[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 23:15

Het Boktbeheer Bulletin van juni is hier te vinden.

Inhoudelijk

Horse Event

Deze maand hebben we bekend gemaakt dat er een samenwerking is ontstaan tussen Bokt.nl en Horse Event. Het Horse Event vindt van 12 tot 14 september plaats in Deurne. Het centrale punt in deze samenwerking is de Bokt Lounge op Horse Event. Deze tent wordt onder andere ingericht als meetingpoint voor Bokkers en zal bemand worden door leden van het team. Als je met andere Bokkers af wilt spreken of eens wil zien wie er nu achter de groene, oranje, lila, blauwe of rode namen schuil gaan dan ben je daar op het juiste adres Lachen .

Om te zorgen dat zoveel mogelijk Bokkers naar Horse Event kunnen komen hebben we op Bokt.nl een kortingsactie. Als je via Bokt.nl de kaarten bestelt dan krijg je 20% korting op zowel de dagkaarten als de passe-partouts (voor drie dagen)! Zodra het bestelformulier klaar is laten we het je weten.

Ook is er een Horse Event forum geopend. Bij veel grote evenementen openen we enige tijd voor het evenement een forum, het verschil met dit forum is dat de organisatie van Horse Event ook meeleest en reageert op Bokt.

Overlijden Lotje85

Helaas bereikte deze maand ons ook het droevige bericht dat Charlotte de Visser, op Bokt bekend als Lotje85, op 22 jarige leeftijd is overleden. Charlotte was een bokker die door velen gemist gaat worden, en zeker de mensen waarmee zij dagelijks contact had in haar huiskamer topic.

Charlotte was al enige tijd ernstig ziek en heeft helaas de strijd verloren. Op deze plek willen wij familie, vrienden en iedereen die van haar hield, nog eens ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies.

Nieuws - Olympische Spelen

Deze maand staat natuurlijk in het teken van de Olympische Spelen. Naast dat hier op de nieuwspagina volop aandacht voor is, kun je ook op het Olympische Spelen subforum meelezen en meeleven met de ruiters, onder andere door middel van persoonlijke blogs. Houd ook de voorpagina in de gaten voor de starttijden van de ruiters en de uitzendtijden op tv!

Een van de topics kun je alvast hier vinden.

Beleid - Forumspecifiek

Rassenspecifieke vragen op Fokkerij Algemeen

Deze maand kwamen er veel vragen voor op F-AM over dekhengsten of informatie van bepaalde hengsten van New Forest en Welsh hengsten. Als er een specifiek rassensubforum voor jouw ras is, zul je daar sneller antwoorden krijgen dan op het gewone F-AM forum. Is er geen rassensubforum voor jouw ras dan kan je je vraag stellen op het gewone F-AM forum.

Evaluatie HorsesAtWork

Op ForumZaken is al eerder aangegeven dat we begin augustus samen met jullie de veranderingen op Horses At Work zouden evalueren. We zijn daar achter de schermen mee bezig, maar dat is nog niet helemaal afgerond. Binnenkort zal op HAW zelf een topic geopend worden met meer informatie hierover.

Merkartikelen op Eenmaal Andermaal

Met ingang van 01-08-2008 is het niet meer toegestaan om partijen niet-paardgerelateerde merkartikelen aan te bieden op bokt, zoals bijvoorbeeld Björn Borg, Gucci, Armani, D&G, enzovoort.

Voor ons als moderators is het onbegonnen werk om van alle aangeboden partijen te controleren of we met originele artikelen van doen hebben of dat het om (illegale) imitaties gaat en/of illegaal verkregen artikelen. Hierom hebben we besloten hierin één lijn te trekken, het is vanaf vandaag niet meer toegestaan om dit soort (grote of kleine) partijen op Bokt aan te bieden.

Team

Afscheid van...

Helaas moesten we ook deze maand afscheid nemen van twee teamleden. Annash is eerst lid geweest van de nieuwsredactie en heeft in die hoedanigheid veel artikelen gevonden, geschreven en herschreven voor de nieuwspagina van Bokt. Daarna heeft ze als moderator de nieuwspagina's van een andere kant bekeken Knipoog . Tessa heeft als mod van VraagMaarRaak veel werk verzet en geholpen om vragen beantwoord te krijgen. Beiden hadden helaas door een nieuwe baan geen tijd meer over voor Bokt, daarom willen wij ze op deze plek nog een laatste keer bedanken voor hun inzet en tijd, en veel succes met het nieuwe werk!

