Bokt vs Fokt vs Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Bokt vs Fokt vs Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 19:14

In elke discussie kom ik het weer tegen de laatste tijd.
"Ja maar op fokt...."
"Ga dan lekker fokken...."
"wat jij op fokt zei....."
Enz.

Waarom moet fokt elke keer weer aangehaald worden hier? En dan bedoel ik van beide kanten Knipoog Bokt is bokt en fokt is fokt, laat dat ook lekker zo.

En ja ik weet dat er op fokt ook over bokt wordt gesproken op een niet altijd even nette manier. Maar moet er daarom op bokt ook maar over fokt gesproken worden? Nee imo is dat helemaal nergens voor nodig

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die me hieraan stoort

Nadir

Re: Bokt vs Fokt vs Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:19

Ga je dit topic ook op fokt openen Richtje?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 19:24

xtwisterx schreef:
Ga je dit topic ook op fokt openen Richtje?

Misschien wel, misschien niet
Maar doet dat er toe dan?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:34

Tja, soms wordt het erbij gehaald. Maar er is geen topic op bokt dat "fokt" heet ofzo. Ja dit nu.

Tja het heeft nu eenmaal veel raakvlakken.

Maar ik denk dat fokt en bokt heel goed naast elkaar kunnen bestaan. Leven en laten leven...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:38

Wat is fokt Verward is dat ook een forum ?

MargaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:45

Ja ach. Ik moet zeggen dat ik Fokt eigenlijk wel als de evil-twin van Bokt beschouw Extreme duivel Haha!

Ik vind het leuk om er af en toe mee te lezen, maar ik zou me er niet als poster thuis voelen.

Alles wat hier verboden is, groeit en bloeit daar welig. Eigenlijk is dat wel mooi.

Hopelijk lukt het in de toekomst wat beter om zaken wat meer gescheiden te houden. Dat zal vanzelf wel komen als het hele doofpot/ban gebeuren hier wat bedaart is.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:54

Heike schreef:
Tja, soms wordt het erbij gehaald. Maar er is geen topic op bokt dat "fokt" heet ofzo..

Is er op Fokt wel een topic dat "Bokt" heet dan? Zo ja, dan is dat volledig langs mij heen gegaan.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:16

Zou idd prettig zijn als iedereen Fokt eens buiten beschouwing laat, erg vermoeiend Gaaaap

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:29

Misschien ook een Gokt.nl en een Jokt.nl in het leven roepen. Oh en vergeet Mokt.nl niet Cool
Dan zien we door de bomen het bos niet meer en is er door de verscheidenheid minder onderlinge strijd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:32

Volgens mij is er geen onderlinge strijd. SP en Lovely zitten alleen nu op fokt omdat ze om discutabele redenen een ban en daarna een permanente ban aan hun broek gekregen hebben.

Voorts wordt er bij elk punt van kritiek over de gang van zaken op bokt, door de moderators op een negatieve manier verwezen naar fokt. Is natuurlijk ook de makkelijkste manier als je A) niet tegen kritiek kan en B) geen openheid van zaken wilt geven.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:54

Ik merkte het vooral in de topics mbt lovely en SP

Word er beetje gek van eigenlijk...
bokt is bokt, en fokt is fokt,

en in mijn ogen 2 totaal niet te vergelijken fora.
Word beetje ziek ervan ook dat mensen zeggen: ja maar op fokt mag dit of dat wel, of: op fokt hebben we dat wel

ga dan daarheen als de manier die hier gehandhaafd word je niet zint, bokt is nu eenmaal zo, je hoeft hier niet te komen hoor, al dat geklaag over bokt de laatste tijd....

al wil dat nog niet zeggen dat ik het niet altijd even eens ben met bokt, maar ik betaal niets, ik maak gebruik van andermans dingen,
we mogen blij zijn dat bart een hele hoop geld en tijd in ons stopt, en ik kom hier nog altijd voor mijn ontspanning, ga ik me ergeren of zinnen dingen me niet, ga ik toch wat anders doen.

