€probleem, oftewel EURO teken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:53

Ludo schreef:
En als ik ze plaats dus niet meer...Nou lekker dan!


Nou dat zelfde heb ik nu ook.

Ik zie ze nu ook niet meer. Niet in jouw berichtje en niet in die van mij.

BAAAART?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:05

Ik heb even zitten denken:
    * Het kan aan je toetsenbord instellingen liggen (ik weet niet in hoeverre je dat in windoos kan veranderen, daar werk ik niet mee) maar ik kan mijn toetsenbord bv. niet op QWERTY zetten maar op bv. AZERTY (Dus of Westers/Nederlands/Duits of Amerikaans, Latijns etc.) Als ik dan een toetscombi typ die gelijk zou moeten zijn aan het €-teken, krijg ik dus iets anders. Dus toetsenbord instellingen aanpassen.
    * Het kan ook zijn dat het systeem-font van de machine waarmee je Bokt geen Euro-teken in zijn systeem ( *LOL* ) heeft zitten, dit moet dat toegevoegd worden, of kies eens een ander systeemfont. Veel printers kunnen om die reden bv. het €-teken (nog) niet printen.
    * Dan zou het ook nog aan je browser(weergave) kunnen liggen. Dat denk ik niet, want dan zou het €-teken wat de één niet ziet, wel gezien moeten kunnen worden door een ander, of op een andere machine. Je zou eens kunnen experimenteren met de browservoorkeuren > tekst > taal aan te kunnen passen)
    * En als laatste als dit het allemaal niet is, dan ligt het aan dat Php-spullie van Bart... dus...
BART???