Nieuwe moderators

Om een aantal weggevallen moderators te vervangen en een aantal groeiende fora goed te kunnen blijven modereren, zijn er deze maand 5 nieuwe moderators aangesteld:
  • Afbeelding - A_lette - voor ON en VN
  • Afbeelding - Mocca - voor PP, SH en RPA
  • Afbeelding - Tamara (was: *Tamara*) - voor JITP en YRT
  • Afbeelding - Tellie - voor LZP, TV en WWW
  • Afbeelding - Uums voor ITP en SPR-ITP
Ze zijn al even bezig, maar ook hier nogmaals heel veel plezier en succes met modereren!

Wijzigingen

Ook zijn er deze maand een flink aantal moderators van plaats gewisseld, en hebben een aantal moderators er een extra forum bijgepakt:
  • Ranja: wordt mod op LZP, stopt op MW
  • Zwartwitje: wordt mod op MW, stopt op DRS
  • Cer: wordt mod op DRS, stopt op VNA
  • Vie: wordt mod op PP stopt op RPA
  • Simmie: wordt mod op EA
  • Berdien: wordt mod op ITP, SPRITP en HAW
  • Judje: wordt mod op LO, VD en GVL-ITP

Wiki

Ook in het Wikiteam zijn wijzigingen: Shadow0 en Marlies1 hebben stuivertje gewisseld: Shadow0 gaat verder als 'gewone' Wikimoderator, Marlies1 neemt haar plek als hoofd Wikimoderator in.

Overig

Topic van de maand

Als topic van de maand vielen wij massaal voor een topic wat hoop geeft aan iedereen die de volgende zin wel eens te horen heeft gekregen op het moment dat ze aan het rijden waren: "En? heb je al wat gevonden??"

Persoonlijk
Neonlight wordt weer pleegmama. Neon is weer drachtig gescanned en verwacht eind april 2009 een veulen van de New Forest hengst Verdi. Verder stonden de wedstrijden deze maand in het teken van kampioenschappen, en Reedhill's Mister Michael heeft keurig de bronzen plak gehaald, en samen met Reedhill's Dancing Queen is hij ook nog eens kampioen in het tweespan geworden. Niet gek voor een 20-jarige! Haha!
Fnanne heeft er een héérlijke trektocht opzitten met Fanja, een verslag is hier na te lezen.
Angela: De zwangerschap gaat voorspoedig! Het kindje groeit goed, en ziet er gezond uit op de echo's Lachen Daarnaast heb ik nergens last van, dus kom maar op met de volgende maanden Lachen
Leo is teruggekeerd vanaf het mooie Lesbos, heeft van de vakantie genoten en kan nu weer met hernieuwde en frisse moed weer aan de slag.
iefke is weer thuis van een heerlijke vakantie in Spanje (en wil zo spoedig mogelijk weer terug No Cheer)
Zwartwitje gaat eind juli weer de trektocht op het Lamoen begeleiden en heeft daar heel veel zin in!
Oscar heeft een nieuwe pc gekocht en kan nu nog sneller klierberichtjes plaatsen Haha!
Olympia heeft ook een nieuwe laptop gekocht en kan nu heerlijk in de tuin bokken als het lekker weer is Haha!
Amanda is druk bezig haar droom waar te maken. Er komt eindelijk een eigen paard/pony!!!
Banjer had in juli een topmaand... de Queen Elisabeth 2, MS Eurodam, MS Maasdam en de MS Rotterdam kwamen voorbij varen Haha!
Teegee is heerlijk 8 dagen naar Malia is geweest met bokker Inkiepinkie en hebben hun best gedaan om zich te gedragen Cool
Sylvia blijft nog een paar daagjes bakken in de Amerikaanse zon. Weliswaar rood, maar het kan altijd erger Vork De vellen hangen er nog niet langs Haha!
delerium heeft eindelijk haar wens om eens in een Twingo te rijden kunnen uitvoeren. Nog wel in een oudroze exemplaar ook Lachen
Maya heeft een nieuwe drukke baan, maar maakt nog graag tijd vrij voor een heerlijke strandrit

Testrecept

Het testrecept van de maand juli was Fusili met tonijn uit de oven
Dit is de link naar het VT-topic: [VT] Fusili met tonijn uit de oven

Over het algemeen vond iedereen het makkelijk om te maken. Daarnaast waren de meningen alleen verdeeld over de tonijn: proef je die nou wel of niet genoeg? De tomatenpuree leek wat overheersend, dus Leo had 2 blikjes tonijn toegevoegd. Oscar gaat het ook nog een keer proberen, maar dan zo dat de tonijn meer te proeven is.