Maargoed, ik wijk af van de titel

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:55

Ik denk dat je aardig weergeeft wat 95% van de Bokkers denkt Clown

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:06

Sugarmiss schreef:
Ik denk dat je aardig weergeeft wat 95% van de Bokkers denkt Clown

Hier kan ik niets anders meer over zeggen.

Misschien is het een beetje in de mode om maar gelijk over Fokt te gaan zeuren. Vind ik niet erg hoor, maar deze 2 fora zijn abosluut niet te vergelijken.

Overgens denk ik dat Fokt, als het groter is ook niet meer de softere regels kan hanteren.
Tenminste... ik ken Fokt niet (keer op rond gekeken, that's it.) maar ik krijg de indruk van bokkers die ook op fokt zitten het regelement en de manier van handelen daar wat softer vinden.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:07

Ik denk niet dat ze zelf de term 'softer' zouden gebruiken, maar ik vind hem wel leuk Clown

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:31

Richtje, ik stoor me daar ook aan.
Als het je op Bokt niet zint maar op Fokt wel dan ga je naar Fokt.
Als het je op Fokt niet zint maar op Bokt wel dan ga je naar Bokt.
Zint het je op beide niet zoek je een ander paardenforum. Fora's zat.

Zolang beide fora's hun eigen identiteit blijven houden is er niks aan de hand.
Maar dan moet je niet bijv. kritiek op fokt hebben als bokker, maar intussen daar wel gezellig posten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:33

Sugarmiss schreef:
Misschien ook een Gokt.nl en een Jokt.nl in het leven roepen. Oh en vergeet Mokt.nl niet Cool
Dan zien we door de bomen het bos niet meer en is er door de verscheidenheid minder onderlinge strijd Knipoog

zet alle medeklinkers op een rij en doe daar okt.nl bij Nagelbijten / Gniffelen Dan zijn ze zo verward dat t er niet meer bij komt.
Ik vind die strijd tussen bijde forums enorm irritant. De sfeer is echt rot geworden, en de gebruikers verdelen zich in 2 groepen.
En dat zorgt voor reltopics Scheve mond en die zorgen dan weer voor een nog rottere sfeer.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:42

er is alleen geen strijd tussen beide...
alleen in de ogen van sommige mensen die niet met andere argumenten kunnen of willen komen dan een vergelijking maken tussen beide, een ongelijke vergelijking wel te verstaan...

En SugarMiss: Het zijn niet de mensen die kritiek uiten op het boktgebeuren die fokt er bij betrekken maar de mensen die die kritiek krijgen...

En dingen die iemand zegt of schrijft op fokt wordt bestraft op bokt...

komt er een bokker voorbij die toevallig beheerder is van een ander forum wordt hij er gelijk op aan gesproken ......

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:55

Alane schreef:
er is alleen geen strijd tussen beide...
alleen in de ogen van sommige mensen die niet met andere argumenten kunnen of willen komen dan een vergelijking maken tussen beide, een ongelijke vergelijking wel te verstaan...

En SugarMiss: Het zijn niet de mensen die kritiek uiten op het boktgebeuren die fokt er bij betrekken maar de mensen die die kritiek krijgen...

En dingen die iemand zegt of schrijft op fokt wordt bestraft op bokt...

komt er een bokker voorbij die toevallig beheerder is van een ander forum wordt hij er gelijk op aan gesproken ......

Raar genoeg heb ik dat dan nogaltijd niet meegemaakt.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:01

dat bewuste topic is net verwijderd....
waar dat in stond..

en wat jij niet ziet of weet kan wel bestaan Knipoog

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:08

Ik post graag op beide zowel fokt als bokt. Ik moet wel zeggen dat ik fokt pas ondekt had na de "tijdelijke" ban van SP,Pipo en Lov }> .

