Verschil ITP en JITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Verschil ITP en JITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 20:01

Tsja JITP meer voor de Young Riders of iets?

Maar volgens mij staat alles toch door elkaar en wordt het meeste bij ITP geplaatst?

Of hmmm

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:05

ben het helemaal met je eens. ik zat laatst op JITP te kijken en er stonden super weinig topics. terwijl ITP nog steeds vol loop imo!

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:13

Ja, ik weet ook het verschil niet Waarom niet alleen ITP
Kijk er een apart "kletshoekje" voor de jongeren en een voor de oudere is, oké. Want die praten over andere onderwerpen.

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 20:46

En al zou ITP voor de ouderen zijn.. de jongeren komen toch wel bij de ouderen (niet negatief bedoeld hoor!)

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:54

Volgens mij is het de leeftijdsgrens, JITP voor jonger dan 16 en ouder dan 16 gewoon ITP.
Dat het nog steeds kruist is denk ik doordat er dan te weinig op getemt wordt en de mods niet alles zelf kunnen controleren.

Maar ik kom zelden op ITP dus of ik het goed heb weet ik niet .

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:43

Idioteque

Re: Verschil ITP en JITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:11

Ik vind het maar stom. Ik had een topic geplaatst bij ITP, en die wordt dan verplaatst naar JITP omdat ik jonger dan 16 ben??
Ik plaats het liever bij ITP omdat ik ondanks mijn leeftijd bijna niet bij die jeugdforums kom, en JITP wordt ook nauwelijks bekeken volgens mij. Ik vind het belachelijk dat er nu zo'n onderscheid wordt gemaakt in leeftijd. En als er dan toch zo nodig aparte jeugdforums moeten zijn, dan wil ik zelf kunnen bepalen of ik het bij het jeugdgedeelte plaats of bij het gewone gedeelte.
Alsof leeftijd zoveel zegt...Er zijn er zat onder de 16 die het penny niveau ondertussen wel voorbij zijn.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:27

Lisa_Melody schreef:
Ik vind het maar stom. Ik had een topic geplaatst bij ITP, en die wordt dan verplaatst naar JITP omdat ik jonger dan 16 ben??
Ik plaats het liever bij ITP omdat ik ondanks mijn leeftijd bijna niet bij die jeugdforums kom, en JITP wordt ook nauwelijks bekeken volgens mij. Ik vind het belachelijk dat er nu zo'n onderscheid wordt gemaakt in leeftijd. En als er dan toch zo nodig aparte jeugdforums moeten zijn, dan wil ik zelf kunnen bepalen of ik het bij het jeugdgedeelte plaats of bij het gewone gedeelte.
Alsof leeftijd zoveel zegt...Er zijn er zat onder de 16 die het penny niveau ondertussen wel voorbij zijn.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Mijn topic is verplaatst naar JITP en sindsdien hebben er maar 3 mensen naar het topic gekeken.
Hallo, maar ik plaatste dat topic wel zodat er mensen naar gingen kijken en een beetje reacties te krijgen.
Nu heb ik alleen maar een reactie van mn zelf en van sjoert.
Nou leuk hoor, nu krijg ik helemaal zin om nog eens foto's te plaatsen

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:31

Citaat:
JITP is speciaal bedoeld voor de jeugdige bokkers onder ons. Hier kunnen jullie alle grappige, gekke, mooie, sprookjesachtige foto’s van je paard of verzorgpaard plaatsen. Ook foto’s van buitenritten horen hier.

Mijn foto's voldoen aan geen van die eisen (ja, ik ben een jeudige bokker) en wordt het daarom naar daar verplaatst?

Sorry maar imo wordt er nu een onderscheid gemaakt tussen de 'echte'(volwassen) bokkers en de 'kleine'(jeugdige) bokkers.

