Ann schreef:Sundancer schreef:En.... Als Bokt geld gaat vragen voor het enteren van de site, hebben de gebruikers ook meer rechten imo.... Toch?
Waarom? Als ik maandelijks of jaarlijks een bepaald bedrag zou moeten betalen om te bokken, hoeven er geen rechten aan verbonden te zijn voor mij.
Als je betaalt ben je klant en kan/mag je eisen dat de boel functioneert. Je creëert dan een bepaalde verplichting tot het leveren van een product. Dat jij als klant zijnde niet de intentie hebt gebruik te maken van dat recht zegt niet dat anderen dat ook niet zullen doen.
Ann schreef:Met een betaald Bokt krijg je waarschijnlijk wel dat er wat oudere, serieuzere bokkers blijven hangen. Maar dat hoeft op zich niet verkeerd zijn, vind ik.
Dan sluit je dus op voorhand al een hele groep gebruikers (op basis van hun leeftijd) uit die nu wel hun plekje op Bokt hebben gevonden. Dat vind ik niet terecht en eerlijk.
Nee, ik vind Bokt leuk maar niet zo leuk dat ik verplicht zou willen worden om te betalen om op het forum te kunnen blijven komen.