Berichten van iemand zoeken: aantal klopt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Berichten van iemand zoeken: aantal klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 19:54

Op zoek naar een oud bericht van mezelf kwam ik het volgende tegen:
Ik heb iets van 4600 berichten geplaatst. Als ik de zoekfunctie gebruik met mezelf als auteur bij 'zoek op auteur' en verder niets invul, dan vind ik er maar iets van 2600, 2000 minder. Waar zijn die gebleven? Heeft dat iets te maken met 'oud' en 'nieuw' bokt ofzo?
Als ik in een profiel klik op 'zoek naar alle berichten van...' dan klopt het aantal ook niet, al scheelt het een stuk minder dan die 2000 van de zoekfunctie, stuk of 10 ofzo.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:43

ik heb dat met pb's, voor ik in mijn pb-box ging opruimen wou ik veen belangrijke dingen zoeken, indertijd had ik weet ik hoeveel pb's van mijn verzorgster staan, ik zoek op haar naam en krijg er.....2

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:44

Het zoeken bij PB's geldt alleen voor de tekst en het onderwerp van het bericht, niet voor de naam. Hmm, is misschien wel handig om dat te doen. Zal er wel eens naar kijken als ik tijd heb.

Het zoeken geeft idd niet al je berichten terug. Geen idee hoe dat komt, zal er wel eens naar kijken. Lijkt er iig op dat de index voor het zoeken niet helemaal compleet is. Probleem is dat het nogal lang (tig uur) duurt om die index weer helemaal op te bouwen Scheve mond