Misschien moeten jullie de grens iets lager pakken, niet 16 maar 12/13 jaar.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:39

De grens is 16 jaar.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:22

Maar wáárom moet er zo'n onderscheid gemaakt worden.
Is het om de pennytopics? Dat zijn er maar een paar misschien, en gooi die dan meteen op slot.
Of is het omdat er teveel topics op ITP werden geplaatst?
Dan vind ik JITP ook geen verbetering, want ik heb daar wel 1 reactie gehad... Nou dat was dus ook meteen de laatste keer dat ik foto's plaats. Waarom zou ik de moeite nog doen als het toch nauwelijks bekeken wordt..
Als er dan toch onderscheid gemaakt moet worden omdat ITP te druk was, lijkt het me een beter idee om ITP op te delen in losgooifoto's, buitenritfoto's en overige ofzo.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:41

Er is op dit moment gekozen tussen een onderscheid in leeftijd en de grens is op 16 jaar gezet. Neem even de tijd om eraan te wennen, als over een aantal maanden blijkt dat het niet werkt, kunnen we altijd opnieuw kijken of we wat gaan veranderen.
Overigens mag iedereen overal posten, alleen het topics openen voor foto's moet nu dus op JITP voor personen onder de 16.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:40

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:44

Bitch schreef:
Misschien wordt het tijd voor een www.bokje.nl?

Inderdaad

Ik vind het geen goed plan om eerlijk te zijn. Dan wordt je tussen de penny's ingeplant en kan je reacties krijgen zoals; Wat een schattuge ponii. Als je reacties krijgt. Ik post liever op gewoon ITP Maar daar wordt het meteen weer verplaatst.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:45

mango13 schreef:
Inderdaad

Ik vind het geen goed plan om eerlijk te zijn. Dan wordt je tussen de penny's ingeplant en kan je reacties krijgen zoals; Wat een schattuge ponii. Als je reacties krijgt. Ik post liever op gewoon ITP Maar daar wordt het meteen weer verplaatst.

Misschien had je het nog niet gemerkt, maar al die reacties worden constant verwijderd. Evenals de oneliners.
Er wordt op dit moment bijna zinniger commentaar gegeven op JITP dan op ITP.

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:48

Sjoert schreef:
mango13 schreef:
Inderdaad

Misschien had je het nog niet gemerkt, maar al die reacties worden constant verwijderd. Evenals de oneliners.
Er wordt op dit moment bijna zinniger commentaar gegeven op JITP dan op ITP.

Ooh, sorry dan heb ik niks gezegt Dat had ik nog niet gezien.

regina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:27

ik post ook liever op itp....

nu krijg je geen volwassenen meer die reageren terwijl ik dat juist fijn vind...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:31

En waar moet ik als 14jarige westernruiter plaatsen
Want wat weten dressuurmensen ervan? Maar aan de andere kant ik ben wel 'young' . Ik vind de regeling een beetje raar.

Dus mod's zeg maar waar ik moet posten

Marly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:17

Citaat:

Helemaal mee eens, mijn topic is ook verplaatst. Ik plaats ook veel liever een topic in ITP. JITP wordt niet veel bekeken en is dus ook niet zo leuk.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:19

En nogmaals voor de mods, waar zou ik moeten plaatsen
Jammer dat 'de jeugd' in een hoekje wordt gepropt.

annuh25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:29

Ik ben het hiermee eens. Ik heb nog geen foto's geplaatst, maar elke dag kijk ik wel foto's. Maar dan niet bij JITP, altijd gewoon bij ITP. Ik vind dat wij, ookal zijn we jonger als 16, gewoon bij de rest moeten horen, en niet als apart gezien moeten worden.

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:16

nee, dat vind ik ook... ik vind dat jeugdhonk en jeugd paarden praat wel leuk, vond ik ook al voor de nieuwe indeling. maar dat je topics verplaatst worden naar jitp vind ik heel erg stom eigelijk. de jeugdige bokkers willen gewoon aan alle bokkers hun paardje laten zien. ik bedoel oudere bokkers vinden het toch ook wel leuk om een Penny paardje te zien.... ( tja, zo word dat genoemd hier op bokt) ik vind dat wij ( de kinders hier op bokt) erg kinderachtig worden behandeld door onze topics maar op een onpopulair forum te gooien.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:38

Superhaffies, ik denk dat JITP binnen afzienbare tijd even populair is als ITP.
Op dit moment weet nog niet iedereen de weg naar JITP te vinden, maar juist door daar topics heen te verplaatsen, wordt het er drukker en krijg je waarschijnlijk ook meer reacties.
Overigens is het niet de bedoeling om toch gewoon stug topics te openen op ITP, zeker niet als je al weet dat je op JITP hoort te posten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:39

En waarvvor word een paint of quarter of wat dan ook, zonder werk. Niet versleept naat itp?

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:32

Niels, als je twijfelt of een topic op de goede plaats staat, dan kun je even op de tem-knop drukken.
De mod van het desbetreffende forum kan er dan naar kijken en het evt. verplaatsen.