Error bij plaatsen van bericht

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Error bij plaatsen van bericht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 17:51

Algemene Fout

Couldn't select words

DEBUG MODE

SELECT word_id, word_text, word_common FROM search_wordlist WHERE word_text IN ('aangesingeld', 'als', 'amerika', 'baalde', 'beugel', 'blokken', 'denk', 'ding', 'doe', 'drie', 'echt', 'een', 'erop', 'fatsoenlijk', 'gaan', 'gekheid', 'gelaten', 'genoeg', 'gister', 'goed', 'goede'manier', 'halve', 'handige', 'hangende', 'hard', 'heel', 'hele', 'hier', 'hopje', 'ideaal', 'iemand', 'kamer', 'klimmen', 'komen', 'laatste', 'laura', 'lekker', 'lepel', 'lief', 'liggen', 'lijkt', 'linker', 'links', 'lukt', 'mee', 'meneer', 'moeite', 'mounting', 'ofzo', 'opklimmen', 'opw', 'paard', 'plastik', 'prikte', 'punt', 'rug', 'ruggegraat', 'singel', 'snel', 'sporten', 'stekker', 'stijgen', 'stoel', 'stokje', 'teen', 'tijd', 'treetjes', 'trok', 'twee', 'uitgelachen', 'valt', 'vandaag', 'vast', 'vasthoud', 'voet', 'vond', 'voorhanden', 'voorkomen', 'wal', 'weet', 'word', 'zadel', 'zadle', 'zeg', 'zucht')

Line : 315
File : /www/site/bokt/forums/posting.php

deze error kreeg ik toen ik mijn berichtje (nou ja zeg ik kan niet meer opstijgen) op rijtechnisch wilde plaatsen. 3 keer achter elkaar. Toen ik een nieuw venster opende stond mijn berichtje er wel 3 keer, maar ik had het dus niet bevestigd gekregen. Ik heb IE 6.0.2600.0000 maar hier nog nooit eerder problemen mee gehad!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 17:53

en deze error krijg ik bij het plaatsen van het berichtje hierboven:

Algemene Fout

Couldn't select words

DEBUG MODE

SELECT word_id, word_text, word_common FROM search_wordlist WHERE word_text IN ('aangesingeld', 'algemene', 'als', 'amerika', 'baalde', 'berichtje', 'beugel', 'bevestigd', 'blokken', 'bokt', 'couldn', 'debug', 'denk', 'deze', 'ding', 'doe', 'drie', 'echt', 'een', 'elkaar', 'erop', 'error', 'fatsoenlijk', 'file', 'forums', 'fout', 'from', 'gaan', 'gekheid', 'gekregen', 'gelaten', 'genoeg', 'gister', 'goed', 'goede'manier', 'halve', 'handige', 'hangende', 'hard', 'heel', 'hele', 'hier', 'hopje', 'ideaal', 'iemand', 'kamer', 'keer', 'klimmen', 'komen', 'kreeg', 'laatste', 'laura', 'lekker', 'lepel', 'lief', 'liggen', 'lijkt', 'line', 'linker', 'links', 'lukt', 'mee', 'meneer', 'mode', 'moeite', 'mounting', 'nieuw', 'nooit', 'nou', 'ofzo', 'opende', 'opklimmen', 'opstijgen', 'opw', 'paard', 'php', 'plaatsen', 'plastik', 'posting', 'prikte', 'problemen', 'punt', 'rijtechnisch', 'rug', 'ruggegraat', 'search_wordlist', 'select', 'singel', 'site', 'snel', 'sporten', 'stekker', 'stijgen', 'stoel', 'stokje', 'stond', 'teen', 'tijd', 'treetjes', 'trok', 'twee', 'uitgelachen', 'valt', 'vandaag', 'vast', 'vasthoud', 'venster', 'voet', 'vond', 'voorhanden', 'voorkomen', 'wal', 'weet', 'where', 'wilde', 'word', 'word_common', 'word_id', 'word_text', 'words', 'www', 'zadel', 'zadle', 'zeg', 'zucht')

Line : 315
File : /www/site/bokt/forums/posting.php

De woorden heb ik gebruikt in mijn berichtje bij rijtechnisch, dus ik snap er helemaal niks van waarom ie bij dit topic dezelfde bug geeft!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:12

Klopt, waarschijnlijk heb je ergens een apostrophe gebruikt (single quote). Is een heeeeeeeeel vaag probleem, heb er al wel naar gekeken maar kon zo snel niet vinden wat het veroorzaakt...

Needs more time Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 12:22

Is nu als het goed is oplost.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 17:52

Sorry dat ik dit bericht weer naar boven haal, maar om er nou nog een topic over te beginnen?

Bij het 'Aquarium op school' topic in Jeugdhonk (voor het geval dat je dat wilde weten), kreeg ik nu ook zo'n Algemene fout, zoals Bokt het zelf noemt.. Best irritant. Maar mijn reactie is er wel gewoon opgekomen?

[Edit: En bij deze reactie had ik het weer niet Verward ]

Yeah, that's the spirit.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:30

Zou nu definitief opgelost meoten zijn:

test'in

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie