Inlogproblemen, een inventarisatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Inlogproblemen, een inventarisatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 00:17

Er blijken problemen te zijn met het ingelogd blijven op Bokt.nl, het is alleen nog absoluut niet duidelijk waardoor dit veroorzaakt wordt. Vandaar dit inventarisatietopic.

Als je problemen hebt met ingelogd blijven dan wil ik graag weten:

• Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten?
  • Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan?
  • Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... erinfo.htm
  • Heb je cookies aanstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
  • Welke provider gebruik je?
  • Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan?
  • Staat er in je 'address bar' altijd iets als: http://www .bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e&t=12345 dus iets met 'sid' en dan een hoop letters en cijfers?

Aub GEEN berichten met 'JA! ik wordt ook uitgelogd' daar heb ik namelijk helemaal niets aan Lachen Als je iets in dit topic plaatst dan aub uitgebreide informatie zodat ik op zoek kan naar de oorzaak, tot nu toe schoot dat nog niet echt op...

Alvast bedankt voor de medewerking!

[update]
SID vraag toegevoegd, vraag over waar het probleem optreed verwijderd.
[/update]

slimmerik

Re: Inlogproblemen, een inventarisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 00:27

- ik heb het vooral bij het posten. Bij HK en Algemeen wordt het meest door mij gepost.
- ik heb automatisch inloggen aanstaan dan. Als ik dat niet heb wordt ik er meestal direct afgegooid.
- ik gebruik Internet Explorer MSIE 6.0
- ik heb de cookies uitstaan
-provider is planet
- ik wordt soms heel snel uitgelogd en soms blijft ie uren openstaan

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 01:07

Ik heb het zowel bij het lezen als bij het posten, ook bij het lezen van PB's
Ik lees en post voornamelijk bij algemeen en eenmaal andermaal.
"Automatisch inloggen" staat nu weer aangevinkt toen ik dat niet had, lag ik er elke 2 seconden uit.
Ook heb ik in mijn eigen pc mijn tijd aangepast, sindsdien gaat het wel beter.
Ik surf met Mozilla Firefox 1.5.0.5
Cookies staan aan
Provider is UPC
Het uitloggen gebeurde continue, ook wanneer ik actief was op bokt, als ik een topic las en dan de volgende pagina wilde openen, was ik vaak alweer uitgelogd.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 01:20

Ik heb het voornamelijk 's ochtends vroeg, en ik heb niet automatisch inloggen aanstaan (gaat mijn collega's niets aan waar ik mee bezig ben), voorheen ging het altijd prima!. Soms gaat het ook mis als er ineens heel veel mensen aanwezig zijn in het topic ( in mijn geval HK), wat ik niet helemaal snap is dat het niet dagelijks zo is, mijn provider is Chello en daar gaat soms ook wel het nodige mis, twijfel geval dus..

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 01:21

- Het uitloggen heb ik eigenlijk steeds. Tijdens het lezen van posts, dat als ik bijvoorbeeld een profiel wil bekijken ik dan opeens uigelogd blijk te zijn en op momenten dat ik een nieuwe post wil plaatsen, dat je dan opnieuw moet inloggen en dat dan je hele post gewist is.
- Op specifieke forums heb ik niet gelet.
- Automatisch inloggen staat niet aan.
- Als browser gebruik ik Microsoft Internet Explorer MSIE 6.0.
- Cookies staan aan.
- Mijn provider is Chello.
- Ik word ook uitgelogd als ik minder dan een uur geleden iets op Bokt heb gedaan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 08:24

