Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:SQL ERROR [ mysql ]
Unknown column 'p.msg_id' in 'ORDER BY'
CALLING PAGE
/forums/ucp.php&i=2&f=0&p=5500219
SQL
(SELECT t.*, p.*, u.* FROM new_privmsgs p, new_privmsgs_to t, new_users u WHERE t.msg_id = p.msg_id AND p.author_id = u.user_id AND t.folder_id <> -3 AND t.user_id = 2980 AND p.root_level = 10023684) UNION (SELECT t.*, p.*, u.* FROM new_privmsgs p, new_privmsgs_to t, new_users u WHERE t.msg_id = p.msg_id AND p.author_id = u.user_id AND t.folder_id <> -3 AND t.user_id = 2980 AND p.msg_id = 10023684) ORDER BY p.msg_id ASC
Please notify the board administrator or webmaster : webmaster@bokt.nl
Alane schreef:PB berichten zijn niet te lezen....
krijg van die rare teksten enzo
Citaat:SQL ERROR [ mysql ]
Unknown column 'p.msg_id' in 'ORDER BY'
CALLING PAGE
/forums/ucp.php&i=2&f=0&p=5500219
SQL
(SELECT t.*, p.*, u.* FROM new_privmsgs p, new_privmsgs_to t, new_users u WHERE t.msg_id = p.msg_id AND p.author_id = u.user_id AND t.folder_id <> -3 AND t.user_id = 2980 AND p.root_level = 10023684) UNION (SELECT t.*, p.*, u.* FROM new_privmsgs p, new_privmsgs_to t, new_users u WHERE t.msg_id = p.msg_id AND p.author_id = u.user_id AND t.folder_id <> -3 AND t.user_id = 2980 AND p.msg_id = 10023684) ORDER BY p.msg_id ASC
Please notify the board administrator or webmaster : webmaster@bokt.nl
iwayalover schreef:Bij mij gaat het berichten aantal niet meer omhoog na het posten van een bericht. Niet dat dat heel erg is maar viel me wel op.
BartVB schreef:Klopt. Sinds gisteren (voor de upgrade al) is het zo dat berichten op ITP, HAW en FF niet meer meetellen. Voornaamste reden hiervoor is de ENORME hoeveelheid oneliners die mensen massaal plaatsen met als enige doel het verhogen van de postcount. Dit is dus geen probleem van de database
Amethyst schreef:BartVB schreef:Klopt. Sinds gisteren (voor de upgrade al) is het zo dat berichten op ITP, HAW en FF niet meer meetellen. Voornaamste reden hiervoor is de ENORME hoeveelheid oneliners die mensen massaal plaatsen met als enige doel het verhogen van de postcount. Dit is dus geen probleem van de database
Ik had eerder voor KH gekozen dan voor HAW... Vooral omdat op HAW ook vaak genoeg wel goed onderbouwde reacties worden geplaatst. Die oneliners kunnen dan misschien beter met strenger modden (en/of meer mods aannemen?) aangepakt worden.
Niet dat het me wat uitmaakt van die postcount, maar dit viel me op
Amethyst schreef:Vooral omdat op HAW ook vaak genoeg wel goed onderbouwde reacties worden geplaatst. Die oneliners kunnen dan misschien beter met strenger modden (en/of meer mods aannemen?) aangepakt worden.
Sjoert schreef:Maar als mensen nuttig commentaar willen geven, zullen ze dat nu ook wel doen, ongeacht de postcount
Marwszjeuh schreef:Waarom ook echt de fora die over paarden gaan.
Krijgen we nóg minder reacties op het paardengebeuren.. terwijl daar het forum nou juist om draait.
Je kunt zeggen dat de echte mensen toch wel reageren, maar ik weet bijna zeker dat dat in de meeste gevallen toch niet zo is.
Zeker niet onder de jeugdige bokkers.
Ilkkah schreef:ben het idd met marz eens,
ook met wat hiervoor werd gezegt, HAW is geen forum om de berichten bij weg te laten, vind ik tenminste, KH heb je veel meer onliners, maargoed, barts wil
Denk iig wel dat het postgebruik flink zal gaan dalen in de fotofora, neem aan ook dat dat wel de bedoeling was?
hoop iig niet dat het berichtaantal ooit een keer helemaal word geschrapt, vind dat altijd iets waar je de "serieuze" en de "penny" bokkers aan kan herkennen, ook als je iets koopt bij EA heb ik liever iets van iemand met meer dan 1000 berichten dan iemand die er net is, of al sinds 2001 is aangemeld maar er verder nooit is, mij te riscant.
dat laat je toch zeker wel gewoon zo bart?!