Bij inloggen een window met een buitenlandse taal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Bij inloggen een window met een buitenlandse taal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 12:00

Verward

Als ik inlog onder mijn inlognaam dan krijg ik elke keer een window wat bestaat uit een titel, koptitel, lead, etc met een buitenlandse taal. Het lijkt enigszins op het Zweeds,maar het is het niet. Ik kan eigenlijk helemaal niks, want ik weet niet welke knop waarvoor dient. Een beetje vreemd, maar misschien heb ik tijdens het aanpassen van mijn profiel een verkeerde language ingedrukt. Niet dat ik weet waardat zit of zo Verward

Ik krijg meldingen zoals: Hap nje teme te re, Titulli (titel), Permbajtja e masashit, Mundessite (hoofdsite?), Disaktivizo HRML ne kete mesazh. Veel al met umlaut, maar die kan ik vanuit deze comp. niet instellen.

Hopelijk kan je mij helpen om dit op te lossen of wat moet ik doen om het om te lossen?

Alvast hartelijk dank voor de moeite.


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:06

Je moet dan even naar je profiel gaan, dat het het 1ste knopjes op de 2de rij knoppies bovenin je scherm.
Dan scroll je helemaal naar beneden naar het einde van de pagina.
Je moet dan in het 1 na laatse kopje (die met al die ja en nee vragen) het bovenste uitreklijstje kiezen. Dat is de forumtaal. Daar kies je dan voor Dutch. Als je meer uitleg nodig hebt, ik ben erg geduldig Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

THX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 12:13

Je raadt het nooit, maar het was Albanisch dat het was:?

Nooit geweten dat hun taal ook redelijk wat bekende woorden heeft voor ons Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:17

En alweer iets geleerd vandaag Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers