Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:42

runningkawa schreef:
zonder namen speel je ook vaak genoeg op de man volgens de regels...
Alleen mag het de ene keer wel en de andere keer niet ofzo?
Of beter gezegd de ene mag het wel en de ander niet??

Ja, maar dat doet bokt graag toch? Met twee maten meten? Knipoog

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:42

Nanne schreef:
runningkawa schreef:
maar zonder namen noemen heb je dat altijd. Lachen

Ik weet het RK.. Maar dat is dus niet mijn bedoeling.

Alleen als ik namen ga noemen, speel ik het op de man volgens "de regels".

Vandaar dat ik het zo heb neergezet. Dus mochten mensen zich aangesproken voelen door mijn post, vraag even of ik jou bedoel om misverstanden te verkomen.. Knipoog


Ach als we het allemaal vragen komen we er vanzelf achter Haha!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:43

hihi... Clown

en als dan diegene het vraagt wie het is..als je dan ja zegt, is dat dan op de man spelen of eerlijk antwoorden?

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:44

Lovely schreef:
Nanne schreef:
CB, ik bedoel jou hier ook niet mee hoor. Het is niet mijn bedoeling dat mensen voor wie de post niet bedoelt is zich ook aangesproken voelen.

Absoluut niet. Knipoog

Hihihi, ik voelde me ook niet aangesproken hoor, ik heb eerlijk gezegd geen idee wie je er wel mee bedoelt, maar ik hoop er maar het beste van Lachen.

Bokkers die denken dat ze aan bokt een goed podium hebben om hun eigen probleempjes op te lossen, hebben het idee achter een internetforum toch niet helemaal goed begrepen denk ik. Dan is het inderdaad wat Tallie al zegt, 'slechts internet' en dus niet eens echt echt.

Precies! Lachen

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:44

runningkawa schreef:
hihi... Clown

en als dan diegene het vraagt wie het is..als je dan ja zegt, is dat dan op de man spelen of eerlijk antwoorden?

Eerlijk antwoorden toch? Nagelbijten / Gniffelen

Mag niet liegen van mn ouders.. Clown

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:46

Of niets zeggen, wie zwijgt stemt toe , maar dan heb je het niet gezegd. Haha!

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:46

Nikka schreef:
Of niets zeggen, wie zwijgt stemt toe , maar dan heb je het niet gezegd. Haha!

ROFL

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:48

Er zijn zeker een aantal mensen op bokt die imo direct permanent geband mogen worden. Lachen

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:50

Wuis, op basis waarvan? Als ze structureel lastig zijn, dan lopen ze heus wel in de gaten. Maar als het iets persoonlijker is, dan misschien niet.

horsima

Berichten: 210
Geregistreerd: 04-07-08
Woonplaats: sprundel

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:51

Nou ja, ik heb inmiddels aan den lijven ondervonden dat degene die zichzelf het zieligst vinden achter de schermen behoorlijk onvriendelijk kunnen zijn en kennelijk toch een behoorlijke vinger in de pap hebben hier. 1 knip met de vingers en je hebt een probleem. En ookal gebeurd dat 100x,dan nog gaat er bij de mods geen lampje branden! Maar goed, diegeen had eerst een streepje voor, maar hoor steeds meer dingen die er achter mijn rug om gebeuren, en dat diegeen toch niet zo vriendelijk is als iedereen denkt. En dat de mods zich daarvoor laten lenen, dat had ik echt niet verwacht hier...typisch geval van: beetje jammer.

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:52

Ik wil gerust eerlijk antwoord geven als iemand vraagt of ik hem of haar bedoel hoor Lachen Geen probleem mee Haha!

@Kawa: Inderdaad, de een kan er mee wegkomen, de ander niet.. Om even mijn eerdere opmerking over het topic in UK terug te komen, ik heb hier meer dan 2 mensen in van leer zien trekken.. En er zijn er maar 2 aangepakt.. Terwijl nummer 3 toch ook een paar rake opmerkingen maakte welke best OW waardig waren Haha!

Prima als je eerlijk bent hoor, maar sommige mensen hebben gewoon geen goed gevoel voor takt Knipoog En bij sommige mensen zijn de normen en waarden zelfs ver te zoeken.. Het stoort mij de ene keer ook meer dan de andere keer.

Maar ik blijf het alleen maar internet vinden Haha! En deze discussie is wel zeer boeiend.. Haha!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:52

Omdat er een aantal mensen zijn die gewoon altijd de boel lopen te verzieken op een hele geniepige manier.

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:53

Wuis schreef:
Omdat er een aantal mensen zijn die gewoon altijd de boel lopen te verzieken op een hele geniepige manier.


Ik denk dat jij in dit geval dezelfde bril ophebt als Nanne en ik Nerd

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:56

Ow jongens wat mysterieus allemaal Lachen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:56

Tallie_Ho schreef:
Wuis schreef:
Omdat er een aantal mensen zijn die gewoon altijd de boel lopen te verzieken op een hele geniepige manier.


Ik denk dat jij in dit geval dezelfde bril ophebt als Nanne en ik Nerd


Sluit me hierbij aan.

Ik ben ook van mening dat sommige mensen op dit forum, waar ik niks persoonlijks mee heb, de boel constant lopen te verpesten.

