Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:tjees, ik krijg er met moeite een klein stukje van weg, laat staan 58
Citaat:Denk niet dat het huisleijk geweld in Portugal meer voorkomt dan in Nederland, wel worden er hier veel vaker wapens (tot bijlen aantoe) gebruikt, naar mijn idee en worden er meer vrouwen door hun mannen/exen gedood door extreme jaloezie (vaak nog onnodig).
Desiree schreef:Op het hondenforum noemden ze bokt een pennyforum. IK moet ze straks nog gelijk gaan geven....
Tieneke schreef:Vaak zijn het penny's die geen normale discussie kunnen voeren zonder moord en brand te schreeuwen.
Urielle schreef:En meestal verlopen dit type discussies gemakkelijker en gemoedelijker door de 'zachte opstart' dan de discussieonderwerpen die er gelijk inknallen. Wanneer ik bijv. een onderwerp zou starten over het al dan niet dragen van een burka of je kind naar een nieuwetijdsschool sturen, kan ik er zeker van zijn dat er binnen een dag een slotje opstaat.
Karin schreef:Maar je kunt een discussie toch ook een 'zachte opstart' geven door een nieuwsbericht te quoten, een bronvermelding te geven en er je eigen (gefundeerde) mening over het betreffende nieuws aan toe te voegen?
Marreke schreef:Als het eenduidig volgens de regels moet, waarom is hier dan geen slotje op gezet?
viewtopic.php?f=135&t=618076&start=0&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=135&t=628923&start=0&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=135&t=628685&start=0&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=135&t=626193&start=0&st=0&sk=t&sd=a
In deze topics is door TS ofwel geen bron ofwel geen disussiepunt vermeld, of is "*geen woorden voor*" een opening van een discussie?
.
Citaat:* Draag zelf een gefundeerde mening bij om de discussie op te starten.
Citaat:De regel voor het plaatsen van nieuwsberichten op NM is ingesteld a) om het eenduidiger te maken (wat mag wel en wat mag niet) en b) juist omdat NM een discussieforum is, niet primair een doorgeefluik van nieuws dat op andere sites te vinden is.