Het gemiddelde eindcijfer voor dit zelfbedachte recept: 7,4 Go jij! Go jij!

Foto van cindybijl:
Afbeelding


Het testrecept voor augustus is binnenkort weer te vinden op Voedertijd.

Wil je meedoen met het bokt-testpanel, geef je dan per PB op bij Kris of Elles, of meld je in het topic op VT.


Tien vragen aan...

Dit is je kans om meer te weten te komen over de mensen-met-een-kleurtje: volgende maand zal Mickey jullie kruisverhoor beantwoorden, rond de 20ste openen we daar weer een topic voor op forumzaken. Hieronder de antwoorden op jullie 10 vragen aan Banjer

De antwoorden op de tien vragen aan Banjer.

Citaat:
Je doet heel veel verschillende dingen met je paard, waarom heb je gekozen voor die bijzondere manieren van met je paard bezig zijn, wat vind je het allerleukste en waarom?

Toen ik Banjer kocht, was ze net 4 jaar en ze had al een flinke rugzak met bagage bij zich zeg maar... ik had geen ervaring met eigen paarden, alleen met manegepaarden en verzorgpaarden... ik ging dus flink de mist in zeg maar... Banjer werd erg stakerig en flegmatiek, totaal tegenovergesteld aan het paard waar ik op had proefgereden... dus ik deed overduidelijk iets fout.
De harde hand-manier sprak me totaal niet aan, dus ben ik op internet gaan zoeken... ik kwam al snel uit bij Natural Horsemanship en dat beviel wel Lachen Een stalgenootje deed aan clickertraining, dus wat lessen bij haar genomen... en zo zijn we ook zachtjes aan met vrijheidsdressuur begonnen Haha!

Wat ik nu het leukste vind, kan ik niet zo 1-2-3 zeggen... ik merk aan Banjer dat ze de combinatie van alles heel leuk vindt... dus de ene dag een serieuze (western-)training, andere keer lekker freestylen, weer een andere keer een buitenrit, springen, haar kunstjes laten zien... dus ik denk dat ik op deze vraag moet antwoorden dat Banjer en ik samen de afwisseling van alles het leukste vinden Lachen

Waarom wil je zo nodig naar het hoge noorden en niet naar een provincie met wat meer zonuren?
haha, dat is een goede Cool Mijn vader is sinds 2 jaar met de VUT. Mijn ouders hadden al een paar jaar een huis daar (= Uithuizermeeden), maar daar waren ze alleen in vakanties en tussendoor zeg maar... nu mijn vader met de VUT is, wonen mijn ouders daar definitief full time. Ik ben er al heel vaak geweest om mijn ouders en mijn honden te bezoeken en ik had al snel steeds meer het gevoel dat ik naar huis ging, als ik eigenlijk op visite ging. De natuur is er mooier, voor Banjer is het daar beter (dichterbij de kust, zomereczeem), ook in de winter is weidegang mogelijk... en mijn meiden en mijn ouders wonen daar al... dit alles bij elkaar optellend, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dus liever naar het noorden ga dan naar het zonnige zuiden Haha!

Als jij in de huid van een filmpersonage mocht kruipen, wie zou dat dat zijn en waarom?
Simpel... de vrouw van Zorro, want dan mag ik met Antonio Banderas zoenen Haha!

Waarom is Banjer voor jou altijd SuperBanjer en niet gewoon Banjer?
Banjer en ik hebben heel veel meegemaakt... ik heb heel veel fouten gemaakt en Banjer heeft me al die fouten vergeven... ze doet alles voor me en we zijn nu een echt goed team... het feit dat ze zo'n sterk karakter heeft, maar daarnaast toch het allerliefste paard van de hele wereld is gebleven... dat maakt haar voor mij SuperBanjer Lachen

Wat zou je nóóit van je leven doen?
Ehm... dat zijn wel een heleboel dingen hoor... Haha! Maar ik zou o.a. nooit parachutespringen, bungeejumpen, etc... ik heb nl. heel erg hoogtevrees... ik zou ook nooit in een vliegtuig stappen... (tenzij ik zeker weet dat het niet gaat vliegen Clown )...

Maar ook rare dingen eten, zoals je mensen op tv wel eens ziet doen bij Fear Factor ofzo... yuk!

wat was je ultieme pennydroom?
die droom is uitgekomen... een eigen paard Haha!

Wat voor invloed heeft Bokt op jou in het dagelijks leven? Hoeveel vrije tijd zal je over houden als Bokt er niet meer zou zijn, en wat zou je gaan doen?
Even 2 vragen gecombineerd... die komen eigenlijk een beetje op hetzelfde neer Lachen
Bokt geeft mijn dagelijks leven structuur en regelmaat... Haha! Ik start mijn dag altijd met de mail checken en Bokt nakijken Haha! Ik eindig de dag ook altijd met Bokt... ik zou denk ik heel veel vrije tijd overhouden als Bokt er niet meer zou zijn... bijna een complete werkweek gok ik zo Haha!

Wat ik zou gaan doen? geen idee... misschien wel actiever worden op andere forums, meer spelletjes doen (ben ook verslaafd aan zoekspelletjes), meer surfen... ohja... en mijn vriend zou wat meer aandacht krijgen *LOL*

Hoe ben je ooit op bokt verzeild geraakt?
Een paar jaar geleden had ik contact met iemand die al op Bokt kwam... ze bleef me aanraden om eens te kijken en me aan te melden... uiteindelijk heb ik me aangemeld en een paar posts gedaan, maar meer niet... tot ik op een gegeven moment bij een baas kwam te werken die het prima vond als ik ging internetten als er niets te doen was.... en na alle kasten al 3x opnieuw te hebben ingericht schoot me ineens Bokt weer te binnen, dus ben ik in mijn vrije uren gaan lezen en posten... en zodoende ben ik eigenlijk "verslaafd" geraakt Haha!

Wat is je grootste blunder op bokt? En daarbuiten?
Op Bokt vallen mijn blunders wel mee geloof ik... hoop ik... Haha! Als ik nieuwe artikelen op de Wiki nakijk, dan corrigeer ik ook wel eens wat typo's.. als ik dat gedaan heb en de pagina opsla, dan kan ik in een klein vakje een samenvatting zetten van wat ik gedaan heb en dat is dan zichtbaar op de pagina... en toen ik dat deed heb ik dus in de samenvatting een behoorlijk stomme typo gemaakt...

Buiten Bokt is mijn leven 1 grote blunder... vergeten wc-deuren op slot te doen, dingen uit mijn handen laten vallen, dingen omstoten, stomme versprekingen... 1 van de grappigste was toch wel toen ik na de opnames van de Duitse "Weekend Miljonairs" nog zat na te praten met de publieksopwarmer, een Duitse jongen waar ik toen een oogje op had... ik pakte een kauwgumpje en vroeg hem of hij er ook 1 wou... "Hey Marco, willst du auch ein Gummi?".... en dat betekend dus "Hey Marco, wil je ook een condoom?" Bloos (kauwgum is geloof ik Kaugummi)

In je profiel staat dat je in de beveiliging zit. Houdt dat in dat je op Bokt ook graag mod zou willen worden?
Nee hoor... op Bokt wil ik beheerder worden Extreme duivel ROFL

Weet je wat het is... beveiligers worden vaak gezien als strenge mensen die de regeltjes controleren en naleven enzo... maar het beveiligingswerk brengt veel meer met zich mee.. je bent ook een gastvrouw/-heer, een aanspreekpunt, een informatieverstrekker... dus niet alleen maar een "moderator voor het echte leven" Lachen
Beveiligers kunnen ook bemiddelend optreden in ruzies... dus eigenlijk is een beveiliger een "moderator" en "Lid bezwaarcommissie" in één Haha!

Leentje_

Berichten: 6062
Geregistreerd: 18-10-05

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:20

Zo ben weer helemaal up 2 date Haha!

ben benieuwd naar de HAW evaluatie Ja
dat topic van de maand is echt goed gewoon *LOL*

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:24

Leuk BBB Haha!

Ik ben weer bij en mijn welbekende vraag is weer beantwoord, dank U Vork
Mij zul je ook niet die dingen zien eten uit Fear Factor hoor,... jakkie Misselijk

Liesje89

Berichten: 9929
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:38

Vera, wanneer ontdekte je dat je compleet ontspoord bent??

Zooo, hier heb je 'm alsnog omdat ik geen vraag had verzonnen Haha!
Hahaha Vork
Je hebt de vragen leuk beantwoord!!


Verder leuke BBB Lachen

CoonArt

Berichten: 23297
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 08:25

Kon het BBB (alweer!) even niet vinden, maar toch! Lijkt me leuk, net zoals bij Banjer: boten spotten. Hoe blijven die grote dingen toch drijven, hè? Haha!

Verder erg leuke BBB, alleen wil het recept niet uitproberen: IK LUST GEEN VIS!

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 08:42

Citaat:
Wat is je grootste blunder op bokt? En daarbuiten?
Op Bokt vallen mijn blunders wel mee geloof ik... hoop ik... Als ik nieuwe artikelen op de Wiki nakijk, dan corrigeer ik ook wel eens wat typo's.. als ik dat gedaan heb en de pagina opsla, dan kan ik in een klein vakje een samenvatting zetten van wat ik gedaan heb en dat is dan zichtbaar op de pagina... en toen ik dat deed heb ik dus in de samenvatting een behoorlijk stomme typo gemaakt...

Buiten Bokt is mijn leven 1 grote blunder... vergeten wc-deuren op slot te doen, dingen uit mijn handen laten vallen, dingen omstoten, stomme versprekingen... 1 van de grappigste was toch wel toen ik na de opnames van de Duitse "Weekend Miljonairs" nog zat na te praten met de publieksopwarmer, een Duitse jongen waar ik toen een oogje op had... ik pakte een kauwgumpje en vroeg hem of hij er ook 1 wou... "Hey Marco, willst du auch ein Gummi?".... en dat betekend dus "Hey Marco, wil je ook een condoom?" (kauwgum is geloof ik Kaugummi)


Need I say more??? Haha! Knipoog

Leuk gedaan weer, leuk om te lezen Ja

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:16

Sans6: dat is idd niet slim... het was al laat toen ik de vragen aan het beantwoorden was Schijnheilig Bloos

Horseydude: ik heb het geluk dat de boten langs mijn werk varen Haha! Haha!

Tieneke

Berichten: 21690
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:20

Een heel leuk BBB! Nieuwe mods: nog eens veel succes gewenst Lachen

Annash
Blogger

Berichten: 26559
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:39

Oh hehe eindelijk, kan ik toch nog een beetje 'team' lezen. Bloos
Mijn werk is echt heel erg leuk, maar ik mis het team ontzettend! Bokt is ineens heel anders zo zwart. Bedankt voor de lieve woorden. Lachen

delerium schreef:
delerium heeft eindelijk haar wens om eens in een Twingo te rijden kunnen uitvoeren. Nog wel in een oudroze exemplaar ook


De mijne ja Haha! Clown

Verder allemaal weer fijne updates, dankje!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:26

Weer helemaal super de update OK dan!

Oude moddies bedankt, nieuwe succes!

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:25

mooie BBB weer!

Daihyo

Berichten: 88073
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 16:34

Goh delerium, dan had je mijn boktblauwe monster ook wel mogen proberen hoor!! Haha!

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:12

Erg leuke BBB weer !

Weer helemaal up to date. Lachen

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:42

Leuke BB. Lachen
Ben zelf ook benieuwd naar het evaluatietopic over HAW. Ja

marleen_88

Berichten: 14083
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:45

Leuk weer om te lezen. Lachen
Ben weer helemaal bij.

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:01

Het was weer erg leuk om te lezen! Haha!

lindake
Berichten: 11269
Geregistreerd: 29-04-07

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 23:46

Leuke BBB Lachen.

Annash en Tessa: nogmaals thanks voor het goede werk hier.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:02

Amanda schreef:
Goh delerium, dan had je mijn boktblauwe monster ook wel mogen proberen hoor!! Haha!

Nee oudroze past beter bij delerium Haha!

Succes nieuwe mods en bedankt mods die stoppen!

En allemaal een kijkje nemen bij de strandrit van Maya Knipoog

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:22

Weer fijn om te lezen.

Kim_89

Berichten: 2846
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Meppel

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:55

Leuk BBB inderdaad weer Cool En met die 7,4 voor mijn recept ben ik wel tevreden, hoor!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 23:44

Het is al weer even geleden dat dit bulletin is gepubliceerd.
Maar ik been weer uptodate. Lachen

Het overlijden van Lotje85 is mij totaal ontgaan.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:15

Leuke BBB weer Haha!
De blundervraag van Banjer heb ik echt onder mijn bureau van gelegen Haha!