En ik kom idd ook gevallen tegen waarbij er door moddies weinig tot geen actie wordt ondernomen.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:57

Ik vraag mij wel eens af, worden sommige mensen nou niet serieus doodmoe van hunzelf? Altijd maar in de contramine zijn met anderen?
Dit is maar internet hoor, je gaat toch niet wakker liggen van wat zielige figuren die een sneue poging doen om je topic te verzieken? Ze krijgen vanzelf een keer wat ze verdienen. Is dat vandaag niet, dan wel een andere keer. En is dat niet via Bokt, dan wel in het echte leven.
Ik weet niet hoor, maar het zou mij toch volledig koud laten wat een ander die ik alleen via internet "ken" van mij zou vinden. Dat jeugd moeite heeft met relativeren, oke, maar van een stel volwassenen zou je toch meer verwachten Lachen.
Relativeren..............

krak

Berichten: 1832
Geregistreerd: 28-04-07
Woonplaats: België

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:57

ben wel benieuwd naar de ontknoping van het mysterie Haha!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:58

Nanne schreef:
Sluit me hierbij aan.

Ik ben ook van mening dat sommige mensen op dit forum, waar ik niks persoonlijks mee heb, de boel constant lopen te verpesten.

En ik kom idd ook gevallen tegen waarbij er door moddies weinig tot geen actie wordt ondernomen.


Ben het met je eens, ik heb dus ook niks persoonlijks met diegene(n), maar dit valt gewoon erg op. Excentriek in erg storende vorm.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:58

IK kan niet goed begrijpen dat je er `zover` in zit dat je je daar zo aan stoort. tis maar internet en je kunt je computer zo uit zetten en een ander topic uit zoeken. Ook hoef je niet te reageren op reacties van anderen.Ik zit best veel op bokt en je kunt zelf een hoop doen om geen last te hebben van een bepaalde sfeer in een topic.
Zeker nu in de vakantie merk je dat er veel kinderen op bokt zitten. Hoop niet dat deze kinderen of mensen die zich kinderachtig gedragen zorgen voor nog meer schoolbeleid en dus regeltjes Rolleyes

iemand kan enkel een topic `verpesten` als erop gereageerd wordt door anderen, dus steek ook je hand in eigen boezem.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:59

Lovely schreef:
Ow jongens wat mysterieus allemaal Lachen.

Heerlijk toch Vingers aflikken !!
Al die onduidelijkheid, al die mysterie.... volgens mij kickt men daarop Haha!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:00

Het lijkt mij anders vrij duidelijk wie er worden bedoeld. Knipoog

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:01

Nerwen schreef:
Ik vraag mij wel eens af, worden sommige mensen nou niet serieus doodmoe van hunzelf? Altijd maar in de contramine zijn met anderen?
Dit is maar internet hoor, je gaat toch niet wakker liggen van wat zielige figuren die een sneue poging doen om je topic te verzieken? Ze krijgen vanzelf een keer wat ze verdienen. Is dat vandaag niet, dan wel een andere keer. En is dat niet via Bokt, dan wel in het echte leven.
Ik weet niet hoor, maar het zou mij toch volledig koud laten wat een ander die ik alleen via internet "ken" van mij zou vinden. Dat jeugd moeite heeft met relativeren, oke, maar van een stel volwassenen zou je toch meer verwachten Lachen.
Relativeren..............

Hier ben ik het ook voor een groot gedeelte mee eens. Net als met de post van Superwoman.

Maar sommige mensen gaan gewoon te ver. Zo zijn er bokkers die mensen persoonlijk lastig gaan vallen.

Bellen naar huis, naar werkgever, mailen en ga zo maar door.

Dat soort mensen zitten nog steeds op bokt. En dat bedoel ik ook voor een groot deel met verpesten.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:02

wilde net zeggen..ik krijg het idee dat de meeste bokkers dezelfde gebruikers bedoelen...kan het mis hebben...dan hoor ik het graag Lachen
Maar zo komt het me niet over...en dat is toch wel raar dat dat zomaar kan...mensen die dezelfde bedoelen..maar die er steed toch mee weg komen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:03

runningkawa schreef:
wilde net zeggen..ik krijg het idee dat de meeste bokkers dezelfde gebruikers bedoelen...kan het mis hebben...dan hoor ik het graag Lachen
Maar zo komt het me niet over...en dat is toch wel raar dat dat zomaar kan...mensen die dezelfde bedoelen..maar die er steed toch mee weg komen.

Natuurlijk gaat het over dezelfde. Het is een klein groepje wat er op kickt om aandacht te krijgen.

Ook al is het negatieve aandacht.. Aandacht is aandacht in hun ogen.

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:05

Nanne schreef:
Maar sommige mensen gaan gewoon te ver. Zo zijn er bokkers die mensen persoonlijk lastig gaan vallen.

Bellen naar huis, naar werkgever, mailen en ga zo maar door.

Dat soort mensen zitten nog steeds op bokt. En dat bedoel ik ook voor een groot deel met verpesten.



Echt????? dat meen je niet Bloos! Belachelijk! Die moet je gewoon bannen, punt uit.
Ik heb overigens geen idee om wie het gaat.