kan ik virus hebben?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

kan ik virus hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 21:43

pff ik word deze computer echt zat, eerst de nieuwe msn die het niet deed, nou eindelijk de oude weer, de computer word met de dag slomer en slomer, hotmail doet het ineens niet meer en steeds word er aangegeven dat er te weinig ruimte is op het C station, en dan ruim je hem op en dan zit ik 3 minute op internet en dan komt weer dezelfde melding!
Word er een beetje gek van! iemand een idee waar dit allemaal an kan liggen, word er vermoeiend al die problemen iedere keer! Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 00:13

formateren lijkt me zo....

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 00:16

Heb je al eens gedefragmenteerd? Dat wil ook nog weleens helpen. En je tijdelijke Internet bestanden eens leeggooien eens in de zoveel tijd.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 15:28

ik ben niet zo slim met computers, dus eh wat is formateren en defragmenteren (ofzo?)? Verward

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:12

Formatteren is heel je schijf leegmaken, beetje overdreven denk ik, want dan ben je dus ook echt àlles kwijt, moet je ook windows enzo er opnieuw opzetten.
Defragmenteren kan wel helpen denk ik, dan worden bestanden zo 'geordend' op je schijf, dat ze minder ruimte innemen. Weet het ook niet precies Knipoog Start-Programma's-Bureau Accesoires-SysteemWerkset-Schijfdefragmentatie.
En anders even (grote) programma's eraf gooien die je niet vaak gebruikt.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 21:06

alle programma's die we niet gebruiken hebben we er allemaal al afgehaald, me vader gaat binnekort alles eraf halen en opnieuw erop zetten. hoop dat het helpt!! ben echt een beetje klaar met de computer!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:21

annuh schreef:
alle programma's die we niet gebruiken hebben we er allemaal al afgehaald, me vader gaat binnekort alles eraf halen en opnieuw erop zetten. hoop dat het helpt!! ben echt een beetje klaar met de computer!


formatteren dus Haha!. Lijkt me een goed idee, gewoon backups maken van je documenten en alles. Ik heb het laatst ook gedaan en het ding is ineens een heel stuk sneller en foutloos Haha!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:00

wij hebben dat ook gedaan en onze is ook stukke sneller

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 18:05

oke dan hoop ik dat het bij ons ook werkt!!