Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 00:01

Waar is de ts overigens? Of is het topic inmiddels verziekt??????? Lips are sealed

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 00:10

Stippie1 schreef:
Moet zeggen dat ik de laatste jaren ook veel geleerd heb hoor.. Voorheen maakte ik me veel te druk om wat iemand van mij vond en als ze idd een keer iets negatiefs zeiden dacht ik ook dat het meteen over mijn hele persoontje ging. Terwijl het vaak ook opbouwend is.


Knap van je dat je geleerd heb om op die manier naar jezelf te kijken....het zal je ook wel ten goede komen, je maakt het je immers zelf heel erg moeilijk als je niet een keer sorrie kan zeggen...
Wat is het trouwens ineens opvallend stil hier na deze uitspraken?

Nikki__

Berichten: 4934
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Aan het water

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 00:14

Chiqa, het is kwart over 12 Clown
Veel mensen liggen op bed.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 00:15

Moderatoropmerking:
Graag ontopic reageren. Bedankt voor de medewerking Lachen

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:21

Er is een hele simpele oplossing: beschouw bokt als vermaak en niet als een deel van je leven.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:25

faye schreef:
Er is een hele simpele oplossing: beschouw bokt als vermaak en niet als een deel van je leven.

Helemaal mee eens!

Het is tenslotte niet je echte leven en de mensen die hier uitspraken over je doen kennen je vaak niet eens in RL. Toch kan ik me voorstellen dat je je sommige dingen aan trekt.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:33

Nanne schreef:
Het is tenslotte niet je echte leven en de mensen die hier uitspraken over je doen kennen je vaak niet eens in RL. Toch kan ik me voorstellen dat je je sommige dingen aan trekt.


Ja en nee...

Ik ga ook even een duit in het zakje doen Haha! (nu ik uitgeband ben)

Als iemand mij een trut vind, ga ik daar niet wakker van liggen, echt niet En als iemand dat één keer zegt, twee keer, drie keer, vind ik dat nog steeds geen enkel probleem.

Als één of meerdere personen steeds opduiken in topics waarin ik post en diezelfde opmerkingen BLIJVEN plaatsen, én daarbij steeds verder gaan, steken onder water geven, rottig gaan doen, onder elkaar steeds vuilere dingen gaan zeggen over mij, dan wordt het vervelender, maar dan nog denk ik: What the f*ck, die hebben vast geen leven ofzo, of ze vinden mij dusdanig interessant dat ze denk ik móeten ofzo... boeiend Haha!

Dan komt het moment dat je via-via hoort dat je op andere fora over de tong gaat..... HUH????!!!
Je gaat eens kijken en inderdaad, er wordt behoorlijk van leer getrokken en mensen gaan behoooooorlijk ver in het jou belachelijk maken. Poe poe, die hebben jou écht diep in hun hoofd zitten.....
Niet leuk en je gaat er toch eens over nadenken wat je die personen gedaan hebt (of eigenlijk MISdaan hebt om het zover te schoppen, waarbij je tot de conclusie komt dat er eigenlijk niets is).

Je gaat het gesprek aan en vervolgens word je voor alles wat maar mooi en lelijk is uitgemaakt via PB. Niet zomaar gewoon schelden, neuhh, je word uitgemaakt voor hersenloze mongool, triest geval, geestelijk niet in orde, hysterische gehandicapte, kwijlende debiel en noem maar op. Oeps, niet netjes. Nog steeds netjes vraag je je af wat je misdaan hebt, maar er valt niet te praten met de aanstoker en het groepje marionetten, die inmiddels zijn aangekomen op het punt van uiterste grofheid - verwensingen.

In de afgelopen paar maanden ben ik hier en op andere fora niet alleen uitgescholden vanwege mijn overgewicht (dikke zeug, vette koe) dat overigens non-existent meer is vanwege heeeel veeeel gewichtsverlies maar dat terzijde, maar ook vanwege het feit dat ik epilepsie heb (kwijlbak, mongool, gehandicapte, geestelijk niet in orde, debiel) ten gevolge van mijn hersenbloeding, nu anderhalf jaar geleden (het was maar beter geweest dat je dood was gegaan, zo'n nutteloos iemand heeft de wereld toch niets aan. OF dat zit nu van onze belastingcenten te leven)

Daarnaast werden foto's ongevraagd gebruikt, verhalen de wereld ingeholpen dat ik mijn paard mishandel, avatars gemaakt van mij waarin ik belachelijk gemaakt werd en op andere fora geplaatst.... en ik zal vást nog wel een hele boel vergeten zijn......

