Goede en minder goede.
Maar bokt was wel een forum waar ik altijd keek, berichten plaatste, contact legde met mensen.
Een plek waar ik mijn verhaal kwijt kon, waar ik van alles kon lezen, vrienden heb gemaakt, enz.
Het was altijd gezellig.
De laatste tijd vind ik het steeds minder worden. Ja, bokt is groot, maar dat hoeft geen probleem te zijn.
Maar ik heb het idee dat eerlijkheid niet meer zo gewaardeerd wordt.
Als je je mening wilt geven moet je het 100x over lezen en in fluweel verpakken omdat je misschien wel eens iemand zou kunnen kwetsen.
En dan nog risceer je een OW.
Daarnaast heb ik niet het idee dat er 1 lijn wordt getrokken in het geven van OW's. Sommige mensen kunnen een hoop uithalen voor ze een OW krijgen, terwijl een ander er zo 1 te pakken heeft.
Wat mag nou wel en wat mag nou niet?
Kritiek op het boktbeleid mag absoluut niet, daar ben ik wel achter.
Waarom dan dit topic, want ik riskeer er tenslotte een OW mee.
Omdat ik mensen onterecht een OW zie krijgen omdat ze een eerlijke mening zie geven, maar ook omdat ik anderen rellen uit zie lokken of opmerkingen zie maken die zwaar kwetsend zijn terwijl daar imo weinig mee gebeurd.
Het is zo krom en zou zo anders kunnen. Als er maar duidelijkheid is en dat is er niet.
Boktregels zijn er en die zijn ook nodig. Maar waarom is die ene lijn er dan toch niet?
Verder heb ik het idee dat er een soort van vriendjespolitiek heerst. En daarmee bedoel ik niet dat wanneer je een mod kent je minder kans op een OW zou hebben.
Maar ik heb wel het idee dat een minder bekende bokker of een bokker die nog niet zo heel lang lid is eerder "gepakt" wordt dan iemand die al lang op bokt zit, veel berichten heeft en bekend is. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Dit topic is absoluut geen uithaal naar het boktteam of wat dan ook, maar een bericht van iemand die slecht tegen oneerlijkheid kan