[Dienstmededeling] Gezocht: Nieuwe bemiddelaars

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

[Dienstmededeling] Gezocht: Nieuwe bemiddelaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 16:43

Om het bemiddelingsteam uit te breiden zijn wij op zoek naar twee of meer nieuwe bemiddelaars. Wat een bemiddelaar precies doet staat uitgelegd in een FAQ, dus hier alleen kort een opsomming van wat wij graag zien in een bemiddelaar:

- inkopper: moet kunnen bemiddelen. Kunnen luisteren naar twee kanten van het verhaal en aan de hand daarvan een afgewogen beslissing maken. En dan het liefst een beslissing waar beide kanten zich in kunnen vinden.
- moet zijn of haar mening op een goede manier over kunnen brengen. Dus aan een moderator duidelijk maken dat hij/zij te snel gehandeld heeft en een OW/ban teruggedraaid moet worden, of aan een gebruiker dat hij/zij de dingen misschien te rooskleurig inziet en de OW/ban blijft staan.
- moet de tijd en energie overhebben om in bokt te kunnen steken. Denk aan minstens 30 minuten per dag

Omdat wij graag willen weten wie jullie als bemiddelaar zouden willen zien als jullie in een conflict met een moderator of beheerder terecht komen, dit topic. We zouden het zeer op prijs stellen als jullie mij (Ellende) een pb kunnen sturen met daarin de naam of namen van mensen waarvan je denkt dat ze geschikt zijn, en een korte motivatie. Natuurlijk mag je ook je eigen naam noemen. Let op: de inhoud van je pb wordt op het besloten modforum besproken.

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken!

Edit:

Ik krijg een hoop PB-tjes van mensen die zichzelf willen opgeven. Bedankt daarvoor! Toch zou ik ook die mensen willen vragen om naast zichzelf ook na te denken over andere geschikte bokkers.

(Dit topic staat zoals je ziet op slot, hier is voor gekozen omdat een openbare discussie over namen/personen ons geen goed idee leek)