DIT heb ik moeten verduren. En ja, dat plaats ik nu openbaar. Ik noem geen namen, diegenen die het mij allemaal toegewenst hebben zitten op bokt en zullen zich er in herkennen. De mods, mids en beheer weten hier van en doen NIETS. Waarom niet? Omdat ze het niet openbaar doen, maar via pbtjes. Eerlijk he?

Grote meiden zijn het, die dit doen, mag ik even een applausje voor deze dames? *applaus*

Ik hoop dat ze trots op zich zijn, trots dat ze dit doen, dat ze zich verlaagd hebben tot minder dan s*hit.
En dan krijg IK een ban omdat ik een vete uit zou vechten, ha ha ha ha! Omdat ik suggestief zou zijn geweest in één van mijn posts..... sorry, maar ik kan één keer op mn handen zitten, twee keer ook nog wel, tien keer lukt me nog met moeite, maar duizend keer? Nope, no way!

En ja, ik had dit alles langs mij neer kunnen leggen en ook deze post niet kunnen plaatsen, maar ik ben het zooooooo verrekte zat! Altijd maar diezelfde mensen het handje boven het hoofd houden, terwijl het duidelijk is dat zij de rotte appels zijn in de mand. En dat weet niet alleen ik, maar 90% van bokt.

En ja, ik heb teruggescholden, ben er keihard tegenin gegaan, want sóms kun je ook tever gaan, OOK bij mij,

Deze post zal wel verwijderd worden en ik zal wel mijn volgende OW en bijbehorende ban krijgen.

En weet je - I don't care!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:38

En hier sta ik VIERKANT achter.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:39

Ik heb ook wel de indruk dat het heftig geweest is voor jou de laatste maanden barmat (heb wel geen flauw idee met wie of waarover het begonnen is).

Ik vind mensen uitschelden of erover roddelen (waar dan ook) altijd erg laag. Als het idd in die mate gebeurt zoals je beschrijft zou ik toch ook niet vrolijk worden... Probleem is dat je dit soort zaken als mod of mid zijnde zo moeilijk kunt of mag uitpluizen omdat je nooit alle info hebt (pb's, andere fora, mails, ...).

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:41

Nee dat klopt poes, dit verhaal ligt toch wel een heel stuk genuanceerder vrees ik Knipoog

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:43

Amen Bar!
Ik sta hier helemaal achter.

Het gaat soms gewoon te ver. Dat zijn mensen waarvan ik dan denk dat die geen prive leven hebben. Of heel veel vrije tijd.

Bokt is bokt en van het prive leven van mensen blijf je gewoon af. En je behandelt elkaar met respect.

Want de dingen die tegen andere mensen geroepen worden gaan gewoon veelste ver.

crabbybitch

Berichten: 1071
Geregistreerd: 18-06-05

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:43

Tsja barmat...beetje zielig verhaal....
Dan hoef je dus niet in te loggen op bepaalde fora!
Zoals hier al eerder is aangegeven,het is maar internet!

Ik ga er van uit ,waar 2 vechten hebben 2 schuld!!!
Beetje jammer vindt ik, dat in jou verhaal alles en iedereen schuldig is!!


Ik geloof dat dit topic daar ook niet voor bedoeld is,voor persoonlijke verhalen.

On topic ben ik dus ook voor temmen op pb!!!!

crabbybitch

Berichten: 1071
Geregistreerd: 18-06-05

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:45

Citaat:
Bokt is bokt en van het prive leven van mensen blijf je gewoon af


Houdt je prive leven dan voor jezelf en plaats geen dingen die anderen niet mogen weten!!!
Simpele regel...

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:46

poes schreef:
Ik heb ook wel de indruk dat het heftig geweest is voor jou de laatste maanden barmat (heb wel geen flauw idee met wie of waarover het begonnen is).

