Jeugd in the picture, leeftijd omlaag?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IceEva

Jeugd in the picture, leeftijd omlaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 11:13

Ik ben 15 jaar en ik word pas eind dit jaar 16. Ik moet dus mijn ITP foto's bij Jeugd ITP plaatsen. Ik vind dat de leeftijdregel best 1 jaar omlaag mag. Want er zijn genoeg kinderen van 14/15 die wel serieuze en vriendelijk foto's kunnen plaatsen en graag serieus commentaar willen met ook een eigen pony. Het hangt er natuurlijk niet vanaf dat je een eigen pony moet hebben om serieuze foto's te plaatsen maar dat even terzijde. Knipoog
Jeugd ITP loopt ook niet zo goed als normale ITP en je krijgt dus ook weinig reactie's, wat toch wel jammer is. Of reactie's als: Wat een schatje!!!!!
Ik wil hier niemand aanvallen maar vind gewoon dat het leeftijd best 1 a 2 jaar omlaag mag. De regel zal er wel niet voor niks zijn en uit topics zal wel opgemaakt zijn dat 15 jaar nog in JITP thuishoort maar ik wil het toch voorleggen.
Of anders dat je zodra je 15 bent gewoon je foto's bij ITP mag plaatsen en niet pas als je 16 word?

Groetjes Kimmy

_R_G_

Re: Jeugd in the picture, leeftijd omlaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:14

idd
ben t daar helemaal mee eens!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:16

Ik ook Nagelbijten / Gniffelen

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:17

Ja die reacties bij JITP zijn heel nutteloos af en toe.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:22

Ik vind dat het zo gelaten moet worden, als de leeftijd nu omlaag gaat willen de mensen van 14 jaar dat zij dat ook bij ITP mogen posten en dan kan het net zo goed helemaal afgeschaft worden.
Niet alleen bij JITP zijn de reacties af en toe nutteloos, bij ITP heb je dit net zo goed Ja

Is een jaartje wachten dan echt zo erg?

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:29

Ook mee eens,
Ik probeer meestal nog wel mijn foto;s op de gewone ITP te zetten omdat het anders voor mij tog geen zin heeft want op JITP krijg je vaak alleen maar van die 'penny' reacties. Vaak word het topic dan al binnen +/- een half uurtje op slot gezet.
Ik denk dat weinig mensen die op de middelbare school zitten dus denk aan 14/15 jarige niet meer met hun shetlander aan het tuttelen zijn maar ook vaak serieus bezig zijn (dat is dan mijn ervaring).
Er zijn ook heust nog wel een paar 14/15-jarige tussen die nog wel lekker aan het tuttelen zijn (met alle respect daarvoor)
Dus vind ik dat een goed voorstel dat je tot je 16e bij JITP mag posten en vanaf 14/15 bij de gewone ITP. Dan hebben ze een stuk minder topics op slot te doen van de eigenwijse 14/15 jarige die wel op ITP plaatsen Knipoog . Maar alleen een enkeling topics van de topics die daar niet thuis horen

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:30

Uh ja.. en dat wil zeggen dat ik als 12jarige alleen maar penny-dingen kan doen? Ik ben 12, en ik kan toch ook sirieus posten?

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:31

Het gaat mij niet zo zeer om de nutteloze reacties, maar je topic loopt écht voor geen meter op JITP en dat vind ik persoonlijk heel jammer. De mods zeggen wel: "Je topic staat langer in de spotlights", daar hebben ze volkomen gelijk in, maar nu krijg je maar 8 reacties en op ITP 3 pagina's. Tja, waar doe je het dan voor?

