De groeten, Doei!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

De groeten, Doei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 17:10

This is a wonderful site but there seems to be some problems around here that I can't quit understand. Since I have had nasty messages from some people I have decided to leave. I left my phone number so that all the detectives here can call me and make sure I'm living in the States. I don't care to give my number out. I live far away, so what are you detectives gonna do! Come to my house?
This is a very nice site and I liked it here, but I'm not gonna put up with a bunch of selfish people who have to spoil it for others. I think everyone knows what I mean by the people who spoil it for others. They can also kiss my (you know what)for all I care!

Quote: Have fun ruining other peoples lives, it makes you feel better about yourself!

For the ones who really cared about me coming here: Thank you for accepting me. Keep up the good work on this site, it needs it!

Yeah, this is a cry for help! Up your nose!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:15

Ik snap het niet helemaal, jij vind dus dat de mensen hier jou het leven zuur maken omdat ze vinden dat jij best wel Nederlands kunt typen.

Als wij naar een Amerikaans forum gaan zullen we toch ook Engels moeten typen.

Het je prive berichten gehad ofzo, ik zie niet echt iets kwetsend staan in de antwoorden op jouw topics.

Je bent hier nieuw en je weet nog niet precies hoe alles werkt, bijvoorbeeld dat je je topics onder het goede onderwerp moet zetten.
En dat je berichten niet dubbel mag posten. Nou, bij deze.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:20

Wacht even. Bedoel je dat je het erg vind dat je in het Nederlands moet tikken? Het is wel bokt.NL he? en trouwens, je zegt dat het voor jou moeilijk is en lang duurt, voor mij is het ook moeilijk om in het Engels te tikken, en voor sommige zelfs onmogelijk, omdat die helemaal geen Engels kunnen.

Als jij wil gaan ga je toch?

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Re: De groeten, Doei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:25

vertaling:

This is a wonderful site but there seems to be some problems around here that I can't quit understand. Since I have had nasty messages from some people I have decided to leave.

-Dit is een geweldige site maar er schijnen wat problemen te zijn die ik niet echt kan begrijpen. Nadat ik niet zulke leuke berichten heb gehad van sommige mensen heb ik besloten om te vertrekken.

I left my phone number so that all the detectives here can call me and make sure I'm living in the States. I don't care to give my number out. I live far away, so what are you detectives gonna do! Come to my house?

- Ik heb mijn telefoonnr achtergelaten zodat al de detectives hier me kunnen bellen en na kunnen gaan of ik echt in de States woon. Ik vind het niet erg om mijn nr te geven. Ik woon ver weg, dus wat willen jullie detectives doen! Naar mijn huis komen?

This is a very nice site and I liked it here, but I'm not gonna put up with a bunch of selfish people who have to spoil it for others. I think everyone knows what I mean by the people who spoil it for others. They can also kiss my (you know what)for all I care!

- Dit is een hele leuke site en ik vond het hier leuk, maar ik ben niet van plan me in te laten met een stelletje egoisische mensen die het hier verpesten voor anderen. Ik denk dat iedereen weet wat ik bedoel met mensen die het verpesten voor anderen. Ze kunnen ook mijn ... (je weet wel wat) kussen.


Have fun ruining other peoples lives, it makes you feel better about yourself!
For the ones who really cared about me coming here: Thank you for accepting me. Keep up the good work on this site, it needs it!
Yeah, this is a cry for help! Up your nose!

Veel plezier met het verpesten van andermans leven, als je je daar beter door gaat voelen!
Voor de gene die het kon schelen dat ik hier kwam: Bedankt dat jullie me accepteerde. Ga vooral zo door met deze site, dat heeft het nodig!
Ja dit is een schreeuw om hulp! Omhoog die neus! Verward Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: De groeten, Doei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:27

flair schreef:
Omhoog die neus! Verward Verward


**reactie verwijdert ivm met verkeerde opvatting** Bloos Bloos Bloos
Laatst bijgewerkt door Sypheron op 25-03-02 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:28

Up your nose! betekend zoiets als 'omhoog in je neus' oftewel een beleefde manier van 'je weet waar je die kunt stoppen' Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:30

haha nou ja ik vond het wel een beetje een rare opmerking. Maar goed, er zal wel meer niet kloppen van mijn vertaling, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:55

Sorry Diamond Checkers, je kunt niet verwachten dat, als je nieuw op een forum komt, iedereen gelijk naar jouw pijpen danst. En omdat het op Bokt niet geaccepteerd werd om Engels te schrijven verpesten wij levens?
Laat me niet lachen, daar is wel wat meer voor nodig.
Ik hoop eerlijk gezegd dat je je in Amerika beter aanpast als op Bokt, want als je denkt dat iedereen rekening met jou moet houden krijg je het nog erg moeilijk in het leven. Succes met het vinden van een leuk Amerikaans forum, misschien kun je daar Nederlands praten? Verward Haha!
Succes verder

Goedgekeurd onderschrift :)

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:25

Flikker toch op... Met je fake verhaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:14

vanda's schreef:
Flikker toch op... Met je fake verhaal...