Ik vind mensen uitschelden of erover roddelen (waar dan ook) altijd erg laag. Als het idd in die mate gebeurt zoals je beschrijft zou ik toch ook niet vrolijk worden... Probleem is dat je dit soort zaken als mod of mid zijnde zo moeilijk kunt of mag uitpluizen omdat je nooit alle info hebt (pb's, andere fora, mails, ...).

Nou, Karl66 zegt anders in het topic over een PB-temsysteem dat ze alles wel weten en goed overzicht hebben over wat er tussen de bokkers allemaal speelt en dat ze de eventuele extra info uit PB's daarvoor helemaal niet nodig hebben omdat ze alles al weten.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:48

crabbybitch schreef:
Tsja barmat...beetje zielig verhaal....
Dan hoef je dus niet in te loggen op bepaalde fora!
Zoals hier al eerder is aangegeven,het is maar internet!

Ik ga er van uit ,waar 2 vechten hebben 2 schuld!!!
Beetje jammer vindt ik, dat in jou verhaal alles en iedereen schuldig is!!


Ik geloof dat dit topic daar ook niet voor bedoeld is,voor persoonlijke verhalen.

On topic ben ik dus ook voor temmen op pb!!!!

CB ik vind jouw post een beetje vreemd over komen door alle uitroeptekens..

Zou haast denken dat jij je persoonlijk voelt aangesproken. Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:48

_Tivoli_ schreef:
En hier sta ik VIERKANT achter.


Me 2

Ik vind het echt veel, maar dan ook veel te ver gaan dat iemand op een INTERNETFORUM op deze manier word afgebrand..

Mensen, werkelijk, zoek een hobby.. Ga kantklossen of punniken. Maar kom op hee.. Iemand op veilige afstand belachelijk maken, het is nogal wat.. Zoek haar dan op en ga het haar face to face vertellen zodat je tenminste nog eens een klap op je kop kan krijgen, misschien heft dat de klap van de molenwiek wel op ROFL

Mijn advies aan Babs is om je niet meer in de diepte te laten trekken door deze lui. Je bent beter dan dit, laat je niet tot hun niveau verlagen.. Als iemand zo doet, sorry, maar dan ben je ook echt niks meer of minder als stront onder een schoen.. Het stinkt, plakt en is zwaar irritant en vies.. Neus in de lucht en gewoon dood laten vallen babs Haha! Je bent een geweldig wijf!!! ( inderdaad wel een beetje gestoord, maar dan in de positieve manier Haha! )

*even voor het geval dat, PB is leuk, scheldPB veeg ik mijn reet mee af, dus bespaar je de moeite ROFL *

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:49

crabbybitch schreef:
Tsja barmat...beetje zielig verhaal....
Dan hoef je dus niet in te loggen op bepaalde fora!
Zoals hier al eerder is aangegeven,het is maar internet!

Ik ga er van uit ,waar 2 vechten hebben 2 schuld!!!
Beetje jammer vindt ik, dat in jou verhaal alles en iedereen schuldig is!!


Ik geloof dat dit topic daar ook niet voor bedoeld is,voor persoonlijke verhalen.

On topic ben ik dus ook voor temmen op pb!!!!

Je komt vast niet toevallig in dit topic terecht he? Haha!

En ja...TEMen op PB lijkt me echt een goed idee.
Dan ben je af van al die zielige mensen die wél een steek onder water uit willen delen,maar niet het lef hebben om dat gewoon rechtstreeks te zien,maar alleen als de juf niet kijkt.
(en die mensen weten heel goed wie er bedoelt worden he?)

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:49

crabbybitch schreef:
Tsja barmat...beetje zielig verhaal....
Dan hoef je dus niet in te loggen op bepaalde fora!
Zoals hier al eerder is aangegeven,het is maar internet!

Ik ga er van uit ,waar 2 vechten hebben 2 schuld!!!
Beetje jammer vindt ik, dat in jou verhaal alles en iedereen schuldig is!!


Ik geloof dat dit topic daar ook niet voor bedoeld is,voor persoonlijke verhalen.

On topic ben ik dus ook voor temmen op pb!!!!


Ik dacht al.... hoe lang zal het duren?
*applaus*

Ja sorry hoor, je vraagt er nu écht om

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:49

Ach de pot verwijt de ketel..........dat is toch meestal zo? Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:50

faye schreef:
Nee dat klopt poes, dit verhaal ligt toch wel een heel stuk genuanceerder vrees ik Knipoog


*applaus*

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:50

jee..barmat..ik vind dit echt erg...ik begrijp niet dat mensen op bokt zitten om te zieken...
helemaal iemand afbranden vanwege overgewicht/ziekte enzo.begrijp ik niets van...
Ik ben het ook weleens niet met iets eens,dan probeer ik "normaal"te reageren(valt niet mee soms..)maar meestal gaat het dan over paardenwelzijn en niet of iemand iets te zwaar is.
En over het canjer-topic...hoe kan dat sommige mensen ontgaan zijn?z'on verwaarloosd paard.
En dan het kommentaar wat iemand krijgt die probeert het dier te redden.....de strondkarren reden er overheen...ongelofelijk!
En dan te bedenken dat je er toch vanuit gaat dat er dierenliefhebbers zitten op bokt....
En wat de mod's betreft....die zijn er wel hoor...plaats maar eens niet-rijtechnisch kommentaar bij HAW,moet je zien hoe snel het verwijdert wordt.
Terwijl verderop in een ander topic er gehakt word gemaakt van iemand en dat kabbelt gewoon twee dagen door..

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:51

faye schreef:
Ach de pot verwijt de ketel..........dat is toch meestal zo? Knipoog


*dubbel applaus*

ga zo door!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:52

Och nee toch, niet die film ook hier .
Barmat, als het zó hoog zit bij je, dan is het misschien niet onverstandig om even iets anders te gaan doen met je tijd, want het feit dat het allemaal zo hoog opgelopen is bij je, is ook omdat je dat toelaat en er zelf erg mee bezig bent. Laat het even los, bok en fok gewoon even een week niet, je zult zien dat het oplucht Lachen.

crabbybitch

Berichten: 1071
Geregistreerd: 18-06-05

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:53

_Tivoli_ schreef:
crabbybitch schreef:
Tsja barmat...beetje zielig verhaal....
Dan hoef je dus niet in te loggen op bepaalde fora!
Zoals hier al eerder is aangegeven,het is maar internet!

Ik ga er van uit ,waar 2 vechten hebben 2 schuld!!!
Beetje jammer vindt ik, dat in jou verhaal alles en iedereen schuldig is!!


Ik geloof dat dit topic daar ook niet voor bedoeld is,voor persoonlijke verhalen.

On topic ben ik dus ook voor temmen op pb!!!!

Je komt vast niet toevallig in dit topic terecht he? Haha!

En ja...TEMen op PB lijkt me echt een goed idee.
Dan ben je af van al die zielige mensen die wél een steek onder water uit willen delen,maar niet het lef hebben om dat gewoon rechtstreeks te zien,maar alleen als de juf niet kijkt.
(en die mensen weten heel goed wie er bedoelt worden he?)

Kwestie van goed lezen...ik postte hier al!!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:53

geerke schreef:
jee..barmat..ik vind dit echt erg...ik begrijp niet dat mensen op bokt zitten om te zieken...
helemaal iemand afbranden vanwege overgewicht/ziekte enzo.begrijp ik niets van...
Ik ben het ook weleens niet met iets eens,dan probeer ik "normaal"te reageren(valt niet mee soms..)maar meestal gaat het dan over paardenwelzijn en niet of iemand iets te zwaar is.
En over het canjer-topic...hoe kan dat sommige mensen ontgaan zijn?z'on verwaarloosd paard.
En dan het kommentaar wat iemand krijgt die probeert het dier te redden.....de strondkarren reden er overheen...ongelofelijk!
En dan te bedenken dat je er toch vanuit gaat dat er dierenliefhebbers zitten op bokt....
En wat de mod's betreft....die zijn er wel hoor...plaats maar eens niet-rijtechnisch kommentaar bij HAW,moet je zien hoe snel het verwijdert wordt.
Terwijl verderop in een ander topic er gehakt word gemaakt van iemand en dat kabbelt gewoon twee dagen door..


Het gebeurt meer als je denkt.. Maar dat is in het ware leven ook zo Lachen