Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Lijkt mij een goed besluit dat er verder geen stappen ondernomen worden.
Het is jammer dat mensen hun afspraken niet nakomen, maar helaas hou je dat altijd.
Citaat:En voor je het weet beschuldig je mensen valselijk, wat mij ook niet de bedoeling lijkt.
kristie schreef:
Dus die mensen mogen ongestraft verder bokken? Terwijl overige wel gewoon netjes betaald hebben, ik vind dat gewoon niet eerlijk...
kristie schreef:
Dus die mensen mogen ongestraft verder bokken? Terwijl overige wel gewoon netjes betaald hebben, ik vind dat gewoon niet eerlijk...
MissJ schreef:Als er zeker is dat iemand een dienst heeft ontvangen en daarvoor niet betaald heeft, mogen daar wat mij betreft stappen tegen ondernomen worden ja.
Maar om maar even een dom voorbeeld te geven.
Ik zou naar een clinic van Zep gaan, ik meen in Hoogeveen, als toeschouwer.
Ik ben niet geweest, heb wel geld overgemaakt, maar ben nooit in het overzicht met betalingen opgenomen.
En zo zullen er wel meer mensen geweest zijn die dit ook zo gehad hebben.
Dus vandaar mijn punt dat hier wel voorzichtigheid geboden is.
Citaat:We menen er goed aan te doen om geen stappen te ondernemen in de richting van gebruikers die hun verplichtingen niet nagekomen zijn of waarvan wij op basis van onze administratie het vermoeden hebben dat de verplichtingen niet nagekomen zijn.
Dit omdat we niet met 100% zekerheid kunnen stellen welke bokkers dit zijn en om welke transacties dit gaat.
Het is immers mogelijk dat hun veilingen zich tussen dat kleine deeltje veilingen bevindt die wij niet meer kunnen achterhalen en waarvan de bijdrage al in het totaalbedrag opgenomen is.
Om te voorkomen dat bokkers vals beschuldigd worden wegens het niet nakomen van verplichtingen, hebben we besloten om een 'generaal pardon' te geven en er verder geen consequenties aan te verbinden.
Sammie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, maar ik ben met stomheid geslagen en kan mij hier totaal NIET invinden. Ik voel momenteel dus ook een ontzettende boze bui opkomen dat ik hier momenteel maar even niet verder op in gaan. Maar de opmerking dat ik dit dus een klerestreek vind háált het totaal niet met wat ik wil zeggen, wat ik bedoel en hoe ik mij nu ontzettend bedonderd voel.