En ik ben wel 14, maar heb echt totaal geen behoefte aan een 'apart hoekje voor de jeugd' en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Dus wat mij betreft gaat niet de leeftijdgrens omlaag, maar heel dat JITP weg. Of een regel dat je zelf mag kiezen waar je een topic maakt (aangezien er blijkbaar toch bokkers zijn die wel behoefte hebben aan een 'apart hoekje voor de jeugd') En als iemand geen fatsoenlijk topic kan maken, wordt er gewoon door een andere bokker getemd en wordt daar iets mee gedaan.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:32

sronnie schreef:
Ik vind dat het zo gelaten moet worden, als de leeftijd nu omlaag gaat willen de mensen van 14 jaar dat zij dat ook bij ITP mogen posten en dan kan het net zo goed helemaal afgeschaft worden.
Niet alleen bij JITP zijn de reacties af en toe nutteloos, bij ITP heb je dit net zo goed Ja

Is een jaartje wachten dan echt zo erg?

Ik vind dat de meeste 15 jarige anders wel een nette reactie kunnen plaatsen en ook nette topics.
Dus ik snap jou argument niet echt
en nu zeuren tog ook de 15-jarigen dat ze bij ITP willen , als het dan straks voor de 14-jarigen de leeftijdsgrens is zullen die ook weer zeuren dus dat hou je altijd wel

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:39

Het gaat er helemaal niet om wat je met je paard aan het doen bent op welke leeftijd.
Er zijn ook volwassenen welke lekker tuttelen met hun paard dus ik denk dat het beter is dat volledig buiten beschouwing te laten.

Deze leeftijdsgrens is niet voor niets getrokken, de jeugd heeft nou eenmaal een eigen plekje op bokt en ik hoop dat dit zo blijft.
En inderdaad er zullen altijd mensen blijven zeuren maar dan zou nu alleen JITP worden verlaagd qua leeftijd, is het dan de bedoeling dat alles verlaagd wordt?
Want dan krijg je wel als gevolg, mensen willen dat ook op hun 15e mogen posten bij LZP etc etc.

Edit: Spellen en een fatsoenlijke zin maken blijft een hele opgave Knipoog
Laatst bijgewerkt door Nijn op 25-03-07 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:44

sronnie schreef:
Het gaat er helemaal niet om wat je met je paard aan het doen bent op welke leeftijd.
Er zijn ook volwassenen welke lekker tuttelen met hun paard dus ik denk dat het beter is dat volledig buiten beschouwing te laten.

Deze leeftijdsgrens is niet voor niets getrokken, de jeugd heeft nou eenmaal een eigen plekje op bokt en ik hoop dat dit zo blijft.
En inderdaad er zullen altijd mensen blijven zeuren maar dan zou nu alleen JITP worden verlaagd qua leeftijd, is het dan de bedoeling dat alles verlaagd wordt?
Want dat krijg je dan wel als gevolg, mensen willen dat ook op hun 15e mogen posten bij LZP etc etc.

hier ben ik het mee eens..
er moet ergens een grens getrokken worden en of je het nu wil of niet, op je 15e behoor je gewoon nog tot de jeugd..
16 vind ik een mooie leeftijd, die wordt in de maatschappij namelijk ook op deze leeftijd getrokken.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 11:49

__KELLY: Dat vind ik ook een erg goed idee. Gewoon tot je 16e mogen posten bij JITP als je behoefte aan hebt, je eigen hoekje dus en vanaf je 14/15 ook bij ITP mag posten, dat daar dan je keuze vrij in is.

Ben het ook helemaal met Ymke eens! Ik heb totaal geen behoefte aan een ''eigen hoekje'' en zoals ik hier hoor zijn er meerdere die dat niet hebben.

@Winandaa_: Nee dat wil ik helemaal niet zeggen, er zullen er vast ook een aantal van 12 jaar zijn die serieus bezig zijn met hun pony en daar ook serieuze en nette foto's van kunnen plaasten. Daarom mag van mij heel dat JITP weg. Wil je foto's plaatsen dan kan dat gewoon op een serieuze, nette, vriendelijk manier en anders kan er altijd een mod gewaarschuwd worden. Niemand ziet toch graag onvriendelijke foto's?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:51

Helemaal mee eens sronnie.

