Ik mis wat bij naam en usericon...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48118
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 21:51

Oooo , dus elke handeling telt ?

Weer wat geleerd.
Als iemand dus bv. aan het multi-tasken is en z'n bokt-venster even links laat liggen , dan zie je 'm dus niet Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:00

Als die persoon 5 minuten niets doet op Bokt dan verdwijnt ie inderdaad uit de lijst.

Door hoe HTTP werkt (het protocol dat onder het WWW ligt) is het voor de server niet mogelijk om te zien of iemand toevallig nog een Bokt pagina open heeft staan. Enige dat de server ziet is dat iemand een pagina ophaalt of iets richting Bokt stuurt..

pmarena

Berichten: 48118
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:04

Hmmm ?

Maar volgens mij zag ik dan wel op dat moment de naam van die persoon schuin staan bij de reacties in de topics ?

Ik kan me een paar keer herinneren dat ik die schuine naam zag , en dan bij de Forum-index onderaan keek en die bokker daar niet als actief bijstond.... dat kan dan eigenlijk niet ??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:08

Eeeh, nee, dat kan eigenlijk niet. Die lijst en het schuin worden komen uit precies dezelfde lijst met users..
Kan zijn dat die persoon net uitlogde tussen het moment dat jij het topic bekeek en het moment dat je terug was op de hoofdpagina?

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 14:23

Marsje schreef:
Ja, het geslacht onder de gebruikersnaam is geen gek idee. Zo ontstaat er ook geen verwarring meer rond mijn nickname. (komt bij sommigen nogal vrouwelijk over)


Tja, misschien moet je dan aan BartVB vragen of hij er MarsMannetje van wil maken Haha!