[list]
[*]Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten?
thuis en op het werk geen enkel probleem, vorige week in Frankrijk een drama. Trad overal op.
[*]Heb je hier last van in specifieke forums?
nee
[*]Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan?
ja
[*]Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... erinfo.htm
Thuis en op het werk explorer 6, Frankrijk weet ik niet.
[*]Heb je cookies uitstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
thuis en werk niet (alle cookies accepteren), in frankrijk weet ik niet
[*]Welke provider gebruik je?
tiscali, werkgever, Frankrijk ??
[*]Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan?
na een paar seconden al

ik heb daarnaast op het werk getest met het account van iemand anders die er op het werk (zelfde werkgever, andere locatie) ook problemen mee heeft, en op mijn PC traden er totaal geen problemen op.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:23

ok om dit te kunnen plaatsen 6 x !! in moeten loggen (dan tel ik even niet de dubbelle pogingen omdat die ineens mijn wachtwoord niet kent ik krijg daarna een keuze tussen 2 namen en dan kent die mijn wachtwoord ineens weer wel ..dit blijf ik erg vreemd vinden daar de 2 namen wel heel erg veel op elkaar lijken (nickyu en niickyu ) )

quote="BartVB"]Er blijken problemen te zijn met het ingelogd blijven op Bokt.nl, het is alleen nog absoluut niet duidelijk waardoor dit veroorzaakt wordt. Vandaar dit inventarisatietopic.

• Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten?
  • overal ,lezen va pbs hk echt over het gehele forum
    s'ochtends en savonds (snachts) is het het ergst (word je het snelst uitgelogd) dit gaat soms al na nog geen minuut !! dus inloggen topic aanklikken opnieuw inloggen topic aanklikken weer inloggen
    soms duurt het langer , hoe drukker bokt dss te beter je ingelogd blijft Haha!

als je je bericht eerst kopieert lijkt die ook minder vaak uit te loggen

en wat mij opvalt als je net iets wilt posten en je krijgt op dat moment ook een pbtje gaat die er dus uit

Heb je hier last van in specifieke forums?
    nee dus

• Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan?nee

• Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... erinfo.htm
  • You are using Microsoft Internet Explorer MSIE 6.0

Heb je cookies uitstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
  • Supports Shockwave for Director: True
    Supports Shockwave Flash: True
    Supports QuickTime: True
    Supports RealPlayer: True
    Supports Adobe Acrobat: False Please Click here to install.
    Supports Windows Media Player: True

Welke provider gebruik je? kpn

• Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan?
ja zeker , alleen overdag red je een uurtje bokken aan een stuk
dat is met een beetje geluk

Alvast bedankt voor de medewerking![/quote]
[b]
graag gedaan

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:55

BartVB schreef:
[*]Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten? Tijdens het posten en het versturen van PB's

[*]Heb je hier last van in specifieke forums? Nee

[*]Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan? Ja, want anders lig je er echt elke 20 sec. uit

[*]Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... erinfo.htm Uhm, thuis firefox, de nieuwste Clown (kan het nu niet checken, ben @ work)

[*]Heb je cookies uitstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester Yup, staat uit, sinds kort

[*]Welke provider gebruik je? Casema

[*]Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan? Maakt niets uit

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:57

[

[list]
[*]Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten?
Zowel tijdens het lezen als posten
Nee
Nee
[*]Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... erinfo.htm
Internet Explorer 6
[*]Heb je cookies uitstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
Nee
Chello
[*]Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan?
Ja

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:02

nog een inlog probleempje
als ik n intik geeft die optie nickyu
die selecteer ik dan en dan geeft hij dit
Je hebt een ongeldig wachtwoord ingevoerd. Controleer je wachtwoord en probeer het nog een keer. Als dit tot problemen blijft leiden, neem dan contact op met Board Administrator.
daarna krijg ik de opties nickyu en niickyu dan selecteer ik nickyu en doet die het wel en vraag me af wie niickyu u is Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 09:46

Als je opties krijgt om namen te kiezen bij het inloggen dan is dat de functie van Internet Explorer die voor jou wachtwoorden onthoud. Die onthouden wachtwoorden moet je ergens kunnen verwijderen, dan zou dat probleem opgelost moeten zijn.

Verder bedoelde ik eigenlijk:

- Heb je cookies aan staan?