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:26

Alane, als jij denkt dat de mensen van Fokt hier niet lopen stangen dan mag je je roze bril wel even afzetten... True, het zijn ook de mensen die kritiek krijgen die als weerwoord reageren naar Fokt toe, maar het zijn ook net zo goed de mensen van Fokt die bezig zijn...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:27

Fokt wordt hoofdzakelijk aangehaald door de mensen die niet tevreden zijn over bokt...........

Thats all.

Als ik me niet kan verenigen met een bepaalde situatie dan leg ik dat naast me neer, kijk niet meer terug en ga door met mijn leven.

Maar de mensen die fokt steeds aanhalen, kunnen dat op een of andere manier niet.

Ze vergruisen Bart/Bokt/mods maar blijkbaar is het toch intressant genoeg om schaduwaccounts aan te maken en zo weer mee te bokken. op fokt gaan de meeste postings te laten over bokt/bart/mods en dan niet op een positieve manier. Blijkbaar blijft bokt toch ontzettend trekken en intressant........ anders hadden ze het wel naast hun neer gelegd en hadden ze verder gegaan met hun dingetje.

Ik ben het in grote delen wel met hun eens, maar ik kan accepteren dat het hier op bokt gewoon anders kan lopen dan ik wil zien. En heb er daarom geen moeite mee, ik heb meer moeite met de dingen die gezegd worden tegen elkaar.

Weet je, ik vind het nergens meer over gaan....... en al die mensen die zo nodig vinden dat Bokt vervelend en naar is, en daar elke gelegenheid weer voor aanpakken om maar flink gal te spuwen daar ga ik steeds meer medelijden mee krijgen omdat ik het gewoon zielige vormen aan vind gaan nemen.

Ga Lekker naar hippics als het je hier niet bevalt, maar vervuil niet een leuk forum met gefrustreerd getrut

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:38

Sylvia schreef:
Alane, als jij denkt dat de mensen van Fokt hier niet lopen stangen dan mag je je roze bril wel even afzetten... True, het zijn ook de mensen die kritiek krijgen die als weerwoord reageren naar Fokt toe, maar het zijn ook net zo goed de mensen van Fokt die bezig zijn...

Je moet geen zinnen herahlen die een ander al eens gezegd hebben tegen mij...
Ik ben van mening dat jij je rozepennyboktbril eens moet oppoetsen...

Het was oa Bart en Anya die fokt aanhaalden... het was Bart die een bokker beledigde (en zijn excuses aanbood) puur omdat hij een beheerder is van fokt...

nog maar te zwijgen was Arie te horen kreeg van JoostvanGestel.over fokt...

en die mensen van fokt... dat zijn normale mensen net zoals jij en ik... mensen die toevallig lid zijn van meerdere fora...

En kritiek hebben op iets wil niet gelijk zeggen dat je dan maar op moet hoepelen...
Ik was geloof ik als 5e lid op fokt... en als 345894e op een ander forum...
Gaan we dan nu alle fora af om te kijken of een boktlid niet ergens een scheef woord zegt over een ander boktlid daarover kunnen aanspreken op bokt?
Of wordt bokt de forapolitie van de benelux??? Alles wat u schrijft of quote.. kan en zal tegen u gebruikt worden tot in lengte van dagen...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:47

@Alane en GenK, ik denk dat jullie beide maar een deel willen zien. Zoals Sylvia al zegt fokt wordt door beide 'partijen' (want dat begint het helaas steeds meer te worden Scheve mond) regelmatig aangehaald.

@GenK, klopt er wordt op fokt ook in negatieve zin over bokt gepraat, maar er wordt op fokt ook over een hoop andere dingen gepraat. Maar goed dat was niet de essentie van dit topic Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:48

Ik zeg ook niet dat dit niet mag........ of dat de fokkers "slecht" Haha! zijn.... helemaal niet zelfs, ik vind Fokt net zo leuk als Bokt.............. Ik ben alleen dat gezeik helemaal zat Haha! Haha! Haha!