Ik ben bang dat ik nu ook zelf het slachtoffer ben geworden. Ik heb in goed vertrouwen een pakket t.w.v. 25 euro opgestuurd, maar tot heden nooit het bedrag van de betreffende Bokster ontvangen. Het is inmiddels weer langer dan een maand terug, dus de hoop dat het geld er nog komt is al een beetje vervlogen. Ik heb diverse PB's haar kant op verstuurd, maar kreeg op de laatste twee zelfs geen antwoord meer, dus ik heb nu besloten (omdat ik natuurlijk een bedrijfje run) het incassobureau in te schakelen. Ik hoop uiteraard, dat zij eerder bereid is om over de brug te komen met de centen, want zulk relatief kleine bedragen kunnen hoog oplopen bij deze bureau's.
Als ik de berichten terug lees van de betreffende Bokster zie ik ook dat zij 'wild om zich heen aan het bieden is' op andere artikelen en zelfs al wat 'deals heeft gesloten'

Misschien zijn er meer mensen het slachtoffer geworden van deze praktijken (misschien ook wel van deze specifieke Bokster), maar nu heb ik geen mogelijkheid dat te achterhalen. Is zo'n lijst met ervaringen geen idee? Op Ebay kun je mensen 'beoordelen' op hun betrouwbaarheid, misschien is dit ook een ideetje voor Bokt. Voor klanten zowel als verkopers? Het zou het 'eenmaal, andermaal' gedeelte van Bokt in elk geval een stuk veiliger maken.