Op de cookie test pagina moet je even op 'Test Cookies' oid klikken (zo'n grote grijze knop) en dan kijken of je iets als:

"Congratulations, your browser cookies settings tested successfully."

te zien krijgt.

Verder zou ik heel graag willen weten of jullie in de adresbalk constant iets als:

?sid=128ecf542a35ac5270a87dc740918404

in de adresbalk zien staan. Bijvoorbeeld:

Code
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=128ecf542a35ac5270a87dc740918404&f=25&t=631854&view=unread#unread

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 02:09

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 07:37

Tijdens lezen en posten van zowel topics als pb's

Niet dat me is opgevallen, het gebeurt vrij algemeen naar mijn idee

Nee

[*]Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.).
Microsoft Internet Explorer MSIE 6.0 (dit is werk, thuis heb ik dezelfde problemen, weet alleen niet welke browser ik daar gebruik).

[*]Heb je cookies uitstaan?
Nee, mijn cookies zijn zonet met succes getest Knipoog

Hier op 't werk geen idee, thuis KPN

Ik kan er niet tegen typen, zo snel als ik eruit wordt gegooid Nagelbijten / Gniffelen Houd het op minder dan een minuut Nagelbijten / Gniffelen

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 09:18

op ieder moment wordt ik eruit gegooid, maakt niet uit bij welk forum ik bezig ben of dat ik pbs aan het versturen ben.
ik maak gebruik van explorer 6
de cookies staan aan
provider is casema
het maakt niet uit of ik een uur bezig ben of 10 uur, om de haverklap lig je eruit. soms tijden krijg ik al de inlogpagina als ik naar de vorige of volgend "bladzijde"wil.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:20

Het gebeurt bij mij zowel bij lezen als bij posten en in alle forums.
Ik heb automatisch inloggen niet aangevinkt staan.
Cookies uit.
Provider is UPC.

Bij mij valt het op dat het voornamelijk in de ochtend is. Ik moet me vaak rond de 10 keer opnieuw aanmelden. Overdag soms een enkele keer, maar meestal gaat dat goed.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:25

yep socjhteds en snachts is het het ergst
overdag (je zou denken de drukste tijd) heeft die er het minst last van

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:19

[*]Ik post voornamelijk in de HK. Zowel tijdens het lezen, als posten, als pagina teruggaan met de 'vorige' button in m'n werkbalk.
[*]Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan? ja
[*]MSIE 6.0
[*]Congratulations, your browser cookies settings tested successfully Verward Geen idee of ze dan uitstaan Haha! Maar kan ik sowieso niet veranderen op m'n werk.
[*]Ehhh, provider via het werk Haha!
[*]Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan? Beiden

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:01

BartVB schreef:
Er blijken problemen te zijn met het ingelogd blijven op Bokt.nl, het is alleen nog absoluut niet duidelijk waardoor dit veroorzaakt wordt. Vandaar dit inventarisatietopic.

• Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten? reacties posten en dan als je het bericht wilt toevoegen, bericht ben ik kwijt en ik kom in het inlogvenster.
  • Heb je hier last van in specifieke forums?huiskamer, tekenmensjes
  • Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan?ja
  • Welke browser 'Internet Explorer 6.0'
  • Heb je cookies uitstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
  • Welke provider gebruik je?belgisch
  • Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan?wisselend, als ik een tijd bij de computer weg geweest ben word ik meestal uitgelogd

Aub GEEN berichten met 'JA! ik wordt ook uitgelogd' daar heb ik namelijk helemaal niets aan Lachen Als je iets in dit topic plaatst dan aub uitgebreide informatie zodat ik op zoek kan naar de oorzaak, tot nu toe schoot dat nog niet echt op...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:12

Ik heb het alleen 's morgens vroeg, met alles. Ik word direct uitgelogd wat ik ook doe. Na een keer of 4 opnieuw inloggen blijft het goed gaan.

Nee, maakt niets uit.

