Ik had een probleem en de link is ineens weg Volgens mij staat die nu in vraagbaak? Maar ik kan daar niet posten! Waarom eigenlijk niet? Ik kan alles zien maar niet posten in mijn eigen bericht, ben ik gek ofzo?
Ja, moet ik die dan eerst even maken dan? Maar waarom kan ik niet meer antwoorden in mijn eigen bericht? Da's toch stom! Ik heb een probleem en nu kan ik niet meer antwoorden Doe ik iets fout?
Ik vond het redelijk stom om die link te laten staan, om eerlijk te zijn. Weet je zelf ook wel, lijkt me. En voor de rest zijn de regels nu eenmaal zo. Pech.
Ik heb enkel het vermoeden dat er iets mis is met die link, daarom heb ik die gepost Weet er iemand wat ermee aan de hand is? Mijn PC is echt naar de kloten, ik zit nu op een laptop van een vriend mocht iemadn het weten, graag!
Het was erg dom om zo'n link openbaar neer te zetten, met of zonder opzet. Je zegt dat je er wel kunt lezen, waarom blijf je dan hier reacties plaatsen en zoekt geen hulp bij de aangeboden linken ? Jij kunt hier geen hulp vinden om dat probleem op te lossen ( Paardenforum ) , dus geef ik je drie linken waaruit je er eentje kunt kiezen en daar een log te plaatsen. Dat is de enige manier voor jou om je computer weer op de rails te krijgen. Bluemedicine Hijackthis ASO
Als je daar niet gaat posten dan verdenk ik je juist van opzet m.b.t plaatsen van deze gevaarlijke link. Doe er je voordeel mee.
Op 1 van die securityfora's lid worden en daar de log plaatsen. ( dat staat daar tenslotte duidelijk geschreven ) en dan helpen zij jou daar verder met je virus.