Langs deze weg wil ik iedereen even meedelen dat ik mijn moderatortaken vanaf nu definitief naast me neer leg.
Er zullen velen wel gemerkt hebben dat ik de laatste niet tot nauwelijks online ben geweest, nog weinig heb uitgevoerd en mijn taken stilletjes aan al werden overgenomen door andere moderators. Ik heb de redenen hiervoor uitvoerig besproken achter de schermen. Het hoe en waarom de dingen zo gelopen zijn behoort tot mijn privéleven. Ik heb het team van bokt ingelicht over bepaalde zaken, zij weten wat er aan de hand is, dat is voldoende.
Door deze omstandigheden heb ik na lang nadenken en overwegen toch besloten dat ik momenteel te onregelmatig leef en mijn verantwoordelijkheden gewoon niet kan opnemen.
Ik wil nogmaals benadrukken dat de hele oorzaak zich niet op het forum afspeelt maar daarbuiten. Ik heb een mooie tijd gehad achter de schermen en ik wens iedereen er voor de rest veel geluk toe. Met pijn in het hart neem ik afscheid, wat als de kaarten anders gelegen hadden dan had ik dit topic nooit geopend. Nu ontbreekt mij echter de moed en vooral de motivatie om me voor 100% in te zetten voor het forum en te mengen in de discussies over het beleid. Ik wil ze achter de schermen iig bedanken voor het luisterend oor dat ze geboden hebben, het heeft echt opgelucht.
Back to black dan maar