Nee, en dat wil ik ook niet

MSIE 6.0

Cookies succesfully tested ;)

XS4All

Yeps, ook als ikminder dan een uur niets gedaan heb. Sterker nog, 's morgens vroeg word ik a la minute weer uitgelogd.

Succes met het vinden van de problemen Knipoog
Misschien heeft Bokt last van een ochtendhumeur in mijn geval Tong uitsteken

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:22

Ik wordt alleen (niet altijd) uitgelogd wanneer ik het programma afsluit en opnieuw naar www.bokt.nl ga. Voorheeb bleef ik maanden achter elkaar ingelogd staan. Het probleem is bij mij dus duidelijk minder groot, maar misschien hebben jullie hier wat aan.

Niet tijdens het gebruik, maar na afsluiten explorer
ja
Internet explorer MSIE 6.0
[*]Heb je cookies aanstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
Supports Shockwave for Director: False Please Click here to install.
Supports Shockwave Flash: True
Supports QuickTime: False Please Click here to install.
Supports RealPlayer: True
Supports Adobe Acrobat: True
Supports Windows Media Player: True
planet
dan sluit ik de explorer af, weet ik niet
[*]Staat er in je 'address bar' altijd iets als: http://www .bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e&t=12345 dus iets met 'sid' en dan een hoop letters en cijfers?
Nee, nu posting.php?mode=quote&f=25&p=17382209

Edit: na plaatsen bericht: viewtopic.php?sid=&f=25&t=631854&view=unread#unread

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:43

BartVB schreef:
  • Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten? Ik merk het steeds als ik wilde posten. Als ik dan inlog moet ik ook mijn bericht opnieuw schrijven.
  • Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan? Normaal gesproken altijd wel, sinds vandaag opeens niet meer Verward . Nu wel weer.
  • Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... rinfo.htm. Microsoft Internet Explorer MSIE 6.0
  • Heb je cookies aanstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester. Congratulations, your browser cookies settings tested successfully
  • Welke provider gebruik je? Freeler, is nu meen ik overgenomen door HetNet.
  • Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan? Ook na minder dan een uur
  • Staat er in je 'address bar' altijd iets als: http://www .bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e&t=12345 dus iets met 'sid' en dan een hoop letters en cijfers?
ja

[update]
SID vraag toegevoegd, vraag over waar het probleem optreed verwijderd.
[/update]

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 23:05

Je zult het niet geloven maar volgensmij heb ik het probleem gevonden..

Laat het aub even weten als je nog steeds dezelfde problemen hebt...

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:08

Morgenochtend ben je de eerste, hier had bokt voornamelijk een ochtendhumeur!
Ik laat het je weten zodra ik wakker word!
Toppie voor jullie werk, ik kan me voorstellen dat je er af en toe niet goed van word!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 23:15

Ik was nogal erg verbaasd over het ochtendhumeur probleem maar ook dat is te verklaren met het probleem dat ik gevonden heb. Ik heb er dus goede hoop op dat het nu een heel stuk beter gaat draaien...

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:18

Waar je dit hebt, tijdens het lezen, tijdens het posten, PB's, overal, vooral posten?
na het posten

Heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt staan?
nee

Welke browser gebruik je en welke versie (bijvoorbeeld 'Internet Explorer 6.0' of 'Firefox 1.5.0.). Als je dit niet weet kan je dat hier bekijken: http://familyinternet.about.com/library ... erinfo.htm
internet exporer
Heb je cookies aanstaan? Dit is hier te testen: http://www.pageout.net/page.dyn/cookie_tester
nee
Welke provider gebruik je?
upc
Wordt je ook uitgelogd als je minder dan een uur geleden iets op Bokt gedaan hebt of alleen als je heel lang niets op Bokt hebt gedaan?
minder dan een uur geleden
Staat er in je 'address bar' altijd iets als: http://www .bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e&t=12345 dus iets met 'sid' en dan een hoop letters en cijfers?
ja