Helaas is Sleipnir nog niet helemaal ingewerkt en heeft hij nog wat nukken, hier wordt hard aan gewerkt, laat het aub even (per mail) weten als je vreemde dingen tegen komt of als Bokt het ineens niet meer doet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helaas is Sleipnir nog niet helemaal ingewerkt en heeft hij nog wat nukken, hier wordt hard aan gewerkt, laat het aub even (per mail) weten als je vreemde dingen tegen komt of als Bokt het ineens niet meer doet. 
voor de topics,en ook deze zie ik niet:
ik zie dus ook pas dat een topic op slot zit door er op te klikken,en als ik wil posten erachter kom dat het topic al gesloten is..
Het lijkt er op dat er iets niet helemaal lekker gaat met je browser. Werkt het beter als je Firefox (www.getfirefox.com) gebruikt? BartVB schreef:Dat zou gewoon normaal moeten werken. Sterker nog, dat werkt gewoon bij mijHet lijkt er op dat er iets niet helemaal lekker gaat met je browser. Werkt het beter als je Firefox (www.getfirefox.com) gebruikt?

0ojannekeo0 schreef:ik heb wat tinkerloos zegt bij bekijk eigen berichten.
bekijk nieuwe berichten daar kom ik nooit dus dan moet ik ff kijken.

, als deze er dus uitgaat hebben we geen reserve meer en is bokt er gewoon helemaal uit
) hadden we oxygen nog die een bepaald aantal mensen nog op bokt kon laten, maar nu is het op?

Tinkerloos schreef:0ojannekeo0 schreef:ik heb wat tinkerloos zegt bij bekijk eigen berichten.
bekijk nieuwe berichten daar kom ik nooit dus dan moet ik ff kijken.
I'm not alone!!!
Amethyst schreef:Fijn, nieuwe server
Doet het hier tot nu toe goed.
Ilkkah: Sleipnir --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Sleipnir

BartVB schreef:Sinds vandaag is Bokt over op de nieuwe webserver (Sleipnir), deze vervangt de servers Oxygen en Escape welke we hartelijk willen danken voor hun (redelijk) trouwe dienstenHelaas is Sleipnir nog niet helemaal ingewerkt en heeft hij nog wat nukken, hier wordt hard aan gewerkt, laat het aub even (per mail) weten als je vreemde dingen tegen komt of als Bokt het ineens niet meer doet.

Ik dacht dat het aan oxygen lag maar sliepnir geeft helaas dezelfde melding....