onderschrift

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar, Olympia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

onderschrift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 15:51

GRRRRRRR, ik word nu echt oprecht gek!

Ik wil mijn onderschrift veranderen, en dat zal gebeuren ook. Ik heb een leuk tekstje en alle tekens (dus ook html-tags en bbcode) bij elkaar inclusief spaties is 110. Nu zegt 'het' (bij deze onzijdig verklaard) dat mijn onderschrift te lang is! Ik heb 3 regels, 110 tekens en nu gaat het zeiken? Wat is dát nu weer? Ik heb al eerder deze fout gehad en toen was mijn onderschrift iets aan de lange kant, toen kon ik door het verwijderen van 2 tags (italian) wel mijn onderschrift plaatsen. Ik vind het echt absurd, die van toen heb ik niet nageteld, maar dat zijn volgens mij ook nog lang geen 255 tekens...

Alsof ik hier gek ben zeker! Ik douw het hem door z'n strot! Slikken zal ie het!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 15:53

ok, met een kleine aanpassing heeft het het nu wel gepikt... maar waarom het eerst niet ging?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 15:58

ff kijken, nu heb ik er 255

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 15:59

hey, dat past ie aan, ook wel logiessss

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 16:01

mijn ouwe was dus op z'n max 214 tekens en zoals ik m erdoor kreeg 204... klopt dus echt van geen kanten!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie