Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__manon__ schreef:Mij maakt het niet uit, als mensen dat doen om anderen hun privacy te behouden, vind ik het ok.
Gwen schreef:Ik zou het niet vast op laten nemen in de regels (wéér een regel erbij), maar ik vind het wel een goede tip
. Het leest idd hartstikke irritant, al die letters met puntjes erachter.
Misschien zou dit in het BBB genoemd kunnen worden, en als tip opgenomen kunnen worden naast de regelgeving? Als mensen dat niet lezen of er toch voor kiezen de namen af te korten is dat hun keuze, ook als ze daardoor minder reacties krijgen.
WildWings schreef:Ik erger me daar totaal niet aan, vind het ook niet irritant lezen.
Waar ik me overigens WEL aan erger zijn mensen die een (openings)post zonder hoofdletters typen en verkeerd gebruik maken van interpunctie. Daar zou ik zelf toch eerst aan werken want deze openingspost leest IMO net zo min 'fatsoenlijk' als een post over bijvoorbeeld M. en K. die S. wat hebben aangedaan.
elanor schreef:Ik ga mee met WildWings, heb er verder geen last van. Een bericht zonder interpunctie en hoodletters is veel vervelender lezen.
(Om maar van de schitterende en alom gerespecteerde uitdrukking 'je ergens aan irriteren' te zwijgen.
Iets irriteert je of je ergert je ergens aan.)