Vanda als je ergens probelemen mee hebt prima. maar dit soort uitspraken zit ook niemand op te wachten denk ik........

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:15

Now you're really overreacting.

De hond is de betere mens

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:45

doei }>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:55

Sorry stef is niet echt een aardige reactie en dat als moddie. Sorry moet dat het beeld van Bokt naar buiten zijn ??

Laten we Diamond gewoon een nieuw kans geven. Het lijkt me verstandiger als ze gewoon in het nederlands schrijft zodat we elkaar niet verkeerd begrijpen. EN DAN GEWOON LEKKER GAAAN BOKKEN ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 17:24

net als wat Prisca zei laten we gewoon lekker gaan bokken! Er zijn er wel meer die fouten maken......

hoe meer zielen hoe meer vreugd! Lachen

....

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

beetje vreemd.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:18

Na 6 jaar in het buitenland ineens geen nederlands meer kunnen schrijven is vreemd! Ik weet voor de volle 100 % dat ik na 6, zelfs na 26 jaar mijn nederlands niet vergeten ben! Kom op zeg, het is je moerstaal....
Ik begin het ook allemaal erg vreemd te vinden.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 10:54

Mijn tante woont al dertig jaar in de States. En die schrijft nog steeds nederlands hoor!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 02:07

Een minuut voor je dit bericht plaatste bood je je verontschuldigingen aan en zei je dat je voortaan in het Nederlands zal posten. Hoeveel pb's kan je in een minuut krijgen???????

Ik heb er geen probleem mee als je hier blijft komen maar ik zou het wel waarderen als je in het Nederlands blijft schrijven. Een deel van mijn familie woont al meer dan dertig jaar in Canada en spreekt en schrijft nog steeds perfect Nederlands. Evenals hun zoon die nog nooit in Nederland heeft gewoond. Het is totaal onmogelijk dat je na zo korte tijd je eigen taal verleerd hebt. Waarom je dat zegt zal mij altijd onduidelijk blijven. Maar als je op een normale manier in het Nederlands reageert vind ik het prima als je hier op Bokt komt. Bokt is bovendien niet mijn site dus ik heb er simpelweg ook niets over te zeggen Haha!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Dit is het nu wel weer he!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 07:25

Kunnen we een eind maken aan die discussie hier. Het is niet de moeite waard!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 11:16

Bah, wat zijn sommige van jullie af en toe een stelletje stomme arrogante zeurdozen. Misselijk Misselijk Misselijk

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 11:48

Je zegt nou in het Nederlands kunnen we hier eind aan moeten maken, maar waarom schrijf dan in het Engels? Volgens mij is Diamond Crackers niet helemaal lekker en trouwens ze zou gaan maar ze is er vandaag nog geweest Haha!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ik erger...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-02 08:43

Ik erger me vreselijk eraan dat sommigen van jullie niet weten van ophouden!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:12

Juist Prisca, laten we lekker met Diamond bokken!! Haha!
en degenen die hun niet accepteren moeten het maar weten...

. . .
. . .
. . .

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:44

Zeg, wil iedereen nou es die ouwe koeien in de sloot laten liggen!!! Boos!
Als ze omhoog komen stinkt het alleen maar!

SLOTJE!!!!!!!!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:24

waarom zou je weggaan Verward tis hiet tog harstikke leuk Haha! En je kan nog beter nedelans dan ik Haha! Dus blijf gewoon je heb trouwens en hele mooi pony Haha! doeggggggg

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Gaan bokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-02 22:30

Ik blijf zeker! Alhoewel ik me niet echt goed gedragen heb in het begin heb ik het nu wel hartstikke naar me zin en heb ook al een paar nieuwe vrienden leren kennen. Ik blijf hoor! Heb het veel te veel naar mijn zin!

Laat ons allemaal gaan bokken!!!!! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers

cron