nog 1 keer: niet gelezen berichtjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

nog 1 keer: niet gelezen berichtjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 18:30

Ik dacht toen Kim het uitgelegd had dat t wel handig was. Maar er zit een time-out op.. Of te wel, na 5 minuten markeertie ze allemaal als gelezen. DAT IS IRRITANT, want als je na een dagje weer komt bokken kun je het niet allemaal in 5 min bijlezen, en dus weet je niet precies wat je wel of niet gehad hebt. Kan dat niet anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:36

Je kunt dus ook de lijst van berichten sinds je laatste bezoek op zetten (2e window?) en daar kijken wat je wilt lezen en zien wat je hebt gemist. Werkt best aardig hoor.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 23:53

You've lost me Haha! Ga zo (morgen, is al laat vandaag) eens zoeken in profiel ofzo, en dan kijken of ik eruit kom.. Anders een gebruiksaanwijzing voor blondjes svp!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:53

Oke, komt ie: uitleg voor blondjes!

Op de hoofdpagina, zie je rechts, boven de forumlijst 3 regeltjes staan:
- Berichten sinds laatste bezoek
- Bekijk je berichten
- Bekijk onbeantwoorde berichten

De bovenste zegt dus 'berichten sinds laatste bezoek', als je dat aanklikt krijg je een lijst met alle nieuwe berichten sinds de vorige keer dat je inlogte; wanneer dat was staat links onder het boktlogo.
Deze lijst is steeds vernieuwd als je erheen gaat en met 'refresh' (is een knopje op je browserknoppenbalk Knipoog ) kun je 'm zelf vernieuwen wanneer je 'm -bijvoorbeeld- in een ander window open hebt staan.
Handige lijst dus.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 16:29

aha, maar mij is ook al opgevallen dat de timeout erafis... Hij blijft iig bij mij nu gewoon staan... Misschien ligt dát ook wel weer aan mij, maar goed.... Knipoog

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:06

Lovely, op zich is die tip van jou wel aardig maar stel dat je bijv. gisteren maar heel even bent ingelogd om effe snel te kijken. Dan zie ik dus niet de nieuwe berichten sinds ik die keer daarvoor ben ingelogd. Snappie Verward