Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Careano schreef:Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.. Ik zit hier nu zo'n 2 jaar, en ik durf soms niet eens meer topics op HAW, of andere vraag-topics te plaatsen, omdat je eigenlijk toch al weet wat voor rare reacties je krijgt.
Serieuze topics zijn er niet veel meer. En als het serieus bedoelt is komt er wel iemand de boel verzieken in het topic..
joelledsr schreef:Ik merk ook echt dat er in de paardenwereld erg wordt neergekeken op bokt. Het imago is toch wel erg achteruit gehold en dat is denk ik ook wel een reden dat het ene na het andere paardenforum zich op internet vestigt met als doel een informatief en kleinschalig forum te zijn.
Gwen schreef:Tuurlijk veranderen dingen, en nee, dat is niet altijd leuk, vooral als je het anders gewend bent. Nu het vakantietijd is schieten de 'fun'-topics nog meer als paddenstoelen uit de grond dan anders (TeMknop gebruiken!) en lijken mensen soms nog lichtgeraakter dan normaal.
Máár, het is niet meer dan een normaal gegeven in het leven dat dingen veranderen, ontwikkelen, en dat je uit bepaalde dingen groeit. Ook zelf ontwikkel je je, verander je, word je ouder, hetgeen soms een positieve ontwikkeling is, soms niet. Dat vinden mensen ook niet altijd leuk(en daar bedoel ik uiteraard niet jouw persoonlijke ontwikkeling mee, hè, die ken ik niet eens
).
Kijk maar eens naar je eigen zinnetje, over het feit dat je nu wel snapt wat er toen gezegd wordt. Dat geeft al aan dat je zelf ook verder gegaan bent, veranderd bent.
Wat het rellen betreft: tja, de meningen zijn er over verdeeld wie de rellende Bokkers precies zijn, geloof ik, maar die zitten zowel tussen de oudere de nieuwe garde Bokkers. Ook de felle reacties zijn van alle tijden, het zijn echt neit alleen nieuwere Bokkers die zo fel reageren. Wel is het zo dat destijds de groep veel kleiner was, en veel meer mensen elkaar persoonlijk kenden. Echter, áls het dan op ruzie uitdraaide, dan was het ook meteen voor een goeie
, waar vervolgens dan weer een hele club van smulde.
Wat het aantal onzintopics betreft: er zijn zoveel meer gebruikers dan toen, dus ook veel meer van die onzintopics. En ja, die zijn vaak erg irritant, maar nogmaals, tem er alsjeblieft op.
Om nu weer een topic te openen hoe ongezellig Bokt wel niet is, tja, daar wordt het naar mijn idee niet gezelliger van.