Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:08

Ik bedoel dat van die onderschriften ook meer algemeen trouwens en niet enkel naar nanne, laat dat duidelijk wezen.
Sneren naar het team en naar elkaar in een onderschrift vind ik gewoon niet netjes.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:10

Chiqa schreef:
Opmerking was niet voor jou bedoeld, maar blijkbaar voel je je aangesproken,
mag ik vragen waarom je de behoefte heb om je te verdedigen?

Waarom plaats je dan opmerkingen als "Bokt is een dictatuur" of A is weggehaald door de groentjes?
Wat moeten wij bokkers daarmee? Hoe moeten we dat opvatten?


Ik voelde mij daardoor aangesproken omdat jij het zei naar aanleiding van een opmerking over mijn onderschrift. Vandaar. Knipoog

En wat zou jij of de bokkers in hemelsnaam met mijn onderschrift moeten? Dit slaat op iets persoonlijks, waar een aantal mensen van op de hoogte zijn. Jullie hoeven hier niks mee. En je mag het opvatten zoals je wilt. Maar het niet gaan overdrijven.

Dit is nl de eerste keer dat iemand op mijn onderschrift reageert en ik heb het er al 2 maanden ong staan. Knipoog

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:11

Waarom iets "persoonlijks" in je "openbaar" onderschrift zetten dan? want dat begrijp ik niet? (is gewoon een vraag hoor ben echt nieuwsgierig)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:14

poes schreef:
Mijn conclusie: BOKT IS EEN DICTATUUR => spreekt voor zich? Je vindt dat de handhaving op bokt dus zonder overleg is.
Humor wordt hier niet gewaardeerd => wrs is er door A en M ergens iets gepost dat grappig moest zijn maar anders opgevat is?
The green ones took... => de mods hebben een ban gegeven.

Alles bij elkaar komt dat dus bij mij over dat vrienden van jou onterecht geband waren en dat iedereen dus moet weten hoe onredelijk bokt is?
Zo komt het op mij iig over en als je het anders bedoelt moet je het mss anders formuleren?

Sorry maar ik denk niet dat ik de enige ben die dat ziet als een flink stukje commentaar op het beleid. Je mag uiteraard kritiek hebben Ja maar wees dan constructief. Hier zie ik niks opbouwends aan? Je jaagt de mods tegen je in het harnas, andere gebruikers, je maakt mensen nieuwsgierig naar dingen die hen niet aangaan, etc. In die zin vind ik het flink verziekend ja. Ik zit hier voor mijn plezier en hoef in de topics niet altijd onderschriften te zien van mensen die het hier niet leuk lijken te vinden.


De bovenste zin staat volledig los van de ban die A en M gekregen hebben. Knipoog

En met the green ones took zeg ik imo gewoon dat idd de modjes A en M een ban hebben gegeven, maar ik zeg niet dat het onterecht is. Dat mag ieder voor zich denken. Knipoog

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:19

poes schreef:
Waarom iets "persoonlijks" in je "openbaar" onderschrift zetten dan? want dat begrijp ik niet? (is gewoon een vraag hoor ben echt nieuwsgierig)

Natuurlijk mag je dat vragen.

Het is niet zo dat niemand het mag zien. Ik bedoel daar meer mee dat het naar aanleiding van iets is wat ik persoonlijk heb ondervonden. Knipoog

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:21

Nanne schreef:
En je mag het opvatten zoals je wilt. Maar het niet gaan overdrijven.

Denk niet dat mensen als Poes en ik overdrijven, je maakt immers een héle grote fout door die
zin in je onerschrift te plaatsen Lachen

Citaat:
Bokt is een dictatuur. Humor wordt hier niet gewaardeerd.


Dit is géén feit, maar zo probeer je het wel over te brengen.
Het had een stuk sjieker gestaan als er had gestaan "Ik vind bokt een dictatuur en ik vindt dat
humor hier niet kan worden gewaardeerd"

Dán pas kunnen we weer rond de tafel.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:27

Pffff we zakken wel heel heel heul diep he?
We mogen zelfs geen persoonlijke dingen in het onderschrift zetten.
Nou,ook ik heb A. in mijn onderschrift staan,om te laten weten dat ik haar mis.

Als er een kennis van je in de gevangenis zit,mag je die dan ook niet missen 'omdat hij de wet overtreden heeft'? Rolleyes


edit; typo
Laatst bijgewerkt door Tivoli op 19-08-08 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    Anoniem

    Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

    Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:28

    Als je alles verkeerd wilt interpreteren kun je jou onderschrift ook wel verkeerd opvatten chiqa...als zijnde het is op bokt niet leuk en gezellig... anders hoef je niet naar wel een leuk en gezellig topic te gaan Lachen

    Nanne

    Berichten: 5872
    Geregistreerd: 14-10-05
    Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

    Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

    Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:30

    Chiqa, ik word hier een beetje moe van.

