Ik en vele met mij willen graag dat de mesthoop teug komt. Gewoon om het lezen van sommige topics waar we nu helaas niet meer bij kunnen. Nel als dat topic van RK, laatst. Heb via Pm het eerste bericht gekregen en zou het graag willen lezen.
Ook andere topis zou ik graag eens terug zien. Dit alles heeft niks met leedvermaak te maken het is gewoon een beetje de oude geschiedenis van bokt.
Ook mensen zoals euh pokemon e.d hun berichten staan daar in en die kun je niet meer terug lezen.
Kunnen we niet een apart sukje maken in het nieuwe forum waar dit soort dingen wel in blijven bestaan en niet op de mesthoop terecht komen.
Soms denk ik wel eens dat de moderators wel eens flink zitten te lachen om ons, in die topics die zij wel kunnen lezen en wij niet.
Natuurlijk zijn er ook dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, en die hoeven dan natuurlijk niet in dat aparte forumgedeelte te komen, maar andere dingen mogen we toch wel eens terug lezen en er om lachen!!!
Maak er een soort blooper/slippertjes forum van, waar je alles in kan zetten waar om te lachen valt. Zo heb je ook al die filmpjes meteen bij links vandaan en zakt je topic ook niet zo snel!!!
die van rk heb ik wel helemaal gelezen, maar die vent die dat geschreven heeft is echt heel erg ziek, zo ziek dat het gewoon eng is, en dus terecht dat dat topic niet meer leesbaar is
Ik heb overleg gehad met het team. In het topic van Bart over de nieuwe forumindeling is al heel duidelijkaangegeven dat de MH niet meer terugkomt. Hoe jammer ook, dit topic gaat dicht.