Sorry, ben misschien dom wat is ICQ ????

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

teun

Sorry, ben misschien dom wat is ICQ ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 22:12

Bij diverse profielen zie je het staan ICQ.. met een nummer.

Nou heb ik al eens gekeken bij ICQ.com, maar ik snap niet wat ik moet doen, waar het goed voor is, wat ik ermee opschiet enz,enz.

Misschien dat iemand mij in het nederlands dit uit kan leggen.

Alvast dank

Verward Verward Verward Verward

De mens is net een prullebak, trap op z'n teen en zijn mond gaat open.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 22:14

het is een chat programma en als je ICQ hardopleest zeg je "I seek you", "ik zoek jou" dus, het is een van de eerste non internetbased chat progjes en waarschijnlijk wel de drukste. Je kan icq downloaden op www.icq.com. voor meer vragen kan je wel pb'en

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:19

Als ik het hardop lees zeg ik I see kyoe, nja zoiets. Maar het is dus een programma waar je met anderen kunt praten. Ik heb het ook, en dan kun je een nummer van iemand invoeren en berichtjes sturen. Je kunt dus zien wie online is en als iemand wil dat ie niet gestoort word kan je dat ook aangeven enzo, gewoon een klets ding.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 03:33

mmm.. gewoon een klets ding lijkt me een iets te voorbarige conclusie.
Het zit ergens in tussen e-mail en chat, zeg ik wel eens, en is een vooral algemeen gebruikt programma wereldwijd.
Bij juist gebruik kan het heel veel toevoegen, vooral internationaal b.v.; maar inderdaad... het kan ook op chat uitdraaien. Wat je zelf maar wilt.

Voordeel is in elk geval, dat je veel zelf kunt kiezen en instellen; en het gebruik ervan dus geheel op je eigen wensen kunt aanpassen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie