialen of ouders begeleiden in hoe zij hun kinderen kunnen opvoeden waardoor er een prettig gezinsleven mogelijk is. Maar ook heeft het maken van websites mijn interesse. Alleen ik denk dat ik de echte interactie met kinderen toch erg zou missen. Juist die interactie met de kinderen, die trotse gezichten als ze iets geleerd hebben en het kunnen tonen, geven mij een voldaan gevoel. Wanneer ik een kind in de klas heb, wil ik graag dat zo’n kind zich veilig kan voelen om zich zo op een zo optimaal mogelijke wijze te ontwikkelen tot een gelukkig individu dat respect heeft voor de wereld om zich heen en durft te staan voor zijn of haar levensvisie.

3. Wat is je Favo vakantie land?
Afbeelding
Dat is zonder twijfel Namibië. (Ik ben helemaal Afrika-gek, maar Namibië vind ik toch echt het land waar ik graag naar terug wil.) Wanneer onze kinderen oud genoeg zijn, willen we daar ook zeker met hen nog naar toe.
Ik weet nog dat we in Namibië kampeerden en dat we toen leeuwen hoorden brullen, dat was echt heel mooi. (En dat terwijl we wisten dat het hek van het kamp van de bosjesmannen waar we sliepen stuk was.)
In Kenia hebben we in Sambura NP gewoon midden in het park gekampeerd, dus niks geen Camping of zo, maar gewoon in het wild. Dus tent op zetten wetende dat er in de rivier naast je krokodillen zitten, in de bomen boven de tent zitten apen, schorpioenen in het zand, etc. Toen we bij het kampvuur zaten hoorden we op tien meter afstand een olifant aan een boom eten. Maar omdat het echt pikkedonker was zagen we hem niet. (De volgende ochtend hebben we wel zijn pootafdrukken gezien) Ook hoorden we een groep Bavianen die tegen de olifant bezig waren, kwam er een civet- en even later een genetkat voorbij gelopen terwijl we bij het kampvuur zaten. Op een andere kampeerplaats hoorden we nijlpaarden grazen achter de tent waarin wij lagen te slapen maar waar we toch echt even uit zijn gekomen om te kijken.
Maar hoe mooi en relaxed ik het in Afrika daar ook vind, ik denk niet dat ik er zou kunnen leven voor de rest van mijn leven. Dan moet ik hier te veel achter laten.

4. Zie een foto in je profiel, dat Sanne je paard vast heeft. Mijn vraag: Vertrouw je, je paard zo bij je kinderen?
De foto die jij bedoelt laat voor mij de band tussen Sanne en Laiser zien. Laiser is al sinds dat Sanne in mijn buik zat voorzichtig en zorgzaam voor haar. Tijdens mijn zwangerschap zorgde hij er altijd voor dat hij mijn buik niet aanraakte. Toen Sanne er eenmaal was, was hij nieuwsgierig naar haar en ook voorzichtig. Alsof hij haar geen pijn wil doen. Als Sanne op zijn rug zit of bij hem in de buurt is, verandert er iets in hem. Hij wordt helemaal rustig en lijkt voor haar te willen zorgen dat haar niets kan overkomen. Wanneer zij hem wil poetsen, blijft hij heel rustig staan, verzet geen pas zodat zij haar gang kan gaan. Wanneer hij een paar passen uit zijn stal durft te zetten als zij in de gang staat, roept ze dat hij terug moet en zegt dat op een strenge toon en wijst waar hij heen moet. En wat doen Laiser dan? Hij luistert naar haar en gaat terug zijn stal in.
Natuurlijk laat ik dit alles alleen toe als ik er zelf bij ben en meteen in kan grijpen als dit nodig is. Wanneer jij bijvoorbeeld op de betreffende foto kijkt, kun je als je heel goed kijkt kun je vaag mijn schaduw zien. Ik sta namelijk vlak achter Sanne. De foto is precies zo uitgesneden dat ik alleen uit beeld ben verdwenen Knipoog Ook is deze foto genomen nadat ik hem gereden had en hij dus al zijn energie al kwijt was.

5. Waar ben je het meest trots op wat Laiser betreft? Wat is je ultiemste wauwmoment met Laiser?
Pffff daar vraag je me wat. Ik ben trots op Laiser om het paard dat hij is, om zijn “persoonlijkheid” Maar ik denk dat ik toch wel trots ben op de vele dingen die we samen bereikt hebben. En de diverse grenzen die we de afgelopen jaren hebben verlegt. Zo zal ik bijvoorbeeld nooit onze eerste echte rengalop vergeten tijdens onze vakantie bij Karin en Retje op de Berg. Retje liet even zien hoe je die berg op kon vliegen. Laiser volgde maar moest wel even overtuigd worden dat hij echt hard mocht, echt voluit gaan. Dat overtuigen ging puur op stem. Keihard galoppeerde hij de berg bij Karin op. Wat was dat gaaf. Sindsdien kwamen er meer van die momenten een stukje dichter bij huis in de Drunense Duinen. Wat was is er nu fijner dan ’s morgens op een verlaten zandvlakte dat je over een kilometer een rengalop kunt doen zonder een enkel ander levend wezen tegen te komen. Dan geniet ik niet alleen maar voel ik Laiser ook helemaal genieten.
Tegenwoordig hoef ik hem niet meer uitgebreid aan te moedigen hoor Knipoog Ik stap gewoon met lange teugel tijdens de rit maar wanneer ik mijn teugels op pak zet hij zijn oortjes erop en als ik dan :”Ja!”, zeg, dan is hij weg. Maar hij weet ook dat dat alleen mag als hij zich na zo’n moment weer netjes terug laat nemen.

6. Laiser is je eerste echte eigenste paard en daar heb je al heel wat mee bereikt (en mee te stellen gehad ). Stel dat hij met pensioen gaat, ga je dan op zoek naar een nieuw paard en zo ja, wat voor iets? wat is jouw ultieme pennydroom?
Wanneer komt er een Leezur-de-tweede voor Sanne?

Wanneer Laiser naar de eeuwige weilanden gaat, denk ik dat ik op zich wel een nieuw paard zal zoeken. (Mits de omstandigheden het toelaten natuurlijk Knipoog )
Het is een beetje afhankelijk van wanneer dat het zou gebeuren en/of mijn kinderen ook willen rijden en hoe oud ze zijn. Stel dat het zo zou zijn dat Sanne en/of Bas ook willen rijden en ze zijn groot genoeg om ook op een paard te kunnen, dan wordt het een paardje wat zij ook kunnen rijden. Dus niet zo’n groot als Laiser nu is maar een wat kleiner formaat maar wel minstens 1.65m ofzo.
Zou het echt alleen een paard voor mij zijn dan zou ik het wel fijn vinden als het een paard is met wat meer lef dan dat Laiser heeft. Eentje waarmee ik niet alleen leuk mee kan dressuren maar waarmee ik ook springwedstrijden zou kunnen rijden of wat helemaal gaaf zou zijn een cross.
Want tja, als we het hebben over mijn ultieme pennymoment dan zou het toch wel zijn om een cross te rijden met Laiser. Nu is dat helaas niet mogelijk maar dat neemt niet weg dat ik het wel heel gaaf had gevonden als dat wel zou kunnen.

7. Welke zin/gezegde heeft voor jou een speciale betekenis en waarom? Welke eigenschap trekt jou aan in andere mensen?
Geluk zit in kleine dingen is iets wat ik een mooi gezegde vind. Het is namelijk ook zo. Wanneer je niet gelukkig bent, moet je je af vragen waarom je het niet bent. Daarna moet je gaan kijken wat je wel gelukkig maakt en daarbij moet je leren kijken naar de kleine dingen die je gelukkig maken. Want wie het kleine niet eert is het grote niet waard.
Wanneer je de kleine dingen in het leven weet te waarderen, is dat een eigenschap die ik in mensen weet te waarderen. Bij mensen die vooral kijken naar wat ze niet hebben en vaak negatief zijn, haak ik vroeg of laat bij af. Wanneer je niet gelukkig bent moet je niet bij de pakken neer gaan zitten maar er iets van proberen te maken. Dat dat niet altijd vanzelf gaat is iets wat zeker is, maar ga de uitdaging aan en maak iets van je leven.

8. Wat voor muziek staat er bij jou in de kast?
Dat is heel gevarieerd. Er staan cd’s met kinderliedjes Haha! Je vindt er verder van nederlandse bodem geen smartlappen maar wel Guus Meeuwis, Acda&DeMunnik, De Dijk, Golden Earring. Verder muziek van Robbie Williams, Queen, Phill Collins, U2, Red Hot Chilli Peppers, Dire Straits, diverse muziek uit Muscials of Films, Klassieke muziek, Kortom van alles wat Haha!

9. Wat is het meest leuke of minst leuke moment dat je op Bokt ooit hebt meegemaakt?
Jeetje weer al zo’n moeilijke vraag. Dat is er niet één. Dat zijn er meerdere. Leuke dingen zijn onder andere mensen die goede kennissen of zelfs vrienden zijn geworden met daarbij ook leuke dingen die je samen beleeft door Bokt.
Minst leuke momenten zijn er helaas ook. Als je leest dat er een bokker die je aan het hart gaat overleden is. Dorine was daar een voorbeeld van. Zij was een hele speciale bokker. Mooi was toen om te zien dat er een dichtbundel met gedichten geschreven door Dorine is uitgegeven door Bokkers onder de Bokkers en dat er een speciale dag voor haar georganiseerd is. Helaas zijn er na haar nog meerdere bokkers gekomen waar we afscheid van hebben moeten nemen…

10. Wat zou voor jou de reden zijn om de stekker uit je laptop te halen en met het modden stoppen? Als je ooit ( Clown ) stopt met Modden op bokt hoe denk je dan je tijd in te gaan richten (op bokt of daarbuiten )

Klinkt alsof jullie vinden dat het lang genoeg geduurd heeft dat ik (Hoofd)mod ben. Haha!
Zal ik jullie wat vertellen, ik vind het nu nog steeds te leuk om te stoppen. Heb ik dan nooit op het punt gestaan om te stoppen? Oh ja hoor, er zijn wel eens momenten geweest dat ik er de brui aan wilde geven. Zeker als een medeteamlid stopt waarmee je erg fijn kon samen werken. Of als er een tijd is dat je zelf ook minder goed in je vel zit. Maar toch, daadwerkelijk stoppen werd het dan toch niet omdat er ook nog veel leuke kanten aan het modschap zitten.
Maar eens komt die dag wel hoor dat ik er mee stop, maar wanneer dat is daar heb ik nu geen antwoord op.
Wat ik dan met die tijd ga doen? Ligt aan de reden waarom ik zou stoppen. Knipoog
Ik vermoed gewoon door bokken als zwarte bokker Haha! Maar daarnaast ook verder mijn eigen websites uitbreiden of toch misschien weer eens het tekenen oppakken wat ik vroeger ook meer deed. Ik weet het zo niet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Boktbeheer Bulletin Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:04

Yellowfish: veel plezier en succes als groentje Haha!
Jacimatho: welkom terug Haha!
Vikki: ook hier nog heel veel plezier en succes Haha!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:15

Van mij ook iedereen welkom (terug) en veel succes OK dan!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:21

Oh jeetje wat leuk, Romana als moderator.
Gefeliciteerd meid! OK dan!

Leuk BBB weer, netjes up-to-date en Mickey, bedankt voor de antwoorden!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:36

Yay, bijna al mijn vragen aan Mickey zijn beantwoord Wow! ik hoop maar dat ik volgende maand ook zo'n toffe vragen krijg om te beantwoorden Ja

Alle nieuwe teamies, veel succes en heel veel plezier achter de schermen!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:52

En nieuwe teamies, veel plezier en succes Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 23:10

Wat een lap tekst zeg bij die vragen... toch weer een hele leuke BBB! Altijd weer leuk om te lezen!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 23:45

Denk dat ik die witlof salade heel vies vind. Nagelbijten / Gniffelen

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 23:57

Ik zou die HAW enquete niet te serieus nemen als ik jullie was. Hij is namelijk weinig betrouwbaar, heb hem net voor de 2de keer ingevuld. Blijkbaar geen controle op het ip-adres van degene die hem invult Knipoog
Dus de resultaten zijn totaal onbetrouwbaar Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 00:08

Leuk BBB Ja ik ben weer bij Vork
Mijn vraag is niet beantwoord voor de eerste keer No Cheer

Die witlof ga ik ook eens proberen Vingers aflikken

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 00:15

Weer een interesante BBB Lachen.

@ Yellowfish, Jacimatho: veel succes als mod
@ Vikke: veel succes!

@ Mickey: jij kunt goed vragen beantwoorden Lachen.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 01:01

Leuk verslag. ...ik ga de witlof salade edd maken lijkt me heerlijk...maar die chocolade muffins ga ik zeker maken overheerlijk lijkt mij met een kop lekkere koffie ..jamie jamie....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 01:33

Gefeliciteetd aan de nieuwe moddies!! (Cindy, welkom terug!)

