Als ik een pb krijg, en die wil openen via de mail. Dan kom ik in zo'n map met de nieuwe ontvangen pb's. Als ik dan ok een pb klik, vernieuwd hij de pagina, maar opent hij niet het pb-tje. Ligt dit aan mijn pc? Snapt iemand dit trouwens ?
Ik heb inderdaad hetzelfde. Als je via de link in je mail je pb wilt openen, kom je wel terecht op een boktscherm en zie ook wel dat jij mij een pb hebt gestuurd, maar ik kan deze neit openen. als ik de pb wil openen is het net of ik op F5 klik. Ik krijg dan steeds hetzelfde scherm. Ik zal Bart gaan lastigvallen.
Als ik een pb wil doorsturen met info naar een ander dan gaat de inhoud van die pb niet mee. Het is misschien wel een goede maatregel tegen het doorsturen van pbs over en weer , maar ik had info gekregen juis om te delen met foto's. Dus dat is toch wat onhandig.
Ik heb precies het zelfde (eigenlijk al een tijdje, vanaf het moment dat de pb's weer werken) als ik het vanuit de link in mijn mail doe dan vernieuwd de pagina idd. alleen maar als ik op de pb klik, dan moet ik naar het regeltje gaan met 1 nieuw bericht, en daar kan ik hem dan wel openen.
Wat idd ook erg iritant is, ik pb erg veel, mensen sturen dan vaak heel laat een pb terug met in de quote wat ik schreef, alleen de quote werkt dus niet en dan weet ik niet meer wat ik geschreven heb. Dan scroll ik naar beneden om te zien wat ik nou geschreven had in de oude berichten maar de helft daarvan is dan ineens verdwenen.......erg iri is dat.
Dit was mij ook al opgevallen Best lastig want dan moet je eerst naar je Postvak IN enzo. En ach ja, een kleine moeite, maar het hoort gewoon niet zooo