Wat mis je op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 12:59

BartVB schreef:

Uploaden van avatars zou ik op zich wel kunnen overwegen.. Hmm. Zal ik wel eens over nadenken Haha!

Onderschriften blijven zo.. Het is echt zwaar irritant als mensen plaatjes in onderschriften gaan gebruiken of als je onderschriften krijgt die groter zijn dan de rest van de posting..


ja dat klopt toen had je van die hele grote smilies enzo.

hopelijk kan dat uploaden van die avatars dan wel Scheve mond


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Wat mis je op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:49

BartVB schreef:
Wat mis je op Bokt?

De mogelijkheid pb's door te sturen (liefst in batch) naar je e-mail adres. Of beter nog, een pop3/imap connectie maken naar je berichtenbox en zo de pb's op halen in je eigen e-mail client.

Hoef je je nooit meer zorgen te maken dat je box vol raakt, of dat je meeltjes per ongeluk verwijder die je wilt bewaren.

Amor Vincit Omnia

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:50

Ik wil dat de Paint Horse tot de rassen worden gerekend in je profiel! Boos! Ik heb Heike er al over gepbt, maar die reageert niet...misschien vakantie ofzo Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 20:07

Meer smileys.Zeker een smiley zoals msn heeft,zo een met rode wangetjes Knipoog .Maar dan wel in plaats van een 'zielig' mondje *:(* een 'happy' mondje *:)*

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:46

Is het mogelijk om net zoals de vloekwoorden dat je als iemand -tjuh tiept dat het -tje wordt of dat het vervalt. Zou zoiets ook bij de usernamen kunnen dan voorkom je ook die -tjuh namen zoals schatjuh etc.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

nieuwe dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:22

hoi, ik ben heel tevreden met bokt, maar foto`s uploaden is (voor mij) een ramp, daar kan misschien wat aangedaan worden, verder doorgaan zoals het nu gaat. Party!!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 19:15

Yootha schreef:
Is het mogelijk om net zoals de vloekwoorden dat je als iemand -tjuh tiept dat het -tje wordt of dat het vervalt. Zou zoiets ook bij de usernamen kunnen dan voorkom je ook die -tjuh namen zoals schatjuh etc.


Verward Boos!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 20:05

Irisjuh"]
[quote="Yootha schreef:
Is het mogelijk om net zoals de vloekwoorden dat je als iemand -tjuh tiept dat het -tje wordt of dat het vervalt. Zou zoiets ook bij de usernamen kunnen dan voorkom je ook die -tjuh namen zoals schatjuh etc.


Verward Boos!
[/quote]

Mij maakt het zoveel niet hoe usernamen worden gespeld. Ik vind MSN - taal echter wel zeeeeer irritant. In dat opzicht geef ik Yootha dus gelijk.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:18

Misschien een lijst met die vloekwoorden die verandert worden, want ik zou écht niet weten wat poedersuiker is Haha! (nog noooit van gehoord!)

pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:03

Ik vind het wel jammer dat als je van onderschrift veranderd , dan meteen al je oude postings ook van het nieuwe onderschrift voorzien worden.

Het is wat leuker voor de afwisseling als het onderschrift niet meer veranderd wordt van een eenmaal geplaatst bericht ?

pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:12

O ja , en dat de mogelijkheid er is om ten alle tijden een berichtje dat je gepost hebt te verwijderen . Bv. bij dubbelpost wel handig !

Ook dat je een topic zelf op kunt heffen als je je antwoord hebt of er irritant gereageerd wordt , maar dat is natuurlijk weer niet leuk voor de andere bokkers omdat er wellicht informatie verloren gaat...

Voor sommige topics vind ik wel zonde dat ze maar bewaard blijven , kost alleen maar ruimte toch ?

Verder heb ik ook wel eens dat ik een topic bij nader inzien in het verkeerde forum opgestart heb , dan zou ik het zelf wel alsnog op de goede plek willen zetten voordat ik op m'n kop krijg...

Als laatste graag een rechtstreekse verbinding met Heike omdat ze maar niet reageerd op mail en PB en ze de mensen waar m'n paardje staat nog 2 naambordjes beloofd heeft (in December....!) waar niemand meer wat van gehoord heeft...? *sorry Bart*

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:18

zou er misschien een aparte rubriek "opsporing verzocht" kunnen komen

net zoals je dat al voor fokkerij en bijv. medische hebt???

Verder vind ik bokt een hele leuke site!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 16:10

Ik mis nog een "Heeeelp" smiley (zo van: "ik ben wanhopig, help me, wat moet ik hier nu mee / wat moet ik nu doen??!" zoiets als deze --> Scheve mond die dan z´n handjes "ten hemel" slaat Knipoog ! )

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 21 bezoekers