Foto's vragen bij E.A.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Foto's vragen bij E.A.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 10:05

Klein ergernisje van mij.
Waarom worden er OVERAL foto's van gevraagd?
Sperriempjes... Je weet toch hoe een sperriempje eruit ziet?

Advertentie van mij: TK, zwart nylon halster, full, nieuwstaat.

"heb je een foto????"

Is toch duidelijk hoe een zwart halster eruit ziet????

Misschien ben ik de enige hoor, kan best, maar ik erger me er af en toe wel aan


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 10:13

Ja, vooral mensen die het overal van vragen zonder dat ze interesse hebben Gaaaap

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 10:57

ja van die kleine dingen hoeft het niet zo vind ik,
maar bijvoorbeeld een zadel of dure deken,dan wil je toch wel even weten wat je in huis haalt.
Ik vraag het meestal via d epb,pas als ik echt veel intresse heb en er bijna zeker van ben dat ik het kopen wil,dan moet voor mij de foto de bevestiging zijn.
Dan zeg je toch dat ze even op divoza o.i.d moeten kijken hoe zoiets eruit ziet?voor de onwetende onder ons

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 11:30

Tuurlijk, met zadels/dekens of ander duurder spul, en natuurlijk paarden, vindt ik het een heel ander verhaal, maar toch zeker niet voor een sperriempje of een bitje?

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 11:55

Ik vind wel dat je eigenlijk van alles een foto moet kunnen zien. Het is toch 2de hands, dan kan er wel nieuwstaat staan, maar wat voor de een nieuwstaat is, is voor de ander al niet goed genoeg meer!

Je weet wel hoe het eruit ziet als ding op zich, maar het gaat er denk ik bij de meeste mensen om in welke staat het is.

Wel irri dat veel mensen foto's vragen van dingen waar ze absoluut niet in geinteresseerd zijn!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:06

Eén plaatje zegt meer dan duizend woorden... Haha!

Bij redelijk standaard dingen zoals sperriempjes of beugelriemen kan ik me voorstellen dat een foto niet nodig is. Maar bij iets als een bitje juist weer wel. Je kunt het wel gaan beschrijven, maar is het ook precies wat de ander zoekt?

En idd zoals Vanda's al zegt gaat het veel mensen ook om de staat waarin het verkeert. Vind ik zelf ook erg belangrijk. Als ik een donkerblauw sjabrak van iemand wil kopen, dan wil ik ook weten of het al vaal is door het gebruik/wassen of dat het nog echt donkerblauw is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:07

Ik denk dat de grootste irritatie vooral bestaat uit het feit dat het vooral mensen zijn die niet eens geinteresseerd zijn die constant om fotos vragen van de meest weirde dingen.

Om fotos vragen kan je natuurlijk doen, ik zou zelf ook wel willen weten wat voor iets ik aanschaf als het 2e hands is. Een foto is daar erg geschikt voor. Maar het is idd erg irritant als mensen (uit verveling?) overal om een foto gaan vragen...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:09

Ik denk ook dat mensen vooral foto's vragen omdat ze willen weten in wat voor staat het verkeert en dat ze geen miskoop doen (want daar zijn vooral Nederlanders erg bang voor Knipoog )
Okay, iedereen weet wel hoe een zwart halster er uit ziet, maar dan kan je ook nog vragen krijgen als: welke kleuren zijn de gespen? op hoeveel plaatsen is hij verstelbaar? zit er iets van een merkje of plaatje op of is hij helemaal zwart? En die vragen kan je in 1 keer vermijden en beantwoorden door een foto te laten zien.
Ik moet zelf zeggen dat ik ook altijd veel waarde hecht aan foto's, maar ja, dat kan ook eigenlijk niet anders als fotografe Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dewii, lina1998, musiqolog, Rupser en 6 bezoekers