    Ik zeg niet dat Poes overdrijft. Ze vraagt en ik geef antwoord. Ik vind alleen dat we niet meer van mijn onderschrift moeten maken dan het is.
    En dat doe jij wel. Ik heb er in al die tijd nog niemand over gehoord. Zelfs geen mod.

    Ik presenteer mijn onderschrift ook totaal niet als feit. En ik hoef ook niet met jou om tafel te zitten.

    Jij hoeft mijn onderschrift niet goed te keuren hoor. Knipoog



    TIEFJE!! Lovers

    When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

    poes

    Berichten: 25723
    Geregistreerd: 23-01-04
    Woonplaats: Gent

    Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

    Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:33

    Nou doordat ze boven elkaar staan die regeltjes komt het mss wel over alsof die bans onterecht waren.
    Tivoli: tuurlijk mag je die missen, maar dat doe je ook thuis en niet in het openbaar zeg maar.

    Ik vind het ook nogal overkomen als feit eerlijk gezegd, sja, gewoon mijn ding niet. Snap gewoon niet WAAROm het er staat, nog steeds niet vrees ik.

    Verder erger ik me niet genoeg aan je onderschrift om er verder op in te gaan Haha!

    "I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

    Tivoli

    Berichten: 8709
    Geregistreerd: 16-09-03
    Woonplaats: Leidse Achterhoeker

    Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

    Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:36

    poes schreef:
    Tivoli: tuurlijk mag je die missen, maar dat doe je ook thuis en niet in het openbaar zeg maar.

    OH?
    Spreek voor jezelf,dat JIJ dat doet,wil niet zeggen dat iedereen die mening deelt. Scheve mond

    En ookal vind Nanne dat die bans onterecht waren...who cares?
    Mag je dus (wederom) geen negatieve gedachten uitspreken over bokt of het team?
    Ieder heeft recht op zijn mening,al tatoeerde Nanne het op d'r voorhoofd!

      Jasper 121017

      ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

      Anoniem

      Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:37

      Ik heb echt maar één ding te zeggen als reactie op de laatste 7 a 8 pagina's:

      Rolleyes

      Tivoli

      Berichten: 8709
      Geregistreerd: 16-09-03
      Woonplaats: Leidse Achterhoeker

      Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:38

      Nouks schreef:
      Ik heb echt maar één ding te zeggen als reactie op de laatste 7 a 8 pagina's:

      Rolleyes

      Dat vind ik anders een hele nuttige reactie,dat is precies de smilie die uitdrukt waar deze discussie over gaat.
      (ookal kan ik niet nalaten erin te reageren)

        Jasper 121017

        ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

        Anoniem

        Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

        Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:39

        Nanne schreef:
        Ik presenteer mijn onderschrift ook totaal niet als feit.


        Dat doe je wel of je het horen wilt of niet, bokt ís namelijk geen dictatuur, dat vind jij....
        en dat geld tok voor die opmerking dat er op bokt geen humor mag zijn, wat een onzin dat
        is jou mening even heul wat anders Haha!

        _Tivoli_ schreef:
        We mogen zelfs geen persoonlijke dingen in het onderschrift zetten.


        Euuhhmm...waar staat dat, quote svp?

        Nouks, je heb helemaal gelijk denk dat de Libelles opwaren

        poes

        Berichten: 25723
        Geregistreerd: 23-01-04
        Woonplaats: Gent

        Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

        Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:40

        Tivoli: als ik iemand mis, doe ik thuis ja, als jij dat anders doet mag je dat gerust vertellen Lachen Want dan zie ik dat gewsoon niet, maar als een ander het anders voelt, dan mag dat ook gemeld worden.

        Who cares idd Knipoog Daar zeg je iets heel treffends Lachen Dan vraag ik me af waarom dat in een onderschrift moet? Het is nl helemaal niet opbouwend imo, dan kun je beter de discussie aangaan met het team.

        Ennee... ik denk eerlijk gezegd dat Nanne prima in staat is om haar eigen boontjes te doppen dus die discussie over HAAR onderschrift voer ik dan ook liever met HAAR. Als we het weer ruimer trekken naar gelijksoortige onderschriften, doe ik dat graag met iedereen Lachen

        "I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

        Tivoli

        Berichten: 8709
        Geregistreerd: 16-09-03
        Woonplaats: Leidse Achterhoeker

        Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

        Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:44

        Nou Chiqa dan vind ik dat jij de link in je onderschrift moet veranderen:
        'Ik vind dit een heel gezellig en leuk forum' .
        Ja kom nou,nou kun je overal wel over gaan mierenn**ken.
        En nee ik ga niet quoten omdat jij mij dat opdraagt,en zelfs helemaal niet met jou in discussie want je hebt altijd gelijk.
        So,bye bye chiqa. Doei!

