Hotmail - problemen met openen mail - aanmelden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Hotmail - problemen met openen mail - aanmelden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 20:07

Ik open altijd mijn mail via msn, dus msn aanmelden en daar op mijn Postvak In klikken en dan krijg ik mijn inbox. Mijn mailadres en wachtwoord staan opgeslagen op mijn computer, ik ben nl. de enige die deze computer gebruikt. Heb overigens sinds woensdag een nieuw anti-virusprogramma erop zitten, ZoneAlarm. Vrij streng ingesteld geloof ik...

Maar nu heb ik sinds gisteravond eigenlijk problemen met het openen van mijn mail. Ik kan wel gewoon op msn en dan mijn Postvak In aanklikken, dan krijg ik ook daadwerkelijk mijn inbox te zien en wat voor mails ik heb. Maar zodra ik dan een mail wil openen door erop te klikken, krijg ik het aanmeldingsscherm van Hotmail, dat ik mijn mail & wachtwoord in moet voeren om me aan te melden. Maar als ik dat gedaan heb, ga ik weer terug naar mijn Postvak In. Oftewel, ik kan dus never nooit mijn mail openen...

Het gekke is dat, wanneer ik online ben en ik krijg een mailtje, en ik klik daar direct op in dat popupschermpje van MSN, dat ik dan wel gewoon die mail kan openen. En dan kan ik ook wel naar andere mails doorklikken door vorige & volgende te gebruiken. En zodra ik dus een keer een mail heb aangeklikt in zo'n popupschermpje, kan ik wél gewoon mail openen via mijn Postvak In.

Snappen jullie het nog? Ik snap het iig niet, ook niet waar dit kan zitten... Hij doet het dus op een gegeven moment maar als ik mijn computer uitzet en weer aan (maybe ook als ik msn afmeld, dat heb ik nog niet geprobeerd) dan doet ie het dus niet meer... Iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen?

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:47

Ik zit ook met een gelijkaardig probleem,dus je bent niet de enige!

Ik krijg wel het aanmeldscherm van hotmail,maar als ik op OK klik krijg ik een wit scherm en geraak ik niet meer verder

Tamara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 20:58

Ik krijg dan geen wit scherm, maar keer dus weer terug naar mijn Postvak In Snap er niets van...

juno1

Re: Hotmail - problemen met openen mail - aanmelden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:57

Citaat:
sinds woensdag een nieuw anti-virusprogramma erop zitten, ZoneAlarm. Vrij streng ingesteld geloof ik.

Zonealarm is een Firewall.
Nu maar hopen dat je ook nog een echte virusscanner hebt

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:16

Tamara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 17:17

Het is opgelost! Dank je wel!

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:20

FZ->TV

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 22:47

juno1 schreef:
Citaat:
sinds woensdag een nieuw anti-virusprogramma erop zitten, ZoneAlarm. Vrij streng ingesteld geloof ik.

Zonealarm is een Firewall.
Nu maar hopen dat je ook nog een echte virusscanner hebt

gewoon weg sodemieteren al die crap. ik heb 1 jaar zowel een Firewall als een anti-virusprogramma gehad en had om de have klap problemen, dan weer een virus, dan weer geklooi met het programma. heb nu al 3 jaar helemaal niks meer en heb nergens problemen mee (ook is dit aangeraden door mijn huisgenoten, allebij ICT-ers)

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:02

Tja, en die kunnen het weten hé
Nu maar hopen dat niemand dit 'advies' zal opvolgen.

Misschien ter informatie> een firewall zet je poorten dicht zodat er niets zonder toestemming in of uit kan.
Een virusscanner werkt alleen alert op de binnenkomende mail, en als je dan bestanden gaat downloaden en opent 'zonder die eerst te scannen' krijg je het virus gratis binnen.
Dat je ze dus hebt gekregen, ligt aan je eigen gedrag.
Daar moet je dus de beveiliging geen schuld van geven, anders had je nu het wiel uitgevonden met je opmerking.

En ik kan je wel een website of bestandje leveren, binnen de seconde heb je een besmetting > omdat je geen bescherming hebt.
Maar dat doen we maar niet, wie weet waar het terecht komt.

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:06

nou, wat ik wel weet is dat ik al heel veel van dit soort discussies heb gehad, en het enige wat ik kan geven is mijn eigen ervarig en dat is gewoon dat ik zonder firewall en/of virusscanner veel, maar dan ook veel minder problemen heb gehad. het is volges mij ook een beetje opletten wat je opent op het internet en niet zomaar alles opent (wat niet makkelijk gaat omdat FF voor veel applicaties eerst toestemming vraagt om te te openen)

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:46

Maar wat dacht je dan van een onschuldig paintshoppro website met lessen ( om een voorbeeld te noemen ) waar men een reclame in heeft zitten.
En laat die reclame nou een script bevatten die iets uitvoert op jouw computer.
Mijn Virusscanner springt in beeld met een waarschuwing, bij jou wordt die geinstalleerd en ondertussen gaan alle gegevens van je computer naar buiten ( daar heb je dan weer een firewall voor nodig )
Ook erg fijn als het een familiecomputer is met online bankieren.

Je weet gewoon niet half wat het internet op dit moment is, we zitten al aan een grens dat de beveiliging op zijn einde is, laat staan dat de helpers je binnenkort nog van die vuiligheid kunnen verlossen.
( en je werkt zonder bescherming ook nog eens mee, want je verspreid het in jouw geval 'bewust' omdat je geen bescherming hebt )
Net zoiets als onveilig vrijen wat niet meer kan, de tijden zijn veranderd.

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 00:08

ligt er denk ik ook een beetje aan wat je doet met je pc. jou eenvoudige voorbeeld met paint shop pro, ik doe nooit lessen via het internet omdat de dingen die ik wil weten/leren via mijn huisgenoot en vriend kan vragen. het enige wat hier gebeurd met de pc zijn 2fora bezoeken, email af en toe msn en schoolwerk