Klopt, http://www.bokt.nl/forums deed het niet en kon je dus ook niet posten De voorpagina deed het wel, net als eigen berichten en actieve berichten, maar de rest niet. Beetje vaag
Ik weet het ik kon daarnet ook niet posten en ook geen PB's versturen Bokt heeft er bij mij ook een tijdje uitgelegen...
poehh ik vind het wel uit de hand lopen nu er is wel vaak iets mis :S maia ze zullen wel hun best doen maar dit is gewoon balen
Ik zat ook al van 'huh?' maar gelukkig kan ik weer posten. Ik kon wel overal komen, behalve in de forum index..
runningkawa schreef:je kon wel temmen Dat heb ik uitgeprobeerd Je wilt toch niet zeggen dat we direct allemaal een dikke OW aan onze kont hebben?
..ja, die kans zit er dan natuurlijk wel in Zomaar proberen te posten, terwijl dat niet kan...is niet niks natuurlijk
Als je bij anderen berichten wilt bekijken? Nou bij mij niet hoor... Alleen mn eigen berichten doet het!
Ik kan de berichtn van andere ook niet bekijken!! Ik kan wel gewoon in de forum index komen, en mijn eigen berichten doet het ook.
Oh sorry, ik dacht dat je het over je eigen berichten had Nou kijk ik ook niet zo vaak naar andere mensen hun berichten dus dat scheelt..