        En poes: mijn onderschrift voegt voor anderen niets toe,maar het is MIJN onderschrift,en niet die voor anderen.
        Voor mij voegt het een hoop toe,velen hebben ook 'naam-paardje' ik mis je,of 'naamvriendje' ik mis je.
        Dus ook A. ik mis je of iets in die trant is IMO volledig ok.
        Bovendien heb ik het nu hier over mijn eigen OS en niet over die van Nanne

          Jasper 121017

          ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

          Tivoli

          Berichten: 8709
          Geregistreerd: 16-09-03
          Woonplaats: Leidse Achterhoeker

          Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

          Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:44

          dubbelpost Verward

            Jasper 121017

            ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

            poes

            Berichten: 25723
            Geregistreerd: 23-01-04
            Woonplaats: Gent

            Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

            Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:47

            Ik heb ook niet aangegeven jouw onderschrift als verziekend te zien Lachen Dat zie ik eerder als dat je het spijtig vindt dat A geband is, maar meer niet. Bij Nanne, met de regel erboven, komt het meer afkeurend over tegenover het boktbeleid gewoon.

            Maar goed, geloof dat we nu wel onze meningen hierrond gedeeld hebben, ik wil er ook geen zo'n drama van maken, gewoon even melden dat het zo kan overkomen en dat niet iedereen dat waardeert Lachen

            "I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

            Tivoli

            Berichten: 8709
            Geregistreerd: 16-09-03
            Woonplaats: Leidse Achterhoeker

            Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

            Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:49

            Ik weet dat je niet over mijn OS sprak,maar ik wilde even reageren in zijn algemeenheid Lachen
            En gelukkig zitten we hier niet allemaal om vriendelijk over te komen,dat is namelijk heel moeilijk zonder iemand irl te kennen of aan te kijken. Knipoog

              Jasper 121017

              ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

              Anoniem

              Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

              Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:51

              Het is toch op deze manier wel duidelijk hoe dit groepje met bokt omgaat? Mag allemaal, is niet erg natuurlijk, maar het is wel een beetje veelzeggend Ja.

              poes

              Berichten: 25723
              Geregistreerd: 23-01-04
              Woonplaats: Gent

              Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

              Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:51

              tivoli: Dat is zeker waar en het is vaak erg gemakkelijk om snel en ondoordacht commentaar te geven op iemand. Volgens mij beginnen veel vetes zo. Ik heb het ook soms hoor, beetje in een strontbui door iets en dan snel iets posten ergens en achteraf bedenken van 'dat hoefde niet zo hard'. Maar dan staat het er wel natuurlijk.

              "I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

              Nanne

              Berichten: 5872
              Geregistreerd: 14-10-05
              Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

              Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

              Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:51

              poes schreef:
              Nou doordat ze boven elkaar staan die regeltjes komt het mss wel over alsof die bans onterecht waren.
              Tivoli: tuurlijk mag je die missen, maar dat doe je ook thuis en niet in het openbaar zeg maar.

              Ik vind het ook nogal overkomen als feit eerlijk gezegd, sja, gewoon mijn ding niet. Snap gewoon niet WAAROm het er staat, nog steeds niet vrees ik.

              Verder erger ik me niet genoeg aan je onderschrift om er verder op in te gaan Haha!


              Met jou vond ik het niet vervelend hoor Poes.

              Jij mag van mij compleet je mening hebben. Voel me ook niet aangevallen of iets dergelijks.

              En ik snap jou standpunt ook wel hoor! Knipoog

              When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

              poes

              Berichten: 25723
              Geregistreerd: 23-01-04
              Woonplaats: Gent

              Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

              Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:53

              Fijn dat we iig vriendelijk kunnen blijven ook al zijn we het niet helemaal eens. Soms lijkt het wel op bokt, omdat mensen op 1 iets niet overeen komen, ze elkaar dan ook gelijk niet meer kunnen horen of ruiken.

              "I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

              Nanne

              Berichten: 5872
              Geregistreerd: 14-10-05
              Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

              Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

              Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:57

              Chiqa, nog een laatste keer.

              Mijn onderschrift is geen feit, maar een mening.

              En zou je er nou over op kunnen houden? Het word vervelend.

              When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

              Scubadoo

              Berichten: 800
              Geregistreerd: 09-08-03
              Woonplaats: Friesland

              Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

              Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:00

              Maaaaaar........

              Wanneer noem je iets topic verzieken?

              Kan het ook zijn dat er een aantal mensen op bokt zitten die niet klakkeloos met de meute meelopen maar gewoon kritische vragen durven te stellen? Wat heb je aan een discussie als iedereen dezelfde mening heeft? Als een aantal mensen het eens zijn hoeft dat toch niet per definitie de waarheid te zijn? Als de eenling dan een andere mening heeft en die durft te uiten door kritische vragen te stellen en die persoon wordt meteen afgemaakt omdat het groepje meelopers het jammer vind dat de gezellige sfeer dan verpest wordt. Wie is er dan fout?

              Wie bepaald wat er belangrijker is? De gezellige sfeer of de inhoudelijke discussie?

              Is iemand met een afwijkende mening per definitie een topic verzieker?

              Hoe zien jullie dat?

              Sammie M1 + 0


              Wie is er online

              Gebruikers op dit forum: Celiien, MarJon, Winterram en 11 bezoekers