Wegens de enorme drukte op Bokt en om de snelheid te verhogen worden er vanaf deze maand de volgende beperkingen ingesteld. Elke provincie krijgt gebruiksuren op Bokt. De buitenlandse Bokkers zullen eigen gebruiksuren krijgen. Het aantal posts per gebruiker zal teruggebracht worden tot maximaal 15 posts per 24 uur omdat de servers anders ernstig overbelast worden. Het aantal Bokkers dat gelijktijdig on-line kan zijn wordt om diezelfde reden teruggebracht tot 100.
De volgende tijdstabel zal gehanteerd worden vanaf volgende maand. Friesland 12.00 tot 13.30 uur Groningen 13.30 tot 15.00 uur Drente 15.00 tot 16.30 uur Gelderland 16.30 tot 18.00 uur Overijssel 18.00 tot 19.30 uur Flevoland 19.30 tot 21.00 uur Noord-Holland 21.00 tot 22.30 uur Zuid-Holland 22.30 tot 24.00 uur Utrecht 24.00 tot 1.30 uur Zeeland 1.30 tot 3.00 uur Limburg 3.00 tot 4.30 uur Noord-Brabant 4.30 tot 6.00 uur Buitenland Europa 6.00 tot 7.30 uur Buitenland Azie/Australie 7.30 tot 9.00 uur Buitenland Amerika 9.00 tot 10.30 uur Buitenland Afrika 10.30 tot 12.00 uur
Elke Bokker die buiten de provinciale/continentale tijden op Bokt probeert in te loggen zal onmiddellijk een ban van 3 dagen krijgen. Bij één overschrijding van het maximum aantal posts volgt een UN, bij de tweede overschrijding een ban van 3 dagen.
Het spreekt voor zich dat moderators ook buiten hun provinciale/continentale tijden kunnen bokken.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Jaah zeg, dit vind ik echt veel te ver gaan Oké Bokt is niet altijd even vlot maar om dan zulke dingen te gaan invoeren vind ik zwaar overdreven, laat het dan maar wat langzamer gaan. Als ik het goed heb zit ik in de groep buitenland omdat ik in Belgie woon en mag alleen van 6 tot half 8 op Bokt Dan lig ik nog in mijn bed òf ik ben bezig met de kinderen die naar school moeten!!! En wie gaat er bijhouden hoeveel ik post per dag? Ik zie me al zitten met een briefje bij de computer: 13 posts, 14 posts, 15 posts, en hier wil ik ook dringend reageren maar ik mag niet... Sorry hoor, maar dit vind ik echt niet kunnen. Voor degene die dit briljante plan bedacht heeft...
Heb jij nog geluk Ik mag van Limburg 3.00 tot 4.30 uur
Ik ook Dat wordt de wekker zetten en er maar aan wennen dat mijn nachtrust nooit meer hetzelfde zal zijn..... En flink op mijn tanden bijten in een discussie, want ik zit niet te wachten op een ban natuurlijk
*gaat nu snel offline voordat de moddereters zien dat ze in overtreding is*