Ga het BBB morgen op mijn gemak lezen...net terug uit Engeland.

Bedankt voor de update!!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:21

Wendy schreef:
Ik zou die HAW enquete niet te serieus nemen als ik jullie was. Hij is namelijk weinig betrouwbaar, heb hem net voor de 2de keer ingevuld. Blijkbaar geen controle op het ip-adres van degene die hem invult ;)
Dus de resultaten zijn totaal onbetrouwbaar :j

Bij eerdere enquetes kregen we regelmatig de vraag of mensen toch nog iets konden veranderen/aanpassen nadat ze hem al ingevuld hebben. Aangezien we niet weten wie welke enquete heeft ingevuld is dat nogal lastig. Om die reden kan je de enquete nu meerdere keren invullen, hierbij wordt wel een uniek cijfer aangemaakt dat voor jou iedere keer hetzelfde is maar dat niet terug te voeren is op jouw account. Op die manier kunnen we dubbele enquetes dus weggooien en alleen de laatste meenemen in de resultaten.

Daarnaast moet iemand nogal heel erg zijn/haar best doen om de uitkomst van de enquete te beinvloeden door middel van het meerdere keren invullen van de lijst :) De enquete is namelijk al honderden keren ingevuld.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:17

Maya schreef:
Nieuwe tag op Fokkerij mbt Kleurengenetica

Op het subforum [F-AM] Fokkerij, Algemeen van FA is er een nieuwe TAG toegevoegd. Voor wie vragen heeft over een kleur of kleurengenetica moet in de titel de Tag [KG] toevoegen. Dit voor het overzicht om dergelijke vragen makkelijk terug te kunnen vinden.

[F-AM] fokkerij en afstamming

Daar zijn zowel de kleurenkenners als de F&A users niet gelukkig mee, waarbij de laatsten helemaal niet zijn gevraagd of geinformeerd.

Op vragen daarover zie ik alleen maar "De beslissing is genomen". Wellicht dat het boktbeheer toch de kant van de F&A users nog even wil bekijken.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:43

Cool, ik word ook genoemd Haha!

randalinpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:44

BartVB schreef:
Wendy schreef:
Ik zou die HAW enquete niet te serieus nemen als ik jullie was. Hij is namelijk weinig betrouwbaar, heb hem net voor de 2de keer ingevuld. Blijkbaar geen controle op het ip-adres van degene die hem invult Knipoog
Dus de resultaten zijn totaal onbetrouwbaar Ja

Bij eerdere enquetes kregen we regelmatig de vraag of mensen toch nog iets konden veranderen/aanpassen nadat ze hem al ingevuld hebben. Aangezien we niet weten wie welke enquete heeft ingevuld is dat nogal lastig. Om die reden kan je de enquete nu meerdere keren invullen, hierbij wordt wel een uniek cijfer aangemaakt dat voor jou iedere keer hetzelfde is maar dat niet terug te voeren is op jouw account. Op die manier kunnen we dubbele enquetes dus weggooien en alleen de laatste meenemen in de resultaten.

Daarnaast moet iemand nogal heel erg zijn/haar best doen om de uitkomst van de enquete te beinvloeden door middel van het meerdere keren invullen van de lijst Lachen De enquete is namelijk al honderden keren ingevuld.

En dan nog... je moet maar zin hebben. Nagelbijten / Gniffelen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:18

maya, bedankt voor het bulletin OK dan!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:19

Heel leuk BBB! Nieuwe modjes suuuuperveel succes!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:29

Leuke BBB en Tessel, jij bent dus voor volgende keer aan de beurt Bloos! , ik zal eens nadenken Schijnheilig
en bedankt voor het noemen van mijn verhaal Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:47

Ik lees nu pas je verhaal Fen Bloos!

Bedenk maar alvast wat leuke vragen, ik verheug met nu al op het beantwoorden!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:50

foei, volgens mij kom jij er zelfs in voor! Bloos! (ach ja, te druk met groen zijn zeker Nagelbijten / Gniffelen )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:55

Ja, ik kom er in voor (*trots*) maargoed, inderdaad mijn groenheid verhindert me helaas weleens op andere boktgedeelten Schijnheilig (en zorgt ervoor dat ik in een andere, geld kostende afkickkliniek terecht kom.. Verdrietig )

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:59

We zijn weer helemaal bij Hyper!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:25

Ben ook weer bij. Lachen Succes met modden Romana en Jacimatho!