Je hebt het zo verwoord dat ik er niets meer aan toe te voegen heb Nerd

Ik vind het dus ook onnodig, om nou een jaartje te wachten is toch niet zo erg, zet een linkje in je onderschrift ofzo Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:52

Dus jullie willen dat dan alleen nog 12 en 13jarigen in JITP posten?
Hoeveel zijn dat er dan nog?
In mijn ogen heeft dit weinig zin,...

We kunnen de grens ook omhoog trekken tot de 18 Duivel
Meer actieve posters, en de officieële grens van volwassenheid hier in Nederland Knipoog

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:53

Cyntje schreef:

Meer actieve posters, en de officieële grens van volwassenheid hier in Nederland Knipoog

Maar dan moet het geen junior meer heten Tong uitsteken

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:53

sronnie schreef:

Want dat krijg je dan wel als gevolg, mensen willen dat ook op hun 15e mogen posten bij LZP etc etc.

Mee eens ! Haha!
Ik ben zelf nog een paar jaar jonger dan 16 en ik kan ook gewoon serieus zijn en ik geef ook niet alleen maar Penny reacties.
Het reactie nivo op JITP of normaal ITP is dus helemaal niet zo verschillend ! De leeftijd op JITP veranderen zou ik dus zeker niet doen, dan krijgen we volgende week iemand die 14 is en die de leeftijd wil veranderen omdat die weer persee wil antwoorden op normaal ITP, jij word bijna 16 maar het is misschien ook wel een beetje zo dat je de leeftijd omlaag wilt omdat je graag nu op ITP wil plaatsen niet ? Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:54

Antwoorden bij ITP mag gewoon hoor (toch Tong uitsteken?), alleen geen topics openen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:55

Dniesjj117 schreef:
Cyntje schreef:

Maar dan moet het geen junior meer heten Tong uitsteken

jonkies dan Duivel

miilou_

Ik vindt het een goed voorstel, want ik heb het idee dat mensen bij het JITP toch minder serieus worden genomen qua tips.
Je krijgt dan veel reactie's van wat een leuk ding en veel succes! leuke reactie maar wat heb je eraan als er daar nog 20 van staan?? Ja
Dus ik denk dat het wel eens in overweging genomen moet worden dat je ook vanaf 15 jaar bij het gewone ITP mag posten.

Harvest_Moon

idd antwoorden wel alleen je topics moet je bij JITP openen netzoals op CB en UK Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:56

Om eerlijk te zijn merk ik geen verschil. Ik kom op topics door te kijken bij home waar recent op wordt gereageerd, en zo kom ik op ITP én JITP en ik reageer op beide fora hetzelfde.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:57

Ik denk dat de jeugd eens in overweging moet nemen om er samen wat aan te gaan doen.
Bij CB kunnen jullie elkaar er op wijzen dat er een nuttige/inhoudelijke reactie moet worden gegeven, het lijkt mij dat de mensen die hier lopen te ''klagen'' prima dit kunnen toepassen bij JITP?

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:58

sronnie schreef:
Ik denk dat de jeugd eens in overweging moet nemen om er samen wat aan te gaan doen.
Bij CB kunnen jullie elkaar er op wijzen dat er een nuttige/inhoudelijke reactie moet worden gegeven, het lijkt mij dat de mensen die hier lopen te ''klagen'' prima dit kunnen toepassen bij JITP?

dan wordt dat 1 week gedaan, en dan komen toch weer dezelde reactie's als voorheen!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:06

Niet als een mod daar een beetje op let Vork

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:22

miilou_ schreef:
sronnie schreef:

dan wordt dat 1 week gedaan, en dan komen toch weer dezelde reactie's als voorheen!

Verbeter bokt, begin bij jezelf zou ik zeggen.

Ik vind persoonlijk jullie houding nou ook niet echt zo geweldig, jullie klagen wel maar dingen die worden aangedragen of kritiek puntjes wordt gewoon helemaal niets mee gedaan of het is niet goed genoeg.
Je kunt ook gewoon met z'n allen proberen er wat van te maken i.p.v. nu al zo'n negatieve houding aan te nemen.