[Dienstmededeling] Aanvulling op regels Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

[Dienstmededeling] Aanvulling op regels Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 21:18

Graag willen we jullie aandacht vragen voor enkele wijzigingen in de regels op Eenmaal-Andermaal.

Reageren op topics
O.a. n.a.v. dit topic op FZ hebben we besloten om de volgende wijzigingen door te voeren:

De Topicstarter is verantwoordelijk voor het verstrekken van relevante informatie.
Hierbij kan o.a. de keuze gemaakt worden om geen vraagprijs, foto's etc. in de openingspost te zetten. Het niet noemen van bijv. een vraagprijs blijft toegestaan, echter we zien veel te vaak reacties in de trant van "mag ik de vraagprijs per PB?", "wil je me foto's sturen?" etc., met als reactie daarop "ik heb je een PB gestuurd".
Dit soort reacties zijn in onze ogen totaal overbodig.
Degene die informatie wil hebben, kan immers zelf een PB sturen aan de Topicstarter.
De topicstarter kan dan weer reageren op deze PB, en de info dat er een PB verstuurd is, is niet relevant voor het topic.
Dit soort reacties zullen voortaan dan ook zonder tegenbericht verwijderd worden.

Ook de melding "ik heb getemd" is niet relevant voor een topic en wordt dan ook verwijderd, hoewel we het natuurlijk wel heel erg prijs stellen als er getemd wordt! Echter dit hoeft niet in het topic genoemd te worden.

Foutief geplaatste topics op EA

Omdat het helaas veel te vaak voorkomt dat er advertenties geplaatst worden die niet aan de regels van EA voldoen (bijv. te snel herplaatsen, op het verkeerde forum plaatsen etc.), hebben we besloten om hier nog strikter op te modereren en (indien nodig) ook consequenties te verbinden aan foutief geplaatste advertenties.

Een bokker die een advertentie plaatst die niet aan de regels van EA voldoet, krijgt een sturende PB om kenbaar te maken wat er niet in orde is met zijn/haar advertentie.
Mocht het wederom voorkomen dat er een advertentie geplaatst wordt die niet aan de regels voldoet, dan volgt nogmaals een sturende PB met het uitdrukkelijke verzoek om de regels van EA goed door te lezen.
Indien het binnen een termijn van 6 maanden meer dan 2 keer voorkomt dat een advertentie niet aan de regels voldoet, dan zullen we deze gebruiker een OW (Officiele Waarschuwing) sturen.
Uiteraard hopen we dat het niet zover hoeft te komen en dat iedereen zich netjes aan de regels houdt Lachen

Bovenstaande wijzigingen zullen we per 1 oktober a.s. door gaan voeren.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [Dienstmededeling] Aanvulling op regels Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:20

fijn Oscar... Lachen Denk dat het een hele verbetering zal zijn... Lachen

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:38

Fijn. Ik zie nu vooral op EA-overige dat veel mensen meerdere topics plaatsen voor spullen. Misschien dat daar nu ook meer op kan worden gelet. Op EA alles voor paarden en ruiter gebeurd dit vrij weinig heb ik opgemerkt.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:26

Lijkt mij een goede doorvoering Ja OK dan!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:32

Geweldig iets Ja
*gaat fanatiek Temmen op off-topic reacties Haha! *

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 21:19

Ech dit stond toch eerst op slot of niet Lachen

Mijn zegje heb ik al gedaan en nu word ik een spy Haha!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 22:44

Wat goed dat er meegedacht wordt OK dan!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:00

Goed dat er werk van is gemaakt!