Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Hopenlijk gebeurd er binnenkort niet iets serieus, denk dat nog weinig mensen het kunnen geloven dan.
Kan er helaas nog steeds niet dubbel over liggen, vooral omdat de grap te lang is doorgegaan.
Als het eerder was gestopt was het een hele goede geweest.
djuno schreef:wil hier nog ff reageren op een post van [*olduser*]:
neeeeeeeee....ik heb absoluut niet de ambitie om mod te worden
youngster schreef:Sja wanneer is dan het goede moment om in te grijpen is dan de vraag.
youngster schreef:Ik denk niet dat het de bedoeling was dat het zo "uit de hand" ging lopen.
Sja wanneer is dan het goede moment om in te grijpen is dan de vraag.
ThePast03 schreef:djuno schreef:wil hier nog ff reageren op een post van ThePast03:
Oh ok, zo begon het inmiddels we over te komen
vonneke schreef:Dat er specifiek 2 afgezeken zijn is hun eigen schuld, hun wilde die rol vervullen.
Weet niet hoe serieus jullie als team zijn maar t lijkt werkelijkwaar nergens op......
ThePast03 schreef:youngster schreef:Ik denk niet dat het de bedoeling was dat het zo "uit de hand" ging lopen.
Sja wanneer is dan het goede moment om in te grijpen is dan de vraag.
Op het moment dat de eerste kwetsende opmerking binnenkwam had er m.i. ingegrepen moeten worden.
Op zo'n moment loopt het namelijk uit de hand en is het niet leuk meer.
vonneke schreef:grap voor 2005, weinig grappigs aan te vinden.
Dat er specifiek 2 afgezeken zijn is hun eigen schuld, hun wilde die rol vervullen.
Weet niet hoe serieus jullie als team zijn maar t lijkt werkelijkwaar nergens op......
Amanda schreef:Waarom eigenlijk een nieuw topic?
Had die uitleg ook niet in het andere topic gezet kunnen worden?
Wouter24 schreef:youngster schreef:Sja wanneer is dan het goede moment om in te grijpen is dan de vraag.
simpel, niet met dit soort onzin beginnen.
ThePast03 schreef:djuno schreef:wil hier nog ff reageren op een post van ThePast03:
Oh ok, zo begon het inmiddels we over te komen